2014. február 6., csütörtök

Új plakát

Sziasztok, újra! :)
A héten kijött egy új plakát, ahol sajna nem új szereplőt kaptunk. VISZONT ez sem rossz.
Pár érdekesség és észrevétel tőlem, mint ahogy azt már megszokhattátok. :) 

- Fogatlan egyedül repül. Mondjuk ez nem nagy újdonság, mert az első előzetesbe is egyedül siklik. SIKLIK.Valljuk be, a kettő között nagy különbség van. mondjuk, Hablaty a Gift of The Nightfury-ba már kitalálta az önműködésű farkat, gondolom itt is az lesz. Csak ezúttal Fogatlan nem fogja darabokra szaggatni...gondolom.
- Hablatyon nem a mókus jelmez van! Ugyan Dreamworks, két rajzot csináltam már Hablatyról, azt hittétek nem veszem észre a különbséget!? Na jó, lehet, hogy az van rajta, csak egyszerűsítve. Mert hogy a karja fedetlen (és ezt bánja valaki? Nem hinném! ;) ) meg a kezén is csak egy csuklószorító van. Sisak sincs sehol.*vállvonás*
- Tűzkard. A jól bevált, középkori "kenjünk olajat a kardra" technika. *Diadalmas kacagás* egy Trónok Harca rajongót nem lehet átverni! Visszatérve a tárgyra, ez már egyfajta vezetőséget sugározz belőle, na meg az is... de nem! Túl korai.
- A kép háttere nekem kifejezetten csata hangulatot áraszt. Na meg az a csomó viking Hablaty lábánál. Biztos nem egy jó kis focimeccset akarnak megnézni együtt.
- És most van itt az ideje! 
Hol van Pléhpofa? Miért van az a fájdalmas, és rémálmokat okozó megérzésem, hogy Hablaty már vezető?? Vagy valami olyasmi. mondjuk vezető helyettes... vezető jobbkéz... talán. Na mindegy. De csak nézzetek rá! Lábánál őrjöngenek a vikingek, mintha ép csak egy nagy beszédet mondott volna, a magasba emeli az a lángkardját, őt világítja meg a fény, kimagaslik... tovább is van, mondjam még?! 

 Összegezve én úgy érzem ez egy célzás! Hiszen láttátok az előzetesben az apját! Már ősz szakállszálak vannak a szakállában! Biztos vagyok benne, hogy a harmadik filmben már Hablaty lesz a vezető! 

Na ennyit tartogattam mára! Ha valami lesz vagy ha épp rám tőr a filozofikus énem akkor jelentkezem! Kitartás mindenkinek! Elméletileg nálunk június 19.-én lesz az első vetítése! 132 nap... féllábon ugrálva is kibírjuk! 



5 megjegyzés:

  1. Ez az elemzés is megfogott. Igazad van, tényleg lehetett volna pl. egy új szereplőről is egy plakát, de ez is jó. A háttér először semmit nem tárt fel előttem, csak a lenyugvó napot... Amúgy, szerintem Pléhpofa is ott van még valahol és reméljük, hogy nem egy hintaszékbe olvassa a Piroska és a farkas-t :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem három elképzelésem van a film végével kapcsolatban:
    1. Hablaty elfogadja a vezérségi posztot és Pléhpofa visszavonul
    2. Hablaty beletörődik, hogy EGYSZER vezetőnek kell lennie és részt vesz apja "törzsfőnök kurzus óráin", de MÉG nem vezér
    3. Pléhpofa meghal , és vagy (viking hagyományok szerint) a nép választja Hablatyot vezetőnek, vagy (örökösödési alapon és/vagy fia tisztelettudása, kötelezetség érzete miatt) Hablatynak KELL lennie a vezérnek

    Meg a film valamelyik szakaszában Pléhpofával történik valami és Hablatynak ideiglenesen át kell vennie a vezérséget
    Tudom drasztikus vagyok, de az első film vége sem volt teljes happyend. Hablaty féllábú lett kérem szépen, és az egyáltalán nem számít, hogy már hatszor Valhallába küldtem Hablatyot... és kétszer Asztridot is... meg egyszer Fogatlant.
    De mindben hősies halált haltak ám. Vagy egymást védték, vagy a falut mentették meg nyakatekert, vagy egyszerű, vagy jelképes módón.
    Egy kicsit sem vagyok dilis....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első két elméleteddel én is egyetértek, de a harmadik...gyenge szívű vagyok, be fog nálam állni a klinikai halál, ha valamelyik főbb mellékszereplő meghal. Meg azért gondolni kell arra, hogy ez egy gyerekmese, nem egy felnőtt film, animációban. A korhatár is csak "hat éven aluliaknak nem ajánlott" tehát szerintem nem lesz benne nagy halál jelenet.

      Törlés
    2. Tudom, de akkor is. Én már olvastam durva Fanficteket ezzel és mással kapcsolatban is

      Törlés
    3. Én is szeretek Fanfictiont olvasni, de azt is korunkbeliek vagy sokkal idősebbek írják, azért is durvák. :)

      Törlés