2014. március 17., hétfő

Rég volt már ilyen...

Először is: sziasztok!
Remélem mindenki jól van,és senki sem náthás! :)



Másodjára: vágjunk is bele!

Gondolkoztam a hétvégén (miután végre elegendő oxigénhez jutott az agyam) és eszembe jutott valami.
És rájöttem, hogy már egy jó nagy rész ismerünk a filmből, a 7-es pontól már csak az én elméletem:


  • Hablaty összeveszik Pléhpofával, így elmegy. 
  • Utazgatás közben megtámadja Valka. 
  • Fogatlan lezuhan, 
  • Hablatyot elviszik, 
  • Fogatlan valahogy odakerül hozzá, 
  • kiderül hogy Valka az eltűnt női szülő
  • ... (tippem sincs hogy ebbe a részbe mi van)
  • Hablaty haza megy,
  • Vissza akar menni Asztriddal



  • De már csak ezt találják. (mármint az a jég izét, csak most arról nincs képem)



Ha belegondoltok ez teljesen logikus. Azok a nagy sötét hegyek stimmelnek mind a két képnél, tehát ugyanott játszódnak. Ott van Asztrid, És nem tudják mi történt ott.

Mondjuk nem értem, hogy miért csak/épp Asztridot viszi magával. Miért nem Pléhpofát? Lehet, hogy Valka kifejezetten kérte, hogy ne a rég látott férje legyen az aki a fiával jön? Ha ez az ábra, akkor onnan már kézenfekvő, hogy Hablaty a barátnőjét (istenem, de jó leírni! :D) viszi magával.
Nektek mi a véleményetek erről? Lehet benne valami, vagy megint hülyeséget hordok össze? :)

Tudjátok mire vagyok kíváncsi? Pléhpofa arcára mikor először látja meg Valkát...na meg fordítva is. Ó, és még Valka arcát mikor rájön, hogy a fiának barátnője van (hát igen, a 20 év, az 20 év).

Egy-két képet még kiadtak akkor mikor frissítették a hivatalos oldalt, csak valahogy nem igazán illetek sehova, vagy elfelejtettem őket berakni a megfelelő cikkbe.






















Első kép: Múltkor ment a nagy kérdőjel, hogy mi az ott a lábánál... volt már szegény térkép tokk, meg minden féle...*mély levegő*...kiderült...mármint amerikai fronton ezt mondják, hogy az....*még egy levegővétel*...a tűzkard! Igen, úgy néz ki, hogy összecsukható! mint a lézerkard! :D

Második kép: Hűűű, te aztán benne vagy a slamasztikában rendesen, haver! Remélem tűz álló az a bőrjelmez rajtad. Milyen rendesek a sárkányok, meleg fogadtatásban részesítik (ma ilyen szóvicces hangulatba vagyok). Szerintem ez után jelenik meg Valka, leállítja őket és elmondja hogy ő az anya. Heeeppiiiieeend! :D

Ha lesz valami ismét jövök. A chat-ünket minden bizonnyal már észrevettétek. hála Sötét Angyalnak, sikerült ide raknunk, regisztáció nélkül irhattok rá. Ha nem is írok cikket, ott általában elérhető vagyok, és ti is könnyebben kibeszéltek dolgokat egymás között. :)

Hamarosan lesz egy hét ahol viszont nagy valószínűséggel egyáltalán nem leszek elérhető, de ezt majd akkor megbeszéljük.

Ölellek mindenkit! A viszont olvasásra!






17 megjegyzés:

  1. Nincs mit a chattel kapcsolatban ez a kötelességem de gondolom már tudod hogy én vagyok toothless

    VálaszTörlés
  2. Az jó :d kicsit nehéz írnom telefonról írok

    VálaszTörlés
  3. jó lett ez a cikk.... kiváncsi leszek majd a film után mikor kiderül minden :D

    VálaszTörlés
  4. egyébként én azt hittem hogy térkép tok logikus is lett volna meg egy cikkben is azt olvastam (angol) de igy utolag..bakker hát tök lgikus... :D 1000 % hogy az a kardja mert minden egyes képen amikor a kezében van a kard akk hiányzik az oldalárol... :D (a térkép tok azért lett volna logikus mert azért is jár el mindenfelé hogy feltérképezze ( /hobbi) a területeket ezért is vesz részt ritkán a sárkány versenyeken... és szerintem egy ilyen útján találkozik Valkával ... mint a felhös jelenet.... Valka is meglepödhetett hogy sárkányháton embert látott :D no de ez is csak tipp.... de mosmá csak 94 nap és minden kiderül :D :D kb ugy fogok megörülni mint ezek 1 perctöl http://www.youtube.com/watch?v=Loc0fN9EF38

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az már szinte biztos, hogy Hablaty akkor találkozik Valkával mikor összeveszik az apjával és elmegy, úgyhogy szerintem az nem felfedező, hanem fejszellőztető túra lesz. :)

      Törlés
  5. értem ,,,... amugy mos nézem átgondolva azé elég durva akk hogy, hogy fel van fegyverkezve nem értem mink kard, kés, sárkány :D kiváncsi leszek milyen csatajelenetek leszek hogy még benne legyen a 12es korhatárba :/ biztos megoldják majd... a trailerben a kedvenc jelenetem mikor hirtelen elkezd zuhanni a sárkánnyal és Hablaty keze is igy hátra csapódik... az valami eszméletlen jó jelenet... kirázott a hideg is :D

    VálaszTörlés
  6. Igen és ha lassítva megnézed azt a részt úgy látszik mintha Fogatlan csak egy halat látott volna lent és azt akarja megszerezni, mivel megnyalja merülés előtt a száját:
    https://24.media.tumblr.com/0ee650ce1d0d3c028945ebd5caabf3cf/tumblr_myh3sloZHe1slw5eio1_1280.jpg
    https://31.media.tumblr.com/a695d0ba6bc89a638d342c76d7654ed0/tumblr_myh3sloZHe1slw5eio2_1280.jpg

    VálaszTörlés
  7. Szuper lett ez a cikk!És nagyon alapos!! :D

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. (Lehet, hogy megint hülyeség,) De azon a tűz közepén állós képen Valka nem a kép bal 'alsó' (térben közeli) oldalán van? Ha jól megnézitek, akkor észrevehető, hogy a sisakja két szarva, meg a botja is látszik. Meg a tűzkör rése is felé mutat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet...de én azt inkább sárkánynak nézem. :)

      Törlés
  10. Spoiler
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Ez a cikk hibás...( de csak így a film után jön rá az ember) a tüzet ő maga csinálta (ha így belegondolunk simán lehet mivel ott van) a tűzkardal, hogy elijessze a sarikat.

    VálaszTörlés
  11. Tudom, hogy hibás, de akkor még ezeket nem tudtuk és csak találgattam. És nem fogom kijavítani az összes eddigi cikkemet. jó újra olvasni őket, hogy miket gondoltam akkor. :)

    VálaszTörlés