2014. március 12., szerda

Új plakát ~ a sokadik :)

Mielőtt mindenki visítozós rohamot kapna (bocsi attól aki nem, mindenki saját magából indul ki), hogy "Úrristen új karakter plakát", meg szeretném nyugtatni a család tagokat, hogy nem, nem az.

Hanem ez: (eredeti méret)

Mi az, hogy Training is Over ?(tisztában vagyok a jelentésével) Mi ez a libabőrős hátat okozó, kísérteties, mégis égbe emelő utalgatás. Mi ez? Mert, hogy ez egy olyan mondat amit egyszerűen sehogy sem tudsz hova rakni, de borsódzik tőle a hátad, az biztos. Nem olyan mint például a "A végső játszma" vagy a "most mindenre fénydérül" ami azért utal valamire, és valamennyire tudjuk mire...de EZ...
Ez nem jelent semmit, nem utal semmire, csak belemászik a fejedbe, olyan mintha mindig is ott lett volna és mindig is ott lesz, átszeli az idő és a tér korlátjait, megfogja a mustár sárga inged csokoládé foltos gallérját, felemmel a földről és egy könnyed mégis "Bud Spencer megirigyelné" kategóriába tartozó ütéssel, megfűszerezve egy légiesen ruganyos dobással behajít az elmegyógyintézetbe, és rád zárja az ajtót júniusig. "Training is Over"... kösz, Dreamworks az ép elmémmel fizetem neked ezért a mondatodért.

Miután kitomboltam magam, bevettem egy erős nyugtatót, az orvosok pedig kiengedtek a gumi szobából azt hiszem folytatom a cikket.

Normálisan beszélve az idézetről, szerintem valami olyasmit jelent, hogy Hablatyék felnőttek. Vagyis erre utal. Szerintem...

Belegondoltatok már, mennyi idő volt kitalálni Fogatlan felszerelését vagy hogy milyen nehéz lehet Hablaty páncélja? (tudom, a gyors témaváltás mindig is az erősségeim között volt). 
Figyeljetek: ha nézitek az előzetest ott látszik, hogy ha Hablaty mozgatja a lábát, akkor a pótfarka, meg az egész rendszer is úgy mozog, mintha igazi lenne. Szerintem egy kisebb mérnöki zseni csapat kellett ehhez az egészhez. Hablaty páncélja meg... ott van rajta iránytű, valami tartó izé, a pótlába, meg az azt tartó cuccok, csatok, egy csomó, igen keménynek tűnő bőr, és még valahogy belepaszírozott egy repülőmókus jelmezt. Láttam már varrónői remekeket, unokanővérem szalagavatói ruháját egy BORÍTÉKBA küldték el alsó szoknyával meg mindennel... a kis kínai varrónők mindenre képesek.... Ráadásul a páncél teljesen testhez álló, hol van elrejtve a mókuci maskara? Hm? Hm? HMMM????

Oké, azt hiszem megyek vissza a gumi szobába...
:)


18 megjegyzés:

  1. Jézusom Halvér hogy néz ki?????

    VálaszTörlés
  2. uhhh szerintem ez az eddigi legjobb poszter :D

    VálaszTörlés
  3. nem tom h ez hiba e de ha megnézed akkor a bal kezén van mos az iránytü ?? eddig mindig a jobbon volt és a ballon a kés... jah és csak nekem tünik ugy mintha Asztrid keze jégböl lenne :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Első észrevétel: Tényleg!! Jézusom EGY VÁNDORLÓ IRÁNYTŰŰŰ!!!! MINDENKI A LEGKÖZELEBBI VÉSZKIJÁRATHOZ! (bocsi egy kicsit fel vagyok pörögve ma)
      Második: Asztrid, csak nem volt neked is egy apró balhéd Elzával? :)

      Törlés
    2. biztos az Alfával veszett össze :-)

      Törlés
  4. A Training is over? Az akkor azt jelenti, hogy most már élesben fog menni.., Mondjuk szerintem ideje is, mert még emlékszem amikor Hablaty túlélt simán egy villámcsapást. Kissé hihetetlen volt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, azon én is csodálkoztam egy kicsit (gonosz spoiler hölgyemények vagyunk), de élesben...bírni fogja a szívem? :D

      Törlés
  5. jahh és mi az az elmosódás Hablaty csatja alatti emblémánál... az szándékosan van elmosva???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az csak a hátulról jövő fény. *vállvonás*

      Törlés
  6. szerintem is egyetértek Bess -el szerintem is azt jeleni hogy ez már nem csak gyakorlat.... igy logikus :D

    VálaszTörlés
  7. és ez nem hivatalos poszter.... sajnos

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom, de úgy nem hivatalos, hogy a Dreamworks nem akarta kiadni, de kiszivárgott.

      Törlés
  8. Be tudnád linkelni a Sárkányok a Hibbant-sziget harcosai 2. évadját magyarul? Ha lehet legyen ezen a filmezz.eu valamin! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.filmezz.eu/film.php?n=sarkanyok-a-hibbant-sziget-harcosai-2-evad&q=cz1zJUMzJUExcmslQzMlQTFueSZ3PTAmbz1hYmMmcT0wJmw9MCZlPTAmYz0mdD0wJmg9MA==
      Itt van. :)

      Törlés
  9. Csak nekem van olyan benyomáson, mintha Hablatyon narancssárga rúzs lenne? Meg mellette a szemét is kihúzták szempillaspirállal... :D

    VálaszTörlés
  10. Hablaty fonatai rossz oldalon vannak!!!

    VálaszTörlés
  11. Bár az egész Hablaty tükrözve van(a lábát meg nem látom melyik oldalon van)

    VálaszTörlés