2014. február 27., csütörtök

TAKONYPÓC PLAKÁT!!!!

RIADÓ EMBEREK!!!!!
Itt a Takonypóc plakát!

Pont a napokban mondtam a barátnőmnek, hogy milyen furán csendes a Dreamworks és erre kiadja a plakátot!
Kezdjük az elemzést! *ördögi vigyorral az arcomon dörzsölöm össze a kezem*
Végre! Végre egy másik karakter akinek jól áll a borosta. Halvérnél kellemetlenül fura volt, Fafej úgy nézet ki vele, mint egy elhanyagolt drogkereskedő, Hablatynak eleve jól állt és végre még egy karakter aki tényleg jól néz ki borostával.

Komolyan én ettől a palkától Takonypóc rajongó lettem (szigorúan a Hablaty rajongás után). Nézd azokat a szemeket. Libabőrös vagyok...

Csak én vettem úgy észre, hogy Kampó orra úgy néz ki, mintha pikkelyek helyet szőr lenne rajta?

Óóó, és még azt akartam megosztani veletek, hogy ugye van az a csat ami ott van a jobb vállán és egy ilyen siklósárkányszerűséget ábrázol. Na, ugyan ilyen jel van Hablaty ruháján is. Itt jön a kérdés, hogy miért. Mikor még csak Hablatyot láttuk felnőve, akkor az amerikai rajongó tábor arra tippelt, hogy emlékeztesse Asztridra...én nem igazán értettem velük egyet, főleg most nem. Ugyanis az előzetesből kiderült, hogy most már Takonypócnak esélye sincs Asztridnál, és ráhajtott Kőfejre. Akkor miért van neki is siklósárkány jel a vállán? Nektek van valami tippetek, mert nekem most nem nagyon?
Igen...haj nem változott...széles szemöldök...igen...
Nézzétek, csak nézzétek meg mennyivel felnőttesebben nézz ki. Nem bírom, el fogok ájulni a moziterembe...érzem.
És még egy utolsó kérdés:
Szerintetek ki lesz az utolsó plakáton? Valka? Pléhpofa? Te kire szavazol?

Minden bizonnyal észrevettétek, hogy rájöttem, hogy kell gif-et berakni.
Egy technikai zseni vagyok...
Szóval, ez azt jelenti, hogy mostantól nem csak ilyen kis *-os jelzéssel tudom kifejezni az arckifejezésemet vagy ép azt amit érzek. Tehát készüljetek, mert nem tervezem, hogy abbahagyom a boldogításotokat.

Amúgy nektek, tetszik ez a gif-es megoldás, meg képek, vagy inkább hanyagoljam? Várom a válaszokat komiba, addig is, kellemes hetet...hónapot...attól függ mikor jövök legközelebb :). És kitartás...
....
.....
111 nap....

Sárkányölelést mindenkinek! Hamarosan jövök! ;)

14 megjegyzés:

  1. Szerintem lehet hogy a sikló sárkány valami csapat kel, vagy a szívesük ki a sárkányainkat játék hoz kell. Az utolsóra meg Valka-ra tippelek. És engem nem zavarnak a giffek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a válaszokat, az elsőnél lehet, hogy igazad van, megyek és megvizsgálom közelebbről a karakterek ruháit, hátha a többin is rajta van valahol. :)

      Törlés
    2. Nézd az öveket. Egész pontosan az övcsatokat. Szerintem Pléhpofán, Bélhangoson, Halvéren, és az ikreken is rajta van. Astridnak nincs övcsatja, úgyhogy neki máshol lesz.

      Törlés
  2. Szerintem Valkáé lesz az új plakát, mert ő egy új szereplő.De az is lehet hogy mindkettejüknek lesz! :)
    Ui.:Már nagyon várom az új részt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. ugyan ilyen jelzés van Plépofa övcsatján vagy min ugyan ez a sárkányos jel :D az első rész elején a csatás jelenetnél mikor felkapja Hablatyot hogy mit keres idekint akk jól látszik a jelzés... először arra tippeltem hogy családi embléma de igy már pff.. :D nem tom lehet hogy a sziget valamilyen jelzése cimere :/

    VálaszTörlés
  4. ahha ez Hibbant szigt cimere szerintem :D legalábbis a sorozat 1. évad 16 részében 8:40 nél látszik a tarisznyán és elötte emlités is van rolla hogy az hibbant cimere :D az elözöben meg bocs mert hülyeséget montam nem pont ugyan az a jelzés van Plépofa övén csak hasonló :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ugyanaz a jelzés van a Sárkánykönyvön is, nem? Vagy összekevertem?

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Roli te egy ZSENI VAGY!!!!! Most hogy így belegondolok tényleg logikus, hogy Hibbant címere. (bár ennyi erővel családi címer is lehet, mert a könyvben, ami alapján készült a film, Takonypóc Hablaty unokatestvére, a filmben már nem tudom, hogy így van-e) Köszi mindnet! :D :)

      Törlés
    2. Szerintem nem az unokatestvére, mert a 15. vagy 14. részben, vagy a tájt van az Olvadást feszt. Ott azt mondják, hogy Takonypóc meg az apja a Jörgerszon Klánba tartozik, de mivel Hablaty meg Pléhpofa Haddock, nem lehetnek, max csak anyai ágon, de kétlem, hogy Morgópóc Valka testvére lenne, de Pléhpofáé sem, mert akkor ő is Jörgerszon lenne. És egyszer sincs olyan utalás, hogy rokonok lennének, max talán annyi, de ez nem gyanakvásra okod adó, hogy Takony vezető akar lenni, ezért mindenáron Hablaty fölé akar kerekedni

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Tudjátok engem már nagyon zavar, hogy mindenki a sorozatról beszél, amikor én még egy rész sem láttam :( ....De ez most mellékes. Na, mit is akartam...Ja, igen! Az első részben amikor a kiképzés volt épp ettek és Bélhangos odadobta a "Sárkánykalauz"-t és a tetején volt egy sárkányos jelzés. Lili remélem tudod mire akarok kilyukadni! :)

    VálaszTörlés