2014. február 10., hétfő

Végre leeset! (Valka)

Lehet, hogy ez már másoknak hamarabb lejött, és csak én vagyok ilyen nagyon lassú felfogású.
Szóval, ma gondolkoztam (persze, hisz mi más dolga van egy diáknak kémia órán?!),és valahogy a fejembe kúszott Valka képe, majd Pléhpofa képe, az előzetesé, Hablaty sisakjáé... és megszólalt a telefonom! Szerencsére csak egy másodpercig, és a tanár sem vette észre, de persze én szívrohamot kaptam!

A tárgyra visszatérve:

Valka:



Mindenki úgy tudta, hogy halott! A mi világunkban is meg (szerintem) Habaltyékéban is. Én biztos vagyok abban, hogy vagy Pléhpofa száműzte, vagy magától ment el.

1. Elmélet: Valka folyamatosan segített a sárkányoknak, Pléhpofa megtudta --> száműzte, és mindenkivel elhitette,hogy meghalt, csakhogy ne szégyenkezzen, azért, hogy a felesége az ellenséggel van.
2. Elmélet: Valka folyamatosan segített a sárkányoknak, Pléhpofa megtudta --> Valka elmenekült, Pléhpofa pedig mindenkivel elhitette, hogy meghalt.

Ezért érezhettük azt a hangulatot Hablatyon, hogy az anyja hallott mikor az apja odaadta neki a sisakot. Mert ő tényleg azt hitte, hogy halott. Meg ezért is döbbent meg annyira az előzetesben.
VISZONT az egyetlen (pontosabban kettő) mondat amiből rá lehet jönni, hogy az anyja mégsem tért örök nyugovóra az ez:


Komolyan, anno csak ezt az egy mondatot nem értettem az egész filmbe, és négy évre rá sikerült rájönnöm! Gratulálok magamnak!

Szóval, akkoriban azt hittem, hogy arra gondol, hogy a fia milyen szerencsétlen volt eddig, az elején is majdnem a másvilágra küldte egy szörnyen nagy rémség, egyszerűen nem lehet, hogy ebből a mozgó halszálkából egy sárkány mester legyen.
Mai szemmel nézve viszont teljes világosság az egész!
Pléhpofa arra gondolt, hogy a fia anyja is már sárkány barát volt, és a vér nem válik vízzé!
Így olyan egyértelmű nem?


És hogy említést tegyünk a sorozatról is. *méééély sóhaj*
Elkezdtél leszinkronizálni a második évadot magyarra, hétfőnként adják 18:40-kor. Megnéztem az első részt (láttam angolul is) és úúúúúrisssten!!!! Hogy szúrhatták el ennyire a szinkront? Miért, emberek, miért? Mert mikor Halvér pánikolva hadar és majdhogynem össze nemmondomkimit csinálja magát, akkor nem úgy beszéljük alá a szinkront, mintha ép az anyukája kérdezné ki tőle a matekleckét, halára unná magát, és olyan lassan beszél, mint egy tyúklépésben haladó csiga sebessége. Egyszóval, ha véletlen elmerik így rontani a második részt én esküszöm feljelentem, nem csak a színészeket, de a stúdiót, és az egész országot.

Megjegyzés: ügyvédnek készülök, az "őket fogom feljelenteni, ha eljön az ideje" listám elég hosszú. de nem kell komolyan venni, vagy mégis?

Amúgy eddig én háromszor fogok elmenni megnézni, és valamelyiknek feliratosnak kell lennie, hogy azért mégis csak tudjak összehasonlítást adni:
1.: Az első számú baráti tárasság
2.: A második számú baráti tárasság, akik nem bírják elviselni az első számúakat
3.: A család, mert a két fiútesómat biztos, hogy nem hagyom ki a buliból!

De, ha esetleg valaki közzel lakik Hódmezővásárhelyhez, az is jelentkezhet, negyedjére is meg tudom nézni! ;)

Bocsi, ha egy kicsit túl személyesre sikerült, ez most egy ilyen cikk lett, remélem azért nem tagadtok ki!






5 megjegyzés:

  1. szia elöször is nagyon szeretem az oldalad és mindig figyelem :D ... 2 arra h valka halott a sorozatban is volt egy érdekes (konkrét) utalás.. az most sajna perpillanat nem jut eszembe h az 1 évad hanyadik részében volt. amikor az a hajós kereskedő csákesz akinek most szintén nem jut eszembe a neve :D akk hozott valami ládát az anyától és erre volt egy olyan utalása astridnak h : "az lehetetlen hogy az anya küldte" ... csak ezt a megfigyelésemet akartam közölni... :) elgondolkodtató volt az a jelenet is...

    VálaszTörlés
  2. kikerestem és az 1évad 17 része (magyar cime: nanyaktörő láp) 5perc töl és a végén is van egy utalás 19perc töl...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, emlékszem rá, és köszönöm! Mindent (azt hogy szereted és figyeled az oldalamat, meg úgy mindent amit elmondtál) köszönök! :D *nagy ölelés neked* :D

      Törlés
  3. Hi!

    Rettenetesen imádom a blogodat, habár tegnap találtam rá, de esküszöm, ilyen szépen megfogalmazott, összeszedett bloggal még életemben nem találkoztam! :)
    Erről a Valka-száműzés témáról lenne egy kis elméletem, ami lehet, hogy szörnyen nagy hülyeség lesz, vagy már olyan, amit eddig is tudott mindenki, de hadd égessem magam :D

    Bennem is felmerült már ez, hogy Pléhpofa azért űzte el Valkát, mert ő is a sárkányok "oldalára állt". Na de! Az első filmben, amikor Pléhpofa odaadja Hablatynak Valka sisakját (Nem lehet, hogy azért maradt ott a sisakja-száműzték, mert ő is eldobta egy sárkánnyal való küzdelemkor, ugyanúgy, mint Hablaty tette?), és amikor kimegy a szobájából, és mosolyog/örül/büszke/sötöbö, akkor nem azért, mert az, hogy Hablatyé a sisak, azt jelenti neki, hogy a fia mostmár biztosan nem fogja Valka példáját követni?
    Meg ugye amikor Hablatynak meg kell ölnie a Szörnyennagy Rémséget az arénában, és ehelyett eldobja a sisakot, és nem küzd vele, akkor Pléhpofa bedühödik. Mindeddig azt hittem, hogy azért, mert a sisak eldobásával szégyent hozott az anyjára. De nem lehet, hogy azért, mert Valka is ugyanezt csinálta?
    Gondolkodtam már olyanon is, hogy amikor Valka elmondja Hablatynak, hogy ő az anyja, és "megismerik egymást", lesz egy visszaemlékezős jelenet, amiben Valka eldobja a sisakját az arénában. De akkor az "1. Elmélet: Valka folyamatosan segített a sárkányoknak, Pléhpofa megtudta --> száműzte, és mindenkivel elhitette,hogy meghalt, csakhogy ne szégyenkezzen, azért, hogy a felesége az ellenséggel van." értelmét veszti, úgyhogy tuti hülyeséget írtam le :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is, nagyon köszönöm! :)
      az elméleted nem lenne rossz, a baj csak az, hogy a rendező mondta egy interjúban, hogy Valkát ELRABOLTÁK! Így ez a cikkem is dugába dőlt...:)

      Törlés