2014. március 27., csütörtök

ÚJ KLIP!!!!!


A következő a szituáció:
Ülök infó órán, szokásosan unatkozok (a többiek még egy teszt kitöltésével foglalkoztak) ezért felnéztem Tumblr-ra....és ott van egy GIF...nem Fan Art....HD minőség....Hablaty van rajta. Azt hiszem, valahol itt veszíttetem el az eszemet, ami meggátolt volna a csapkodástól és az őrülteket megszégyenítő kereséstől...
Youtube-on nem volt...
akkor irány a Berksgrapevine. És ott volt. Nem tudjátok elképzelni azt az arcot amit én vágtam miközben néztem a klipet. Na jó nem húzom tovább.....


Sajnos nem tudom letölteni, de lefordítom:
*Kiveszi a szájából a ceruzát*: Szóval, hogy fogjuk elnevezni?
*Fogatlan megvakarja a hónalját*: Viszkető Hónalj, ez az!
*Táj megjelenése*: Szóval, mit mondasz, megyünk tovább?

Akkor kezdjük:
Első gondolat ehhez a részhez fűződik:

Emlékeztek, amikor az előzetesbe Asztrid rárakta a kezét Hablaty mellkasára és azt mondja, hogy amit keresel az itt van?
Nekem az első gondolatom az volt, hogy Hablaty ezt akár úgy is érthette, hogy amit keres az a szabadság, azaz az idegen szigetek felkeresése... esküszöm, ez az feltevés életem legbefolyásolhatóbb és felpörgetett jelenetében született, tehát nem szabad komolyan venni. Kivéve, ha igaz. ;)

Utána... Viszkető Hónalj....komolyan? Ennek a fantasztikus látképnek?! Értem én, hogy vikingek, a leghajmeresztőbb neveket szokták adni a dolgoknak, de... (elképzelt jelenet következik)
Hablaty: Gyere Asztrid, elviszlek a Viszkető Hónaljhoz.
Asztrid: Óóó, milyen romantikus!


Hát nem kiábrándító? 


NÉZZÉTEK!!!!
Mikor először néz szét Hablaty akkor így néz ki a táj:

Utána viszont már így: 

Na, ki veszi észre a különbséget? Igen, az a hatalmas füst a kakukk tojás. Mi a csuda az? Fél perc alatt mi gyulladhat fel úgy, hogy ekkora, fekete füstöt csinál?

Ha belegondoltok, kaptunk egy csomó választ, hogy Hablaty ruháján mi mire való.
  • A karján üres lap gyűjtemény van, 
  • a melle felett a térkép, 
  • a lábán a tűzkard markolat
  • A bicska egy kezdetleges hegyező
  • Repülőmókús, beépítve
  • az iránytűt tudtok
  • És azt hiszem ennyi
A kivitelezés fantasztikus, olyan aprólékosan kidolgozott minden részlet, hogy az ember a végén elhiszi, hogy ez a világ tényleg létezik. 

És még egy gondolat...csak nekem tűnik nagyon szomorúnak a hangja? Főleg a végén. Még csak el sem mosolyodik, mikor azt mondja, hogy Viszkető hónalj... utána meg akkorát sóhajt, hogy egy gondosan összekotort levélkupacot átrepítene a világ túloldalára. Szerintem az apja miatt van. biztos már érzi Hablaty, hogy az apja hamarosan átadja neki a vezetői státuszt és akkor nem fedezhet fel ilyen helyeket. 

És hogy milyen cuki Fogatlan...muszáj részleteznem? Szerintem mindenki tudja. :)

Már csak 77 nap emberek az amerikai premierig...várjunk csak türelemmel. Tudom, hogy nehéz (pontosan tudom),de mint látjátok megéri. Meg fogja érni. Hajrá Dreamworks, majdnem egy egész világ áll mögötted és vár. De ha annyian nem is, mi biztos. 


Nagyon siettem ezzel a cikkel, hogy minél hamarabb képben legyetek, úgyhogy kérlek, nézzétek el az apró hibákat. 

