2014. március 31., hétfő

ÚJ ÚJ ÚJ!!!!!

Igen...eget rengető dolog történt!


Megszokásból (bár nagyon gyorsan le kéne szoknom róla, lentebb majd kifejtem) felléptem Tumblr-ra és akkor megláttam ezt. Nem elég, hogy akkorát sikoltottam, hogy a családom tagjai rémülten rohantak a szobámba, hogy "HOL A TŰZ????", de még hátra is dobtam magam, ami eredményeként bevertem a fejem az ágyam támlájába...na így találtam meg az új KLIPET és INTERJÚT.


Akkor fejtsük ki apránként. *mormolva, az orrom alatt* Hol is kezdjem, hol is kezdjem... MEGVAN!!! Az elején:

Először ez.
Mi ez, kérem szépen, mi ez? Kampó valahogy Drago közelébe jut? Hogy és miért? És mi az, hogy valaki ilyen lazán kivéd egy sárkánytűz csapást?! Ezek után a minimum az hogy leégjen abból a raszta fejkoronájából egy tincs. Nem tudom, hogy vagytok vele, de nekem attól a tekintettől, amit ez a "raszti pofi" vág (mostantól ez az új beceneved,  bocsi Drago) rémálmaim lesznek...erős rémálmaim.

Közvetlen utána van az a rész, hogy Valka azt kérdezi, Hablatytól, hogy: "tetszik?" 
Azt hiszem ezt mondja, bár sosem voltam jó hallás utáni fordításból...kivéve a németet...németben csak az megy jól...
A tárgyra visszatérve Hablaty erre azt mondja hogy "nem találok szavakat"...és itt jön a lényeg. Mert ha megfigyelitek Valka nem úgy mozog ám mint egy normális ember. Nagyon is állatias a mozgása. Lentről néz felfelé, és siklik. Ha emlékeztek Tarzan járt így a mesében. És miért? Mert élete nagy részét állatok (ebben az esetben sárkányok) között töltötte. És éppen a végén még látszódik ahogy a fia felé nyúl, de az is olyan...állatias (bocsi a szó használatért). Én még mindig Tarzanhoz tudom hasonlítani. Ő is, szinte tolakodóan nyúlt Jane-hez, de azért mert az állatok között nincs nagyon olyan, hogy személyes szféra. Persze van, csak hát egy állat minden lelkiismeretfurdalás nélkül támad rá a másikra, érintkezik fizikailag egy másik állattal. Ezután szerintem Hablaty ösztönösen el fogja kapni a fejét, a vállát vagy amihez épp ér az anyja. 

Utána... 

Mi olvasható le leginkább erről az arcról? 
Kétségbeesés? Csekk. 
Félelem? Csekk. 
Őszintén szólva ez a két érzelem mind nagyon könnyen megmagyarázható. Hisz egy barlangnyi vad, idomítatlan sárkány veszi körül, és még Fogatlan sincs vele. Még én is kétségbe lennék kissé esve, ha egy ménesnyi vad musztáng közé kéne mennem EGYEDÜL. Pedig ők növényevők. És ha belegondoltok, Hablaty ezeknek a sárkányoknak a nagyját még életében nem látta. Ismeretlen, sok van belőlük, és egyedül vagy közöttük...szerintem én is paráznék rendesen. 


Hablaty itt meggyújt valamilyen gázt (ez akár származhat abból a kis "festék patronból" ami a jobb csizmájához van erősítve) így egy védelmi gyűrűt képez maga körül. Lehet hogy az Cipzárhát gáz? Én annak látom valószínűségét, ha tényleg magánál tartotta. És ha megfigyelitek,amint hozzáérinti a gázhoz a kardot, az "eltűnik" vagyis csak a markolat marad meg. Nem tudom, gondolt-e közben arra, hogy a sárkányok tűzállóak. De ha jól látom eleinte beválik a dolog.

Összességibe ennyi lenne az ami érdekes. A többi már olyan amit láttunk az előzetesbe, vagy csak a régi banda van rajta evés, vagy épp nevetés közben. Amúgy az elején,mikor nevetnek észrevettétek, hogy csak Asztridot nem mutatják? Lehet hogy pont őt nevetik ki? Vagy mikor ülnek azon a jégcsúcs szerűségen a naplementében, akkor Takonypóc elindul, hogy odaadja a csirkéjét Kőfejnek? *Taps* Gratulálok, Takonypóc, újabb mérföldkő, a "hogyan szerezzük meg úgy egy lány szívét, hogy nem folyamatosan magunkat fényezzük" kurzusban. 



Ó, és hogy miért baj, hogy fellépek Tumblr-ra? Nos, kiderült, hogy májusban megjelenik az Így neveld a sárkányodat 2...könyvbe... Igen, emberek én sem értem a logikát. Ezért, hogy elkerüljük azoknak az embereknek a posztjait, akik megveszi a könyvet, ezáltal elolvassák, és ezáltal megtudják mi lesz a film vége, drasztikus lépésekre szántuk el magunkat páran a rajongó táborból. *mély levegő* A premierig nincs Tumblr! mármint, az a területe ami az Ínas 2-ről szól. Így hát én mostantól csak a hivatalos oldalról vagy a Berksgrapevine-ról hozom a dolgokat. Ha valaki viszont meg akarja idő előtt tudni a film végét lépjen fel nyugodtan májustól a Tumblr-ra. :)


Most is leírom, hogy szerintem ez az utolsó cikkem az elutazásomig, és remélem, hogy lesz Wifi. (csak azért írtam le, mert az előző cikket is amolyan "utolsónak" szántam erre a Dreamworsk hozzám vágja ezt, hogy "nesze, fogd és írj róla". Hátha ez a mondatom vonzza az ilyen plusz infókat).

Úgyhogy ismét csak ölelek, puszilok és szeretek mindenkit! Sziasztok!




2 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett a cikk... (vahhho milyen eszméletlenül néz ki a tűz :o ) csodálom hogy igy elszántad magad és nem fogod megnézni a sztorit.... ehhez bizony erősnek kell lenni :D különben meg tényleg nagy marhaság... nem is értem mér adják ki... hisz ez saját maguk elleni marketing... :/ bááár mondjuk nem hiszem hogy ezért kevesebben néznék meg de hát na ... nem annyira kiváncsian.. amm erősen kételkedek benne hogy tényleg elejétöl a végéig benne lessz a történet me akk tényleg hülyék... lehet hogy pont a végét nem irják le hogy ezzel is mégtovább csigázzák az embereket... :) remélem h lessz még ilyen utolsó utolsó cikk/hir ... ezeket öröm olvasni ,mint mindegyiket

    VálaszTörlés
  2. ááááá bakker most kapcsolok!!!!!! Április 1. van csak bolondoznak :D

    VálaszTörlés