2014. március 8., szombat

Pár kép, azt hiszem puzzle borítók

Sziasztok,
ma találtam pár új képet:





Esküszöm, ahányszor meglátok Fogatlanról egy ilyen telibe mosolygós képet, mint a legutolsó, akkor mindig az Aliz csodaországban lévő macska jut eszembe. Ami nem pozitív, mert mikor kiskoromba láttam azt a mesét akkor féltem ettől a macskától, és bár most már tudom, hogy hülyeség, még mindig libabőrös leszek tőle. Főleg a filmben lévő macskától, a túl jó animáció miatt. Ha jobban megnézed, olyan mintha egy pszichopata, gyerekgyilkos mosolyogna rád!!!!!


És még megtudtam egy plusz infót:
Volt egy interjú, amiben azt mondta az Inas 2 rendezője, hogy Valkát elrabolták.  
Azaz nem megszökött, vagy ilyenek, hanem elrabolták... Ez most összezavart, ezek szerint egy múltkori cikkemnek (http://fogatlan.blogspot.hu/2014/02/vegre-leeset-valka.html) semmi értelme és valóság alapja :/. Na látjátok, így születik a pletyka. Nem tudunk mindent, csak részleteket, de a hiányzó darabokat mi magunk kiegészítjük, a saját elméletünkkel. Kíváncsi vagyok, hány ilyen bal elméletem van még. :)
Itt az egész interjú, ha valaki jobban tud nálam angolul, akkor az szerencsés, mert én csak ezt a Valkásat értettem belőle.


Egyszer már kiraktam azt hiszem ezt a képet, de az rossz minőség volt, ez viszont nem az! :)

Amerikai fronton mesélte el az egyik lány a többi rajongónak, hogy mikor elment megnézni a Mr. PEABODY & SHERMAN-t akkor leadták az Inas 2 előzetesét ő pedig elsírta magát. Igaz, hogy teljesen antinormálisnak nézték a mozi teremben ülő összes többi ember, de nem érdekelte. ugyanez történt velem, csak én nem sírtam el magam, hanem az öcsém karját rángattam és teli szájjal mosolyogtam, meg legyeztem magam a mozijegyekkel.
Most azért egy kicsit megnyugodtam, hogy nem csak én vagyok ilyen őrült rajongó.

13 megjegyzés:

  1. Amúgy az elég logikus, hogy Valkát elrabolták, mert amikor az első filmben Pléhpofa odaadta a sisakot Hablatynak akkor olyan kedvesen beszélt Valkáról (hangja egy picit szomorú volt, nem?).Meg ha Pléhpofa küldte volna el akkor nem beszélt volna róla.Sőt! Talán oda se adta volna a sisakot.De térjünk a lényegre!Az előzetesben Hablaty azt mondta Valkának hogy "megmentettél".Én arra gondoltam, hogy ez a Valka elrablás ügyhöz tartozik. És bizonyára ehhez Hablatynak is köze van.Nem vagyok egy hű de okos személy ezért inkább nem is folytatom, nehogy valami hülyeséget mondjak. A többi már szakértők dolga! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, így utólag tényleg logikus. :) A "megmentettél" részt már fordítás közben sem értettem. De majd csak kiderül, én lassan már nem merek semmit sem állítani, mert a Dreamworks tuti rácáfol. :D

      Törlés
  2. Meg én ezt a dagurt annyira bírom főleg a neveztéseit hohoho

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem az utolsó mellékszeperlő, én szivesen látnám idősebbként, ahogy valami mód szembe száll (megint) Hablattyal

      Törlés
  3. Szerinted lesz olyan még, hogy "Takonypóc, Takonypóc, ojj, ojj, ojj!!!" :D ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom (olvasom) elkezdted nézni a sorozatot? Jól teszed. :) És milyen?

      Törlés
  4. Szia Lili. Még új vagyok itt, de már így is imádom a blogodat. Egyszerűen csodálatosan használod a szavakat, az észrevételeid nagyon jók. Teljesen átértékelődött benne az Ínas.
    Jó lenne, ha el tudnád küldeni pár amerikai Ínas rajongói oldalt. Előre is köszi!
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Zita. Először is, üdv a Sárkány Családban! :D És nagyon köszönöm, igazán kedves vagy. *nagy ölelés*
      Nos, én általában a tumblr-n nézem az új infókat, mert ide azonnal felkerülnek az új dolgok, de az az oldal ahová tényleg minden azonnal felkerül az ez, információim legbiztosabb forrása: http://www.berksgrapevine.com/
      Rajongói oldat pedig csak a tumblr-t szoktam, de hidd el nekem, az a front még nálunk is nagyobb rajongókból áll, akik ölni tudnak a legkisebb információért, fan Art-ért, fanfiction-ért, egyebekért. :) Ha tudsz, valamennyire angolul, akkor mindenképp azt nézd, megéri. :)

      Törlés
  5. Köszönöm. És hát eléggé megy az angol, úgyhogy mégegyszer köszi.
    Megmutattam pár barátomnak az oldalad és mind imádták. Ők is hálásak a rengeteg új infóért!

    VálaszTörlés
  6. Miből gondolod, hogy ezek a képek puzzle-borítók? :)

    VálaszTörlés