Búcsúzás képen még egy kis extra. Hablaty szépen fejlődik a rajzolásban és a térkép készítésben, nem?





Kitartás emberek, holnap péntek! :) Már nem kell túl sok odáig.

Ölelek mindenkit, sziasztok! :)



16 megjegyzés:

  1. jó lett a cikk... :D a füstöt észre se vettem :o lehet hogy köze van a leégett erőhöz??

    VálaszTörlés
  2. jahh meg irtad h nem tod letölteni... ha a videóra jobbklikkelsz akk nincs olyan opció h mentés másként... ????? ha google croom ot használsz akk kel h legyen és akk letölti bal alul...

    VálaszTörlés
  3. Szeretem a cikkeid! :)
    És elsőre kiszúrtam a füstöt.
    Viszkető hónalj... Hablaty még mindig nem tud neveket adni. Fogatlan is honnan kapta a nevét? :D

    VálaszTörlés
  4. szia. találtam 3 uj képet.. az egyiken látszik Eret nem tom h neked is ujj e nekem az volt.... ezen az oldalon egy picit legörgetve lehet látni... http://yougesturedallofme.tumblr.com/tagged/httyd2

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várj, most akkor melyik Drago és melyik Eret?
      Mert ha az ez egy nagy szőrtenger Drago, akkor igen csak drasztikális változásokon ment át a karakter dézingje (tom hogy nem így kell írni)
      Ha meg az a műmájer takonypóc2 akkor meg pont úgy néz ki mint a rajzokon
      Ok, megválaszoltam a saját kérdésem

      Törlés
  5. Tudom,hogy gyerekes, de..... szerintem Hablaty olyan cuki mikor ráharap a szájára, meg mikor kiveszi a szájából a cerkát. Miket beszélek, nem láttam olyan jelenetet, amiben ő vagy Fogatlan ne lett volta ari, még akkor is ha már a sármos Hablaty van ott
    NEM FÉLRE ÉRTENI AZ ELEJÉT!!!!!!!!!!!!
    nem fogom tudni kivárni a filmet, legyen már juni 13, vagy mikor kiadják magyarországon. Nem érdekel ha hulla fáradtan, este nyolcokor kell elmenni, (ha ugyanakkor lesz a bemutató) én a ballagás és az utáni buli után is elmegyek a 2 barátnőmmel és megnézzük azt a filmet. Nem érdekel milyen száz kis apró hibák lesznek benne, amik lehetetlenek fizikaolag (pl. Hablaty túlél egy villám csapást, vagy Takonypócba belecsap a villám és utána szinte semmi baj, vagy máshol a jégvarászban Kristoff szánja felrobban, mikor lezuhant a szakadékba.... a HÓBA. Annak feltétlen fel kellett robbannia, mi?) Na mindegy

    VálaszTörlés
  6. :D a sorozatot teljesen más csapat készitette a dreamworksnél...és + alacsonyabb minőségen és korosztálynak is készült... a filmben biztosan nem lesznek ilyenek az 1 be se voltak... nem akarok hülyesége mondani am de ha jól tom akk már visszavonták a zöldkarikát a filmröl és 12 korhatárral lessz ami szerintem kicsit fura mert hogy ez mesefilm de mideggy... tehát nem lesznek benne ilyen hülyeségek... én mondjuk személy szerint a sorozatot nem is szerettem annyira bár láttam mind a 2 évadot... :) jah meg h a 2 ben is odafigyelnek még majd jobban erre h realisztikus... még a sárkány repülési modelljét is szimulációk sorozatán ment át hisz láttad h még a szárnya vége is vibrál a széltől....és az emberek mozgásárol ne is beszéljek mig a sorozatban és az első rész egy részében számitogéppel alakitották a mozgást addig a 2 ben minden emberi mozgásról van leképezve... nahh megint nagyon belelendültem az irásba :D bocs

    VálaszTörlés