2014. február 23., vasárnap

Csak egy kis extra

Helló, mindenki!

Mindenki nagyon figyeljen, FŐLEG TE, DREAMWORKS! *Mély levegő*
Az Így neveld a sárkányodat is júni 13.-án jön ki Magyarországon, mint Amerikában, sőt, inkább hamarabb. És hamarabb vége lesz a sulinak...mondjuk úgy május eldjén, vagy inkább most rögtön.

Komolyra fordítva a szót, a fenti szöveg természetesen és sajnos nem igaz. Amiért mégis ezt mondtam az az, hogy közvetlen az után, hogy kiposztoltam a "játékok és rejtélyek" című cikket, az Így neveld a sárkányodat letöltésék lehetőségénél a háttereknél egy új kép jelent meg. Ezért gondoltam, hogyha kimondom hogy lesz, akkor az lesz... egy próbát megér. 

Sóval a kép:

HA nem bánjátok, beraktam eredeti méretbe, hogy jobban lássátok, de a biztos hatás kedvéért szétszedve is berakom.


Először is,
ki az az elmezavarodott (Gothi, a falu gyógyítóasszonya) aki felköltözik egy iszonyat magas hegy tetejére?! Csak képzeljétek el milyen adrenalin növelő lehet ott fent lenni egy viharban.
Itt van a vázlatkép a házról...hát halljátok, jó kis kéró, igazán hangulatos, gondolom a kilátás megfizethetetlen, Gothi is ott áll a kis erkélyének a szélén. Én adrenalin függő vagyok, meg tériszonyom sincs, de azért háromszor átgondolnám mielőtt ide feljönnék. Ha felhoznak sárkánnyal rendben, de ha még azt a magas hegyet is meg kell másznom... Kiállni meg oda a szélére csak akkor állnék, ha JÓ SOKAT fizetnek érte. Egy éjszakát meg csak akkor, ha marad velem valaki... valaki, aki megsüketülhet az ordítozásomtól, miközben a ház ide-oda dülöngél a viharban.
Utána vannak itt nekünk különböző tákolmányaink, zászlók meg minden, ami szerintem az új sárkányőrülettel, azaz az előzetesben látott "vegyük el egymástól a kipingált bárányokat" verseny kellékei.

Itt egy kép, hogy össze tudjuk hasonlítani az első részi Hibbantot a második részi Hibbantal.





  • A szobornak balra, a szeme alatt lett egy leszálló pálya (gondolom, hogy az)
  • Az utána következő hidat feltuningolták
  • szélerőmű
  • egy magas oszlop, rajta egy sárkány hasonmás
  • Valami fura lelátó szerűség, gondolom a "vegyük el egymástól a kipingált bárányokat" versenyek nézőinek a helyei.
  • Nem igaz, hogy öt év alatt nem voltak képesek restaurálni annak a szerencsétlen vikingszobornak a sisakjának a szarvát!
  • Amúgy észrevettétek, hogy csak azok a dolgok vannak élénken kiszínezve, amik újak.

Áááá, egy sárkányistálló (ez lenne logikus), mondjuk, akkor nem tudom, miért ilyen zárt...

Hát ennyit tartogattam nektek mára. A "100 nap van már csak hátra, egy levegővétellel is kibírjuk" napra már készül a meglepetés, remélem tetszeni fog.

Én egy sárkány mániás voltam, kellemes vasárnap estét és túlélhető hétfőt kívánok mindenkinek!
Hamarosan visszatérek! ;)

17 megjegyzés:

  1. Melyik csatornán megy a sorozat?? Sajnos én még csak az Így neveld a sárkányodat első részét láttam, de már amikor légélősszőr néztem már akkor "a szívembe lopta magát"!
    Most olvastam "Amit megtudtunk az előzetesből" egyik kommentjét és abban valami KLIPPRŐL volt szó.Be tudnád linkelni azt a klippet?
    Ki az a Gothi?(Már elküldtem a komit és ezt nem tudtam beírni.Bocs.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh, szóval:
      A sorozat a hétfőnként megy 18:40-kor a Cartoon Network-ön. De online megtekinthető a filmezz.eu-n is. A magyar szinkronos pár nappal hétfő után szokott felkerülni, a feliratosat pedig igyekeznek hetente.
      Arról a klipről én sem tudok semmit, ahol nézni szoktam az infókat ott sehol sem említették meg. Pedig az a rajongó tábor akit én ismerek, tényelg a legkissebb dolgon is atombombaként tör ki.
      Gothi a sorozatban tűnt fel. Néma, ugye fent lakik a hegy tetején, gyógyító meg időjós. Amolyan női sámán szerűség, csak nem szokott felakadni a szeme, nem táncolja körbe a tüzet...inkább mindenkit fejbe ver a botjával, aki nem jól olvassa ki a lerajzolt magyarázatait (ugye így kommunikál, mert néma).

