2015. február 1., vasárnap

A harmadik évad

Mielőtt örömtáncba törtök ki és szüleitek legnagyobb megrökönyödésére sikítozva száguldotok végig az utcátokon rózsaszín köntösben és nyuszis mamuszban, nem tudom mikor fog megjelenni a sorozat harmadik évadja. Egyetlen egy dolgot találtam róla....ezt:


De most őszintén csak szerintem borzasztó értelmetlen ez a cím? Őszintén szólva még lefordítani sem nagyon tudom. Versenyen az éle? Vagy mi? 


Amúgy az én elméletem szerint a Sárkányverseny hajnala után fog játszódni. Talán arról, hogy mégis, hogy bontakozott ki ez a verseny egészébe, meg hogy alakultak ki a szabályok. És hátha, hátha végre kapnánk valami Hiccstridet is mert azt hittem felvágom az ereimet a fent említett kisfilm után. Ilyen szerelmi téren való produkálással hogy a francba akarják felépíteni azt a "sétankó" kapcsolatot (az előbb említett elmefelborító szó jelentését keresd a régebbi cikkekben, ha új vagy) amit a második film vásznán produkáltak.
Hiccstridet a harmadik évadba, különben belefojtom magam a kerti tavunkba. 

Az előző cikk alatt volt egy kisebb zavar a harmadik film megjelenési dátumával. Most olvastam, hogy a jelenleg hivatalos dátum 2018. június 29. 


Könyörögve kérek mindenkit ne fojtsa bele magát a Tiszába, Dunába vagy bármilyen folyó is van mellette. 
Az ok amiért ez a csúszás van, az az hogy rengeteg embert bocsátottak el a Dreamworkstől, fogalmam sincs miért. Szomorú belegondolni, hogy sok ember, akik részt vettek az első és a második film készítésében, már nem részesülhetnek a harmadikban. 

Reménykedjünk benne, hogyha a második rész elnyeri az Oscar-t akkor visszaveszik az embereket és belehúznak a harmadikba. Addig is küldjenek nekünk sorozatokat meg kisfilmeket, mert különben belepusztul az egész rajongói tábor a várakozásba. 

A következő találkozásig:
sziasztok






21 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze segítek, csak adj egy email címet, amire írhatom az észrevételeket.

      Törlés
  2. De amúgy én is olvastam Hibbant szőlőültetvényén, hogy lehet, hogy a DW bezár. :S
    :,(

    VálaszTörlés
  3. Ezt hogy érted? A sárkányos része vagy az egész? Mert tuti hogy nem zár be! Olvastam filmeket amik csak 7 év múlva fog megjelenni a dw-ben!!

    VálaszTörlés
  4. Nem zár be, de valamelyik kisebb mellékstúdióját vagy mit igen.... és én vagyok az egyetlen aki ezt a címet megérti???? "VERSENY A HATÁRIG" kéremszépen!

    VálaszTörlés
  5. OMG! OMG! ÚRISTEN most annyira de annyira DE ANNYIRA felizgattam magam, hogy amikor "nyúztam az arcom" felsebeztem a szájam szélét és most vérzik...hú de örülök neki! Csak az szomorít el rohadtúl, hogy még 3 év bakker!!! :,( Én még nem voltam Ínas rajongó amikor az első megjelent így most nem tusok örülni annak, hogy "de jó, 4 év helyett csak 3 szuper!" hanem teljesen levagyok törve. Na mindegy, örüljünk a 3. évadnak nem igaz? ;)

    VálaszTörlés
  6. Hello!!! VÉGRE volt időm (beteg lettem :/) megcsinálni a fotókat a könyvről :DDD de ide nemtom feltenni... )): Lili hova küldjem???

    VálaszTörlés
  7. szerintem a 3.rész arrol fog szolni hogy valami rossz indulatu emberrel versenyeznek
    címböl ítélve

    VálaszTörlés
  8. Szia Lili!
    Ha látod ezt, kérlek írj cikket az Oscarról (Hős6os nyerte, de nem ez a lényeg), arról, hogy te szíved szerint igazságosnak tartod-e ezt. Én teljesen egyetértek ezzel, és arra kérlek, hogy ne írj te is úgy erről a témáról, hogy: "Hős6os egy nagy sz*r, nem érdemli meg blabla...." NE! Kérlek ne! Én szerettem, sőt imádtam a Hős6ost, nagyon megható volt, tényleg igazán jó. Bevallom jobban szerettem az ÍNAS 2-nél... de nem jobban az ÍNAS 1-nél :) nekem valahogy ez a folytatás nem jött be.... kicsit olyan érzésem volt ezzel kapcsolatban mintha DW csak egy pénzgyárat csinálna ezzel a folytatással... (remélem megérted).
    Tényleg nagy fanja vagyok az ÍNAS-nak, már nagyon régóta, és szeretném látni a te véleményedet erről :)

    VálaszTörlés
  9. Ja és még valami a 3. résszel: én nem bánom ha elcsúsztatják, mert így akkor is lesz idejük a filmet "tökéletesíteni", ha több dolgozó is csődöt mond.
    A 2. részhez is 4 év kellett, és ha még annál is jobbat akarnak, akkor ahhoz sok idő kell ám...

    VálaszTörlés
  10. Én majdnem kiugrottam az ablakon amikor megláttam, hogy a dawn of the dragon racers-be sincs valami sok Hiccstrid... Ha a HTTYD 3-ba se lesz, akkor én tényleg leugrok a 4.-ről... Bár gondolom a HTTYD 3.ba lesz, mert a 2 végén azzal a csókkal... azzal már én értek mindent XD De ha az évadokban nem lesz....

    VálaszTörlés
  11. Hogy miiiiiiiiiii? Neeeemaaaaaar!!!!!!!!!😩

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. Tudom hogy ez nem ideillö, de olvastam a többi cikkedet es nagyon jooooooo!!!!!!
    Na szia!😁

    VálaszTörlés
  14. Nem szeretem a Hiccstridet, a sztori egy vikins meg egy sárkány barátságáról szól, nem egy romantikus film, az adja a különgességét hogy nem megszokott. Ha Hiccstridet akarsz nézz olyan részt amiben van vagy nézz/csinálj fanartokat!
    Szerintem nem kéne az alapsztorit elnyomni ezzel. Jó hogy Valentin-napi kiülönkiadás nincs!

    VálaszTörlés
  15. Nem szeretem a Hiccstridet, a sztori egy vikins meg egy sárkány barátságáról szól, nem egy romantikus film, az adja a különgességét hogy nem megszokott. Ha Hiccstridet akarsz nézz olyan részt amiben van vagy nézz/csinálj fanartokat!
    Szerintem nem kéne az alapsztorit elnyomni ezzel. Jó hogy Valentin-napi kiülönkiadás nincs!

    VálaszTörlés