2014. március 29., szombat

Sárkányok 7. (Forrkatlan és Suttogó Halál)

Először is...SAJNÁLOM!
De tényleg, eddig egyetlen cikkemet sem akarta ennyire szabotálni semmi.
Akkor most magyarázkodok:

Eredetileg ugye pénteken akartam kitenni, de közbe jöttek családi dolgok, mondtam hogy szombat délelőtt meglesz....igen, de ahogy felkeltem és bekapcsoltam volna a gépet, anya rám szólt hogy takarítsam ki a házat...higgyétek el nekem, az nem kis meló. Rendben, ez eltartott délig. Azt hittem itt fellélegezhetek de NEM, mert akkor meg mentem főzni... oké, főzés kipipálva írjuk meg a cikket. Ekkor rám szól apa, hogy menjek biciklizni mert elsorvadnak az izmaim és bepenészedek a szobámba (nem nagyon értették meg, hogy nekem cikket kell írni). Miután megcsípet egy bogár, majdnem meghaltam egy lejtőn, és ellenem fordult egy szúrós ág, hazaértem. Végre írhatok...gondoltam én. Viszont elment az áram... ez nem lett volna baj, mivel ugye laptopon vagyok, de mivel nincs áram, nincs wifi. Ez az áram kimaradás nem tartott sokáig, viszont a net már nem volt hajlandó csatlakozni a laptophoz. Két órán át közel harcot vívtam a wifivel, hogy legyen szíves és kapcsolódjon a laptophoz, mert nekem CIKKET KELL ÍRNI!!! Nem volt hajlandó kapcsolódni, bedurcáskodott és rám se nézet, hiába kapcsolgattam ki és be. Közbe megjöttek a vendégek, és mikor végre TÍZ ÓRAKOR a wifi VÉGRE kapcsolódott a a laptophoz elkezdtem folytatni a cikket.... és most végre itt vagyok.
Szóval vágjunk bele:

Forrkatlan
Támadás: 10
Sebesség: 6
Páncél: 6
Tűzerő: 14
Lövések száma: 14
Méreg: 10/-10
Harapáserő: 4
Lopakodás: 10
Osztály: Tidal
Jellemző: Gonosz ragadozó,mint a cápák, a Forrkatlan egy igazi vízi szörny.
Tűz típus: Forró víz
Rejtett képesség: Annak ellenére, hogy rossz hírneve van, a Forrkatlan mérge az egyetlen ellenszer a hírhedt Sárkány Virágnak, ami a többi sárkányfajnál súlyos betegséget, akár halált is okozhat.

A Türelmes és szervezett stratégiájának köszönhetően a Forrkatlan néhány sárkányt zsákmányul is tud ejteni. A Forrkatlanok csoportosan vadásznak és már a kihalás szélére sodorták a Sliquifiers-t. Bár sosem látták lángot lőni, néhány viking akik túlélték a tengeri szörnnyel való találkozást megerősítik, hogy az első támadás előtt egy gyúlékony gázt ad ki, amit érezni lehet. A Forrkatlanok vizet tárolnak a szájukban amit belül felforralnak és a tűzforró vizet lövik ki. Hosszú nyakuknak köszönhetően kitudják lőni a vizet, amivel másodpercek alatt el tudnak pusztítani egy egész hajót. Mivel óceáni sárkány nem szokott szárazföldön támadni. Azonban, ha sokáig távol vannak a víztől a testük kiszárad és végül meghalnak, kivéve ha visszatérnek a tengerbe mielőtt túl késő.


Suttogó Halál
Támadás: 8
Sebesség: 7
Páncél: 7
Tűzerő: 3
Lövések száma: 1
Méreg: 2
Harapáserő: 4
Lopakodás: 10
Osztály: Boulder
Jellemző: Olyan agresszivitásra és ellenszenvre képes, amit rajta kívül kevés sárkány tud.
Tűz típus: Tűzgyűrű, amit a kerek szája tesz lehetővé
Rejtett képesség: Az ember nem túloz, hogyha azt mondja, hogy Suttogó halálok ellen menekülni szívás. Képesek megfordítani a fogaik forgási irányát és belélegezni a levegőt úgy, hogy azzal egy erőteljes vákum hatást érjen el.

 Az akarata ellenére folyton éhes Suttogó Halál jobban szeret a talaj alatt maradni, mint szállni az égen.
Bár nagyon gyengén lát a Suttogó Halál ezt a gyengeségét többszörösen kapja vissza a fogaiban, amivel bármit megtud rágni, beleértve a sziklákat is. Ennek  a "fúrásnak" a következménye egy mormogó hang, amit mindig hallani, mielőtt a suttogó Halál előtör a földből.

A hivatalos oldalon lett egy új online játék, olyan memória játék szerű. És azoknak a képei közt voltak ezek:



A rasztás alakot mindenki ismeri, ő Drago a fő gonosz.
Alatta van Eret, Eret fia. Őszintén szólva nem tudom mit mondjak róla... leginkább Hans-ra tudnám hasonlítani a Jégvarázsból. Olyan....szépfiú....aki közbe rosszfiú. Nekem az az elméletem, hogy beépített ember lesz Hibbanton, Drago embere, csak közben Kőfej beleszeret, meg (remélem) fordítva is, és így jó fiú lesz. 
Asztridnak szerintem ez a jelenete után van az hogy ráugrik az ikrekre, megszerzi a fekete birkát és visszaugrik Viharbogárra (ez ugye látható az előzetesbe).

Ennyi lenne mára, én hamarosan elutazok, ha nem lesz csütörtök hajnalig valami eget rengető dolog akkor már nem írok a visszautazásomig több cikket. Minden porcikám azért könyörög, hogy legyen wifi ott ahová megyek. 

Ha nem lenne akkor ölelek, puszilok és szeretek mindenkit, hiányozni fogtok!


5 megjegyzés:

  1. Sajnállak, hogy minden közbe jött, és amikor megcsípett a bogár jobbulást xD de amúgy jó cikk lett

    VálaszTörlés
  2. Jó a cikk, mint mindig! :)
    Most esett le, miért írtad a Forrkatlant 2 r-rel: forr-katlan. biztos azért, mert forró vizet spriccel szanaszét. És örülök, hogy ennyi baj után is képes voltál írni egy ilyen jó cikket! :)
    Mondd, hogy Vásárhelyen nincs mozi, és bejössz Szegedre az Ínas 2-re! Mert én ott leszek a szegedi moziban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi...és van mozi! :D Egy nagyon jó premier mozi, de lehet hogy benézek Szegedre is. Azért nem merek a Szegedi moziba menni, mert onnan hamarabb kiküldenek, a Vásárhelyibe meg havonta egyszer biztos megyek, tehát, ha minimálisan is,de ismernek, tudják, hogy én folyton kommentálok a film közbe, meg ugye kisebb, "családiasabb", tehát ott talán elnézik, ha film közbe őrjöngőrohamot kapok! ;)

      Törlés
  3. jó lett a cikk.... és én is mint itt szerintem mindenki nagyon reméli hogy lesz wifi ott ahova mész :D

    VálaszTörlés