2014. március 4., kedd

ÜNNEPLÜNK!!!!

Na jó, mielőtt bárkinek feltűnne egy apróság, miszerint pontosan hat nappal ezelőtt azt mondtam, hogy még 11 nap van a "100 és Ínas 2" napig, azoknak mondom, hogy változott a menetrend. Mivel időközben rájöttem, hogy az információ, miszerint szerény hazánkban júni 19.-én jön ki az Ínas 2, nem épp atombombabiztos helyről származik úgy döntöttem, hogy az amerikai premiert figyelem... és az szerint ma van a "100 nap, gyerekek, boruljunk össze és igyekezzünk kibírni együtt" nap. Igeeen! :D

ÚGYHOGY ÜNNEPLÜNK!

Megígértem nektek egy meglepést erre a napra és be is tartom az ígéretem. Sajnos a végét egy kicsit elkapkodtam, de meg kell értenetek, hogy nagyon nehéz nem lendületesen árnyékolni, sőt, lehetetlen... szerintem...szóval itt van, remélem tetszik majd: :) (vegyétek fel a minőséget max-ra, úgy a jó és nagyítsátok ki)



És nem csak ezért érdemes ünnepelni, hanem azért is, mert ez az cikk hivatalosan is a 20. cikke a blognak, amit ti, kedves és mélyen tisztelt Sárkány Mániás Család tagjai, éltettek azzal, hogy olvassátok és szeretitek. :)
                                       Nagy ölelés mindenkinek!!!! 

Én fél év alatt olyan szinten lettem megszállottja ennek a világnak, hogy tegnap este el akartam magam sírni egy Hiccstrid (Hablaty+Asztrid) fanfiction-on (rajongók által írt történet)...  
Tippem sincs hogy fogom kibírni azt a két órát a moziban. Úgy kéne csinálni, hogy mikor én lefoglalom a jegyet, akkor kiírni a székemre, hogy "Őrült rajongó, csak saját felelősségre foglaljon mellé, vagy az ő 10 méteres körzetébe helyett". Mert én sikítani, sírni, popcornt dobálni, és széket verni is fogok, meg el fogok ájulni...igen, egy mentőt sem ártana a mozi bejáratához hívni, ha véletlen szívrohamot kapnék. Még jó, hogy a mozis srác, aki a jegyet ellenőrzi, a szemüvegeket osztja meg figyeli vetítés közben a termet nem csak helyes, de még kedves is...biztos nem fog kipaterolni a film közepén. :)
Ezzel a mániával lassan tényleg el kéne mennem egy pszichológushoz...

Ma még tervezek másik cikket is, az egy kis plusz infóról szólna! Hamarosan jövök! Köszönök mindent!

11 megjegyzés:

  1. ÉLJEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HURRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!EZ SZUPEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AZ ÉLETEM MOST MÁR TÉNYLEG EGÉSZ!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Téged idézlek Lili : "Egy levegővétellel is kibírjuk!"

    VálaszTörlés
  3. Lili, a youtube-on ha beírod azt, hogy how to train your dragon 2 clip akkor ott az elsőre (HTTYD 2 Clip) kattints rá!Ha tudsz angolul akkor abból a filmrészletből talán megtudhatsz valamit!Alatta pedig valahol van egy cikk amit valami fickó mond el angolul!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annabell, ismerem a klipet! Ebben a cikkben( http://fogatlan.blogspot.hu/2013/11/figyeljetek-mit-talaltam-volt.html) ki is tértem rá és lefordítottam a nagyját. :) De azért köszi! :)

      Törlés
    2. De köszi, neked hála már frissítettem is a fent belinkelt cikket! :)

      Törlés
  4. Megnyugodtam, akkor nem leszek egyedül a moziban mint őrült rajongó :DD (Komolyan mondom, ezt a filmet még jobban várom, mint tavaly a Cathing Firet, ami nagy szó.xD)

    VálaszTörlés
  5. szia azt a Hiccstrid fanfiction nem tudnád elküldeni? :D Amúgy nagyon tetszik a blogod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, és igazából nem egy írás, hanem egy videó, egy bolyhos kis történet https://www.youtube.com/watch?v=UXHhtYPEMVw
      De ha tényleg igazi, jó Hiccstrid fanfictoinokat akarsz olvasni, ezt az írót ajánlom: https://www.fanfiction.net/u/5466076/E-Wills
      A legelső történetétől olvasd mert minden történetre összefügg. :)

      Törlés