2014. március 22., szombat

Sárkányok 6. (Fióka Siklósárkány és Szárnyváltó)

Sziasztok!

Az élet úgy hozta, hogy az ágyamba ülve úgy döntöttem megnézem a hivatalos oldalt és...felsikoltottam (tanúm van rá!). Ugyanis lettek új sárkányok és új képek.

Mondjuk őszintén meg is lepődtem mikor szembe találtam magam a fióka siklókkal. Mit keresnek ezek a sárkánypédiában? Hisz ők nem ugyanazok mint a nagy Siklók csak...kicsibe? Most meglátjuk:

Fióka Siklósárkányok
Támadás: 4
Sebesség: 4
Páncél: 4
Tűzerő: 6
Lövések száma: 6
Méreg: 4
Harapáserő: 3
Lopakodás: 5
Osztály: Tracker
Jellemző: Gyors, kíváncsi, és hajlamos a hisztizésre,mint a kisgyerekek, csak a sárkányok világában.
Tűz típus: Magnézium, mint a kifejlet egyedeknél
Rejtett képesség: Mind a fiatalnak, mind a felnőttnek figyelemre méltó a szaglása. Bár a vikingek előtt még ismeretlen ez a képesség korlátja, az biztos, hogy akár 100 méterről és kiszagolják az ellenséges kémeket.


Hasonlóan a felnőtt egyedekhez, a fióka Siklósárkányok is trópusi színekben pompáznak.
A Fióka Siklók híresek arról, már a kikelés után is élesek az érzékelő szerveik és sokkal hamarabb tanulnak meg repülni mint a többi fióka. A fiókák a védelem és az étel kedvéért az anyjuk közelében maradnak, és csak akkor hagyják el őt, ha már eléggé érettek.


Szárnyváltó
Támadás: 9
Sebesség: 14
Páncél: 1
Tűzerő: 12
Lövések száma: 10
Méreg: 0
Harapáserő: 2
Lopakodás: 20
Osztály: Mystery
Jellemző: Megfoghatatlan és titokzatos, bármilyen környezetbe beleolvad.
Tűz típus: Forró, marós sav
Rejtett képesség: A Szárnyváltó tojások olyan simák és különleges, hogy a vikingek sokszor összetévesztették az ékszerkehez használt drágakövekkel.

A kaméleon szerű szárnyváltó képzett ragadozó, az egyik leghalálosabb sárkány a Sárkányok Könyvében.
Az álcázó képességeik felülmúlhatatlanok, képesek beleolvadni sziklákba, fákba és minden építménybe.  mindemellett ezek a sárkányok gyakran változtatják az alapszínüket a hangulatuk szerint. Ahelyett, hogy tüzet lőnének, az ő fegyverük a forró és maró sav, ami elégeti akár a fákat és sziklákat is. Nagyon gyorsak és mozgékonyak még ha a földön is vannak. A Szárnyváltók hasonló társadalmi struktúrával rendelkeznek mint a büszke oroszlánok. A női egyedek végzik a vadászat és a védelem nagy részét.
Természetesen nem csak ennyi hír van. Mivel Viharbogarat elemeztem már nem írom le még egyszer, de lett két új kép a gallérijában...két jelenet a második részből.




Asztrid úgy látszik élvezi a rivalda fényt, szerencséje, hogy Hablaty nem szokott ezeken a versenyeken részt venni. ;)

Az a birka meg úgy néz, mintha csak azt mondaná, hogy "Csak lőjetek le" vagy "Engem már meg sem lep, hogy bekennek minden féle festékkel, dobálnak és harcolnak értem." Esküszöm ez a birka mém-ért kiállt.

Most pedig csak képzeljétek el... ott ültük a moziterembe/laptop előtt, kezdődik a film. Elmegy a Dreamworks logó és megjelenik Hibbant- sziget pontosan úgy ahogy az első részbe, csak világos van. Hablaty pedig újra elmeséli, hol található a hazája, hogy milyen szép a naplemente, lehet halászni és vadászni...és akkor megjelennek Asztridék, épp egy Sárkányverseny kellős közepén vannak. Hablaty pedig elmondja, hogy a sárkányok most már az életük részei...
...mentem sírni...





