2014. március 7., péntek

Kérdések nekem, válaszok tőlem.

Bess, szerény, de annál kedvesebb és lelkesebb családunk egyik tagja a blogjával nyert egy díjat, és ennek örömére pár blogolónak feltett néhány kérdést én pedig örömmel válaszolom meg őket! :)



Mit szeretsz legjobban a blogolásban?
Leginkább azt, hogy adhatok valamit az embereknek. Valamit, ami talán egy kicsit kimozdítja őket a szürke hétköznapokból. Élvezem azt, hogy kedves és egy érdeklődési körül emberekkel vagyok itt körülvéve, akit nem zavar, ha épp azt hajtogatom, hogy "úúúúristen de szép a szeme", vagy épp "Dreamworks ide a filmet, MOST", ami sajnos a környezetemben élőkről annyira nem mondható el.

Mit dolgoznál legszívesebben?
Több apró cél is van, de azok inkább hobbik lennének (fotózás), viszont jelenleg két nagyon eltérő munka között hánykódok:
- Jogi, azon belül, ügyvéd, mint ahogy azt egy régebbi cikkben kiderült.
- Animációs film készítés, vagy a "normális kamerával felvett" filmvilágbeli ágak (vágó, operatőr, forgatókönyv író), de inkább az animációs világ.

Melyik az a könyv amelyiknek szívesen lennél a főszereplője?
Nehéz kérdés.
A Harry Potter, mert szívesen lennék boszi, már csak a seprűlovaglás miatt is.
A Lélektársak, mert szívesen lennék valamelyik Benedick fiú lélektársa (kár, hogy Zed foglalt) és persze valami extra király képesség sem lenne rossz.
A Szent Johanna Gimi, mert csak. (szerintem erre mindenki tudja a választ, aki olvasta a könyvet)
A Párválasztó, mert Úúúristen, Maxon, egy álompasi, és meg akarom nyerni a Párválasztót érte! Persze, ha nincsenek lázadók.
Az Alkonyat, de csak ha vérfarkas vagyok! :)

Milyen sorozatokat nézel jelenleg?
Sárkányok: Hibbant-sziget védelmezői, Once Upon a Time, Game of Thrones...

Amikor kiskorodban megkérdezték, hogy "mi leszel, ha nagy leszel", mit választottál?
Negyedikesként döntöttem el, hogy ügyvéd leszek, előtte lovarda tulajdonos. :)

Milyen lényekről olvasol legszívesebben könyvekben?
Sárkányok, vérfarkasok, sellők

Van olyan film, könyv, sorozat, amiért őrülten rajongsz?
ÍGY NEVELD A SÁRKÁNYODAT ÉS MINDEN AMI HOZZÁ TARTOZIK!!! FOREVER!
És Trónok Harca.

A mindennapokban látod hasznát a bloggerkedésnek?
Ennek leginkább a barátaim látják hasznát, mert így őket már nem annyira nyaggatom az Ínas-sal, amúgy mindegyikőtöket imádnak és megkértek, hogy adjam át köszönetüket, hogy lekötitek a mániámat! :)
Nekem pedig sokkal jobb lett a fogalmazásom, aminek a regényeim látják a hasznát.

Milyen fajta zenék inspirálnak mialatt blogolsz?
Mindenképp idegennyelvűek, lassúak, de nem depressziós hangulatúak. A magyar zene csak összezavar írás közben. De sokszor csak rákeresek egy dalra zongora cover-ben és azt hallgatom (az Ínas betétdalai nagyon szépek zongorán)

Ki az az író akit példaképnek tekintesz és miért?
Leiner Laura, mert olyat ért el, amit nagyon kevesen tudtak eddig Magyarországon.
Marni Bates, mert nála jobban senki sem tud leírni egy szerelmes történetet viccesen.
Plusz még Cynthia Hand, Joss Striling és Kiera Cass,mert ők azok akik tényleg oda tudtak szögezni a könyvükhöz. Egy jó vastag, hosszú és erős szöggel, hogy biztos ne álljak fel amíg ki nem olvastam a könyveiket, majd újra, és újra és újra...

