2014. január 30., csütörtök

Kőfej és Fafej

Róluk is megjelent a poszter!
Hát mit is mondjak? Kőfej tényleg SEMMIT sem változott. Fafej is csak raszta lett...és istenem ő sem akar borotválkozni!!!! Értem én, hogy a vikingeknek igen nagy tiszteletnek örvend a szakáll, meg ezzel akarják érzékeltetni, hogy mégis csak 18 évesek. De akkor is! Amúgy én sem tudom mi bajom a szakállal, talán csak az, hogy ez tényleg annak a jele, hogy felnőttek. És ez valamiért engem egy kicsit elkeserít! Én sem tom miért.

Ne aggódjatok szedem a gyógyszereimet és pszichológushoz is járok!  ;)


5 megjegyzés:

  1. Igaz, hogy Kőfej és Fafej egypetéjű ikertestvérek, de a poszter alapján teljesen elütnek egymástól. Amúgy, Fafej borostáit alig vettem észre, csak akkor, amikor rávezettél a tényre. Tény és való, hogy vikingek felnőtté válásának a jelképe a szakáll, de szerintem (mint olvastam, szerinted is) Hablatynak áll a legjobban az a finom borosta. Visszatérve az ikrekre, szerintem mind a ketten nagyon megváltoztak. Amennyire emlékszem az első részből, még meg sem tudtam különböztetni, hogy ki Fafej és ki Kőfej, csak ennyit mondtam: Ők, és kész. De most! Kőfej arca megnyúlt, az ajkai nőiesebbek lettek, és már jobban hasonlít egy lányhoz, mint ezelőtt. Fafej ezzel ellentétbe visszafele ment a generációval, mert szerintem nem vikingre, hanem inkább egy rossz korba toppant ősemberre hasonlít. Kérlek, ne vedd tolakodásnak a kifejtésem, csak ezzel szeretném kimutatni, hogy figyelek az írásaidra és szépnek tartom, hogy ilyen változatos a szókincsed. Nem minden nap lehet találkozni egy ilyen különleges és szép bloggal (na meg veled), amit öröm olvasni. Továbbra is csak azt tudom mondani, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nem veszem zokon, és nagyon kedves vagy! Örülök, hogy tetszik a blogom.
      én észre sem vettem eddig, hogy tényleg mennyit változott Kőfej, annyira lefoglalt Fafej borostái. Köszi, hogy neked viszont nem kerülte el a figyelmed, és igazad is van vele kapcsolatban. :D

      Törlés
    2. Egyértelmű, hogy egy lány szemét egy fiú profilja szúrja ki először. Az én esetemben ez nem igaz, mert a sárkányt szúrtam ki. De ha Fafej és Hablaty lett volna egy képen, egyértelmű, hogy kit szúrtál volna ki elsőként :)

      Törlés
    3. Milyen igaz! :) A lelkemig látsz! :D

      Törlés