      Törlés
  2. Az anyukámmal megnézettem az első részt és hát....nem igazán tetszett neki maga a történet se meg a "modern kifejezések"!Most rá akarom venni hogy vegye meg a
    Gift of the night fury-t és a Book of dragons-t.De nem számíthatok túl sok jóra! :( Mit tegyek?Hogyan változtassam meg a véleményét? SEGÍTS!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Az első és legfontosabb kérdés, hogy miért fontos, egyáltalán fontos-e az, hogy az anyukád megszeresse az Ínas-t és annak világát. Az én családomban, de még a baráti körömben sincs olyan aki annyira rajongana érte, mint én.
    Ha már az első rész nem tetszett neki, akkor nagy valószínűséggel más hozzá kapcsolódó dolog sem fog neki. ritka eset ha igen. Például az én barátom, akinek szintén nem nagyon tetszett az első rész, én viszont már fél éve ezzel a filmmel együtt csüngök a nyakán és nyavalygok a második rész miatt. Egy este rászánta magát és megnézte azt az előzetest, amit én lefordítottam nektek és kitettem ide. és megtetszett neki. Felkeltette az érdeklődését. De még mindig nem rajongó. Bár el fog velem jönni megnézni, még mindig nem olyan rajongója mint én.
    A modern kifejezésre annyit, hogy ha úgy beszéltek volna benne, mint az igazi vikingek, akkor az egész film egy adta ordítozás, trágárt szó, és érthetetlen nyelvezett lett volna. Ráadásul ez 100x jobb nyelvezetben mint a Zambézia. A fent említett két kisfilm ugye nincs leszinkronizálva, ha mindenáron meg akarod nézni (szerintem érdemes) akkor feliratosan és angol szinkronosan is megtekinthető online (feliratosan: filmezz.eu oldalán). A felnőtteket nagyon nehéz átállítani a véleményükről a te véleményedre és alapjába véve ez egy gyerekmese, amit a felnőttek is élveznek, de nem minden felnőtt. Sajnos, ebben a problémában ennyit tudtam segíteni. Én örülnék a legjobban, ha mindenki szeretné az Ínas-t és az egész világ egy emberként drukkolna a júniusnak, hogy haladjon, de sajnos ez nem lehet. Mert van akinek tetszik, meg van akinek nem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gift of The Nigthfury a youtube-on is fent van feliratosan.

      Törlés
    2. Köszi mindent! Ilyen kedves blogerrel régen "találkoztam"!

      Törlés
    3. igazán nincs mit, és köszönöm! :)

      Törlés
  4. Kit Harington (Eret, Son of Eret eredeti hangja)
    Ez van kiírva ha a port.hu-n rámész az Így neveld asárkányodat -re.Itt van ez a bizonyos Kit Harington aki Eret angol hangja.Jó, eddig minden oké.De mi az hogy Eret fia??Bizonyára ez azt jelenti Eret fiának ugyanolyan hangja van mint magának Eretnek.Kérlek, Lili,gondolkozz ezen a témán!!!!!

    VálaszTörlés
  5. A világért se haragudj meg, Annabell, de egy kicsit félreérted a helyzetet. :) Az Eret, Son of Eret ez esetben nem úgy kell értelmezni, hogy Eret ÉS Eret fia, hanem úgy mint például Lili, István lánya. Tehát ebben az esetben az "Eret fia" egy jelző. A középkorban volt nagy szokás ez, hogy ha népszerű volt az apa, akkor a fia, vagy a lánya felvette, amolyan második vezetéknévnek. Anna, Balázs lánya... Pista, Géza fia...
    Tehát Kit Harington (akit pontosan tudom, hogy ki...minden Trónok harca rajongó tudja, ki az egyik legjobban kinéző férfi Westeros-ban) csak egy személyenk lesz a hangja, és az Eret, Eret fia, és nem Eretnek ÉS Eret fiának. Remélem érthető voltam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom hogy ilyen hülye kérdésekkel zargattalak!Amúgy az lett volna a második tippem!Hát úgy látszik nekem nem olyan fejlett az agyam! :) :)

      Törlés
  6. Semmi gond, nekem is csak a Trónok Harca miatt esett le egyből. :-D

    VálaszTörlés
  7. Az addig érthető, hogy úgy írták le, hogy Eret, Eret fia, de miért? Mert mondjuk azt is leírhatták volna, hogy Hablaty, Pléhpofa fia, Kőfej, mittudoménki lánya. Akkor Eret apja is egy fontos szereplő?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, mivel szerintem nem is fog szerepelni a filmben. Eret apja minden bizonnyal valami fontos személy az Ínas világban, de nem a filmben. amúgy ötletem sincs, mért adták neki ugyan azt a nevet, azt tudom, hogy ez régen divat volt.

      Törlés
    2. Mos olvastam "Az éjfúriáról" című bejegyzést és volt benne egy kép a Dörgődobról. Biztos, hogy ez az a sárkány? Mert én láttam egy DVD borító képét és arra az volt írva angolul, hogy "Így neveled a sárkányodat 2" és azon ez a sárkány volt, ahogy üldözi őket, de lehet, hogy nem ez volt a cím. A sorozatban vagy egy másik filmeben nincs olyan, hogy Dörgődob üldözi őket? Mert ha igen, akkor nincs igazam.

      Törlés
    3. Amit te azon a borítón láttál az Valka sárkánya. Ő pedig nem dörgődob, neki valami x alakú szárnya van és igen nagy. :)

      Törlés
    4. Mikor írsz új részt? Nem akarlak siettetni , de már annyira várom!!! :)

      Törlés
  8. Annabella be tudnád linkelni azt a képet, ha be tudod? kíváncsi lenék rá :)

    VálaszTörlés