Ha időutazó lennél melyik időbe utaznál a legszívesebben?
Óóó, mindenképp a középkorba, a reneszánsz idejébe, vagy a korai vagy épp késői barokkba.

11 dolog rólam:

  1. Félek a kígyóktól, de olyan szinten, hogy egy kígyós képre sem tudok ránézni
  2. Imádom a téli sportokat, síelek és jég korcsolyázok 
  3. Van egy füzetem, Gondolkodónak hívják, mindig nálam van mivel jelenleg 7 készülő regényem van, és ha bármi ihletem jön, vagy ötletem akkor abba gyorsan leírom.
  4. Imádok cross motorozni, ahogy a két fiú testvérem és az apám is.
  5. Születésemtől fogva keveset alszok, de múlt év nyarán ez olyan szinten kifejlődött, hogy számomra éjfél előtt lehetetlenség elaludni, ezért láthatjátok azt, hogy néha igen késői órán írok kommentet vagy bejegyzést. 
  6. Kedvenc színem a kék és a fehér, a szobám mégis vörösespiros és krém színű (és imádom :D)
  7. Nem szeretem a veszekedéseket és a koncerteket
  8. Csongrád megyében élek, egy Tisza melleti faluban. 
  9. Kedvenc "ruhafajtám" a szoknya, kedvenc "cipőfajtám" pedig a csizma
  10. Pár osztálytársam két éven keresztül, mikor abba az osztályba kerültem, azt hitte, hogy a teljes nevem Baranyi Liliána, csak folyton a becézést használom, ezért hívom magamat Lilinek.
  11. Egy levelező társam és egy ismerősöm is (akik nem tudták a valódi életkorom) 17-18 évesnek hittek. A levelező társam az írói stílusom és az életfelfogásom miatt, ismerősöm meg a kinézetem miatt.



Nos, ennyi volt, remélem, hogy tetszett nektek! Én nagyon élveztem.
A legközelebbi viszont olvasásra, sziasztok! :)

7 megjegyzés:

  1. Atesóm is nagyon szereti leiner laura könyveit de amikor olvassa háát majdnem felrobbanok vagyis én nem szeretem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, nem vagyunk egyformák, mondjuk a mostani könyve kissé gyengécskére sikerült. :)

      Törlés
  2. Na hát, téged is érdekel az animációs filmek készítése?:D Gondolom semmi köze az Így neveld a sárkányodathoz, ahogy nálam se...xDD Ja, és köszi a válaszokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neeem, nincs köze... ;) XD és nagyon szívesen, inkább én köszönöm! :)

      Törlés
  3. Lili, de ugye tudod, hogy a sárkányok és a kígyók is hüllők? :D
    ,,Hüllők? Utálom őket"- mondja Fafej repülés közben.
    ,,Ugye tisztában vagy vele, hogy most is egy hüllőn ülsz?" - kérdezi Kőfej. Fafej összerándul. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de a sárkányok egyáltalán nem hasonlítanak egy kígyóra. :)

      Törlés
    2. Ezek a sárkányok (többsége)
      Sok mitológiában a sárkány egyet jelentett az óriás kígyóval, aki tüzet köp, vagy más természet feletti tulajdonsága van
      Sárkány = természet feletti képességgel bíró kígyó
      X/
      Bár én nem félek a hüllőktől, már kétszer a nyakamba vettem egy kígyót. A legutóbbi egy piton volt. Az idomár oda rakta a nyakamba aztán meg elsétált, a kígyó meg elkezdett tekeregni, meg a feje is.........
      Basszus, gyere már vissza ember, ne hagy már itt egy kígyóval a nyakamban aki egyben lenyelhet X/
      Áhhh, nem, én nem félek a kígyóktól...... ha van mellettem valaki aki hatástalanítja őket mialőtt a vacsorájuk lennék

      Törlés