2014. március 14., péntek

Karakterek 2. (Pléhpofa)

Pléhpofa
Klán: Huligán
Faj: Ember
Magasság: 6'9"
Súly: Ł350
Szem: zöld
Haj: vörös
Fegyver: fejsze
Élőhely: Hibbant


Az 50 éves Pléhpofa (annyi idős volt az első filmbe mint az én apám. Eredmény: Én vagyok Hablaty lányba!!! Már csak egy éjfúria kell...megyek és szerzek egyet, mostanában úgy is olyan sok van a padlásunkon) mitikus és hatalmas vezetője Hibbantnak. Egy nagy, bozontos és termetes ember, akinek a hódításai már viking legendákká váltak.
Egy jobb útra tért sárkány harcos. a munkája, miszerint megvédje a népét, határozottan könnyebb lett mióta Hablaty elhozta a békét. Kérkedős és társaság kedvelő, ő a legbüszkébb apa Hibbanton, folyamatosan Hablattyal dicsekszik. Még akkor is, amikor fia a világot fedezi fel, ahelyett, hogy munkába állna. De mikor Pléhpofa terve, hogy visszavonul és Hablaty vállára akaszt mindent, megbotlik, mert egy szörnyű ellenség visszatér, Pléhpofa nem vesztegeti az időt, hogy felöltse régi páncélját és megvédje azt ami az övé.

Oké, akkor kezdjük.
Mi az hogy egy "SZÖRNYŰ ELLENSÉG VISSZATÉR"???? Már volt ezzel a Dragoval dolga, vagy mi?
Jézusom, csak nem a testvére? Mennyire király lenne!

 Szegény Hablatynak a nagybátyjával kéne harcolnia...de az is lehet, hogy Valka testvére...unokatestvére...távoli rokona....

Ha a képet megnézitek teljesen az sugárzik belőle, mintha ép közöltek volna vele valamilyen hírt. Példának okáért:
Hablaty elment.
Hablaty még mindig nem jött vissza.
Drago támad.
...

A felső jobb oldalt az a kormos meg szerintem Bélhangos keze. :)

20 megjegyzés:

  1. először is nagyon jók a forditások... :D köszi... 2 nem tom lehet hogy én maradtam le valamiről de mi az a klán ?? ez valami csapat vagy mi...( tom mit jelent a klán szó) de ezt még nem hallottam, nem értem.. több is van?? ez nem valami családi klán nem?? mert Asztrid is huligán... nem értem ?? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      Nos, nem tudom hogy mennyire ismered a sorozatot. A klán itt a törzset jelenti, azaz hibbant népét. Van még a Vad klán (azt hiszem így hívják őket) a sorozatban, az Dagur klánja. A klánba itt nem a családtagok hanem a törzsben élő, a szigeten élő emberek tartoznak bele. Olyan mintha azt mondanám, hogy Magyra klán az aki Magyarországon él vagy magyarnak mondja magát, ugyanígy az osztrák klán, stb.
      Remélem érthető voltam: :)

      Törlés
    2. Szerintem a Tribe szó inkább törzset jelent, mert a klán angolul... clan.
      Dagur klánja/törzse az Ádáz Harcosok

      Törlés
    3. köszi értem már ... igy :D

      Törlés
  2. A klán=törzs és lefordítva pontosabban hogy értsed nem huligán hanem hibbant csak angolul így van

    VálaszTörlés
  3. De nem értem te annyi isőd vagy mint Hablaty a második filmben vagy az elsőben

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Nem, fiatalabb vagyok, valamivel több mint ő volta az első filmben.

      Törlés
  5. Csináltam egy chatet gyertek fel rá lili nem baj ha kíirom a linkjét? de itt van http://xat.com/igyneveldasarkanyodat2

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. Azta! O.o Vikinges mértek. :D

      Törlés
    2. De várjunk csak egy másodpercet! (Vártunk, Rybun. És most?) A sorozat, 1. évad, Így válaszd ki a sárkányodat című részben az van, hogy Pléhpofa 200 kg-os. Hablaty mondja is Astridnak: ,,Ilyen érzés, amikor egy 200 kilós ember naphosszat lovagol rajtad." Ezt persze arra érti, hogy az apja kölcsönvette a sárkányát, és agyondolgoztatta :/ De aztán Plépofának lesz egy Dörgődobja, Tornádó, még abban a részben :)

      Törlés
    3. Nos, a súlyát lehet hogy eltúlozta Hablaty, vagy felkerekítette, hogy jobban hangzzon. Drámaiabban. :)

      Törlés
  7. Azt a részt, amit nem értettél, én úgy értelmezném, "Még akkor is, amikor fia a világot fedezi fel, ahelyett, hogy munkába állna." Gondolom ez arra utal, hogy Hablaty szívesebben fedez fel új helyeket Fogatlannal, mint hogy jövendő főnöki teendőit gyakorolja. :D

    VálaszTörlés