2014. február 20., csütörtök

Játékok és rejtélyek

Sziasztok!
(Ha tényleg júni 19 a magyar premier, akkor már csak 118 nap!!!!)

Ma nézelődtem a neten, meg gondolkoztam.
Kezdjük a "nézelődtem a neten" eredményét:
ÚJ ÍNAS JÁTÉKOK! És ez azért is lényeges mert a játékok közt ott van Eret is akiről ugye eddig nem sokat tudtunk, hát lássuk:
Szóval itt Hablaty és Drago látható:


Itt a az előzetesben feltűnt sárkány elkapó készülék, közismert nevén, csapda, amit Hablaty és Fogatlan szétrobbantott:

Asztrid:

Sárkányok, Fogatlan kétszer van, Bütyök sárgából zöld lett, ott van Viharbogár, meg Kampó is... és Valka sárkánya is:

Valka sárkánya, Fogatlan iszonyat cukin, és egy számomra totálisan ismeretlen sárkány:


ERET!!!!!!

És négyen együtt... Takonypóc egy kicsit sárga, de biztos a fényviszonyok miatt:


Szóval, én kíváncsian várok Eret-ről egy normális képet, mert erről a figuráról sokat nem tudok mondani (ami nálam ritkaság), max. annyit, hogy szerintem Drago testvérének a fia. Azért gondolom ezt mert ugye az angol neve Eret son of Eret (azaz Eret, Eret fia) tehát maga Drago fia már nem lehet. De közben annyira hasonlítanak, meg mind a ketten sárkányvadászok, hogy biztos rokoni kapcsolatban állnak.

A "gondolkoztam" eredménye:

Térjünk a tárgyra. A HTTYD hivatalos oldalán a letöltésék lehetőségénél ezek a képek fogadnak minket:



Az elsőn a Gif-ek vannak, a másodikon a háttérképek, a harmadikon meg a karakter poszterek. Mint látható mindenhol ki van maradva legalább egy. Azaz, vagy lesz még egy előzetes, vagy még egy klip amit ugye megcsinálhatnak gif-be. A háttér letöltéses oldal is csak az előző felvetést erősíti bennem, hogy lesz még valami. A karaktereknél ugye biztos ott lesz még Takonypóc, azaz a kérdés... kié a harmadik, előre foglalt hely? Valka-é? Ez lenne logikus, hisz neki van sárkánya még aki ott lehetne a poszter hátterébe. Vagy Eret? Drago? Vagy mindkettő egyszerre?
Számomra szokatlanul csendes most a Dreamworks. Valamit terveznek. Valami vihart. Mert, hogy ez egy vihar előtti csend az biztos. Csak ép az még a kérdés, hogy erre a viharra a filmig kell várnunk, vagy lesz még előtte nekünk meglepetés.  
A rossz hír az, hogy a második évad két hét múlva befejeződik és hiába lesz 3 (vagy 4) évados, a sorozat nem folytatódik amíg ki nem adják a második filmet. Bár ez számomra teljesen logikátlan, talán úgy lenne értelme, ha a következő évadok már a második film után játszódna. *Vállvonás* én már semmin sem lepődnék meg (bár, ha jobban meggondolom, azért van egy-két dolog...). 

A sulihoz és a várakozáshoz mindenkinek vasbeton idegzeteket kívánok! :)
Hamarosan jelentkezem.

Ui.: Ha már csak 100 nap marad, ünneplünk! Még nem tudom, hogy de biztos ünnepelni fogunk.





9 megjegyzés:

  1. A Drago az a "rasztás pofa" ?

    VálaszTörlés
  2. Ilyen figurákat honnan lehet szerezni? :D Amúgy egyetértek, szerintem ezer százalék, hogy kapunk még trailert a film előtt legalább egy hónappal...:) Ja, és azt hol olvastad hogy lesz következő évada a sorozatnak? (abban akkor nem is lehet reménykedni, hogy a 3. évad a 2. film miatt már 5 év múlva játszódik? )

    VálaszTörlés
  3. Sajna nem tudom, hol lehet őket kapni, pedig én is szeretnék! ;-)
    A laptop előtt töltött időm 90%- a böngészéssel telik. Hidd el, Amerikában még nálunk is nagyobb rajongók vannak akik a nap 24 órájában figyelnek minden apró fejleményt és azt azonnal meg is osztják.
    Erre sajnos nem tudok biztosat mondani, de szerintem inkább magyarázó típusú lesz a 3. évad. Tudod, megmagyarázza hogy mi miért volt így a filmbe. Azért remélem olyanra csinálják a filmet hogy ne legyen hátrány ha nem láttad a sorozatot.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem kibírható lesz az a pár hónap a sorozat és a film között, mivel csinálnak egy "TV Különkiadást", ami a második filmről szól(na).. :) Nagyjából Április környékén adják ki, de van egy rossz hír is... Magyarországon csak 10-20% hogy leadják :(

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Nagyon örülök, hogy oldalra találtam, mert imádom! :) Nekem már vannak ilyen figurák, és most lett pár új is, nem tudom, hogyan lehetne képeket küldeni, de akit érdekel szívesen elküldöm :) Mindig jövök ide, várva lesz esetleg valami új! Külföldi oldalakat nézem én is elég sokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Andrea!
      Tudnál abban segíteni, hogy Fogatlan figuráját hol lehetne megvenni és mennyiért?
      Köszönöm előre is!

      Törlés
    2. Szia Andrea!
      Engem is Fogatlan érdekelne, hol és mennyiért lehet megvenni????
      Köszi előre is!!!

      Törlés
  6. Spoiler (én is pontok használok)
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Ami nekem feltünt, hogy amikor a 2. Részét néztem a moziban, hogy pléhpofának miért nem Dörgődob a sárkánya... A film után néztem a sorozat 2. Évadjának a bimm bamm bumm részét és ott jöttem rá, hogy el kellett mennie..., de nem adták le magyarul azt az átkozott két évadot a 2. Film előtt... Na mind1

    VálaszTörlés