De addig is mindenkit ölelek, puszilok, és imádok. Ti vagytok a legjobbak. :)



16 megjegyzés:

  1. szia... nagyin jó a cikk mint mindig... csináltam ma egy youtube.s fiokot ahova felraktam az egyik httyd.s animációmat gondoltam megmutatom ... kiváncsi vagok a véleményedre :) (((http://www.youtube.com/watch?v=zO2E6loVqFs))) ... én animációs és egyéb effectekel foglalkozom lassan egy éve és nagyon sokat tanulom ... mindig és mindig ... irtad h téged is érdekelnek az ilyen dolgok ha valamiben tok segiteni akk szivesen... tom h nem profi :D de fejlődök ... az eddigi legjobb munkám az ph3lan intrója ((((http://www.youtube.com/watch?v=m07w4tPdSHk&list=UUt50AIVjhpcNH_x1mgrs2Ig))) meg is emlit :D .... bár tom h ez nem tul csajos de gondoltam megmutatom ez az eddigi legjobb munkám... és mellékesen mondom h a httyd 1 része nélkül else kezdem ezeket a dolgokat az álmom pedig h a dreamworks-nél dolgozzak :D na szó mi szó remélem tetszik és ha igen akk már egy ok h csinálja még... érdekel a véleményed :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, először is köszönöm. :)
      Az animációid nagyon jól sikerültek, gratulálok! :) én jelenleg inkább még a Photosop-al és a videóvágásokkal foglalkozom, de szívesen kipróbálnám ezt is. Az álmunk pedig közös, talán egyszer majd együtt fogunk dolgozni egy olyan fantasztikus filmen, mint az Így neveld a sárkányodat. :)

      Törlés
    2. :D nanáá a httyd 3 -mat már mi csináljuk :D ... milyen vágó programot használsz??? premier pro vagy after effect vagy sony vegas??? photoshopból melyik verzió?? :)

      Törlés
    3. Huh, vágóprogram eddig adobe premier volt, de letörölték, és megvárom hogy saját laptopom legyen majd arra töltöm le újra, photosop- ból Adobe Photosop CS6. De Photosopból még kezdő vagyok, nem is nagyon szoktam használni, azt találtam ki, hogy a nyáron tanulom meg profin kezelni.

      Törlés
    4. Jó lett az éjfúriás animáció, de azért... hát hogy is mondjam? nyilván nem lehet olyat készíteni, mint amilyet a Dreamworks csinált. Attól még jó lett! :)
      Arra kérnélek, hogy a linkek előtt és után rakj pár szóközt, mert majdnem bemásoltam a zárójeleket is.
      Valamiért nem oda fogja rakni ezt a bejegyzést, ahova akarom, hanem ide Lilié alá. De én Rolinak írtam!

      Törlés
  2. Hogyan kell használni a chat-et?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég ha csak írsz valamit és rögtön csinál egy profilt neked,utána azt kedvedre alakíthatod. :)

      Törlés
  3. láttátok az ujj klippet???? :D :D eszméletlen milyen szép lessz ez a film ::::: (((((http://www.berksgrapevine.com/2014/03/exclusive-dragons-2-clip.html)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont most láttam! :D Készül róla a cikk és fordítom is! ;)

      Törlés
    2. Nekem nem engedi elindítani. azt írja: A videó formátuma vagy MME-típusa nem támogatott.
      Ezt a "bizonyítsd-be-hogy-nem-vagy-robot" ellenőrző kódot muszáj mindig beírni?

      Törlés
    3. Nem tudom, mert nekem, mint a szerkesztő sosem kell, de más blogján nekem is kell. :/

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Mi a hivatalos oldal neve és linkje?
    Köszi

    VálaszTörlés