2014. március 4., kedd

Új sárkány


Thor gondosan megpödört szakállára, mi ez???


Az amerikai fronton (amerikai rajongótábor) már láttam, hogy a Comic-Con-on megemlítették ezt a sárkányt, az a neve, hogy Bewilderbeast. Nem értem, hogy ez hogyan sárkány? Jó, vannak szárnyai meg minden, de nézz már rá! Azokkal az agyarakkal nem tud négy lábra ereszkedni, mert beleszúrja magát a földbe. Szerintem repülni sem tud. Inkább valami mutáns szörnyetegnek néz ki. Bár kétlem, hogy azok a hangszórók a filmben is a hasán lesznek. 
És miért van leláncolva? Egyáltalán ki láncolta le? És miért? És csak nekem tűnik úgy mintha a Yeti és egy mélytengeri ragadozóhal hibridje lenne?



Istenem, mennyit fogunk mi a premier után nevetni magunkon, ha majd visszaolvassuk ezeket a kérdéseket, meg tippeléseket (a régebbieket is) amikre ugye akkor már tudjuk a választ. 

Ha lesz bármi új, jelentkezem, én továbbra is tüzesen kutatom az internet legmélyebb bugyrait, hogy információkhoz jussak, átnézek minden blogot és cikket, még a legkisebb karcot is...
Ígérem! :)

Addig is, minden jót!

Szeretlek titeket! :)



(Bocsi, ha egy kicsit sok lett a gif, de Kőfejet és Fafejet egyszerűen nem akartam kihagyni! :D)

És:
Frissítettem ezt a cikket, ebben a gif-ek nem az enyémek. Ott is van rajtuk a vízjel. :)
http://fogatlan.blogspot.hu/2013/11/figyeljetek-mit-talaltam-volt.html

27 megjegyzés:

  1. természetesen nem pont így fog kinézni, mivel ez csak 1 figura. szerintem Drago láncolta le (mivel az övé)... és 1 kis plusz infó : jégnyilakat lő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúú, köszi! Te aztán nagyon tájékozott vagy! :D

      Törlés
  2. Mért van az agyara leláncolva? Attól hogy azt leláncolják akkor még tud járni meg repülni (ha egyáltalán tud)!Vagy nem?

    VálaszTörlés
  3. szia. minap nézeggetem a trailert képkockánként hátha
    észreveszek valamit amit még más nem :D és találtam is pár érdekességet s
    gondoltam megosztom veled a megfigyeléseimet mert ha más nem is de neked biztos lenne hozáfüznivalód... (kivéve ha nem mondok semmi ujjat) :D ... no elöször is szemetszurt nekem hogy az ugymond gonoszok oldalán harcolók is sárkányt lovagolnak... ami még nem is lenne katyvasz de akk minek jöttek 200 hajóval nem értem :D a másik meg ha már a hajóknál tartok akk észrevettem hogy legalább 4 féle különfajta cimer,embléma van a vitorlákon amivel én ugy gondolom hogy azok külön féle törzsek vagy mik :D a másik meg (ugye rengeteg uj fajta sárkány van ... az a bazi nagy vizalatti stb meg amiket muttatál meg egy pár ujjak...)
    de abban a jelenetben mikor a barlangba ahol az annya van oda viszi egy sárkány (itt elöször azt akartam figyelni hogy ott tényleg hablatyot viszi e a sárkány) de asztán feltünt h milyen érdekes farka van annak a sárkánynak olyan amit eléggé
    furcsáltam mert a "függöleges vezérsikja" félkörives volt :O ... nézegettem a ruházatokat is aztán ezt a neten is megnéztem
    nem tom lehet hogy ez nem ujj :D de annyit tudtam meg hogy a job lábán az a henger az egy térképtok a job kezén a könyökénél
    meg egy iránytű..... no és akk itt a ruházatnál jön a legföbb idegességem hogy mégis mi a fene van a jobb lábán bokájánál??!!!
    itt egy link h megnézhesd a képet
    (((( https://turntherightcorner.files.wordpress.com/2012/12/how-to-train-your-dragon-2-teaser-trailer-screenshot-hiccup-boot-armor.jpg )))
    elöször arra gondoltam hogy pisztojgojó de perzse az hülyeség :D vagy egy ruzskészlet asztridnak XD nem tom mi lehet... elöre is bocs hejesirási
    hibákért csak kapkodva irok remélem nem baj h leirtam ezeket ide csak gondoltam neked van valami ötleted :D szerinted mi az a 4db izé bokályánál??? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huu, ksözi! Annyira boldog vagyok, hogy ilyen alapos és szorgalmas emberek a tagjai a Sárkány Mániás családunknak.
      Szóval...
      Milyen sárkányok???? Az ellenség??? Várj, mindjárt csekkolom! :)....Komolyan én vagy vak vagyok (szemüveges biztos) vagy figyelmetlen, de én nem látok sárkánylovasokat! :/
      A címerek tényleg különbözőek, én sosem azt néztem, hanem azt hogy "uramatyám mennyi ember!!!". :D

      Én tudod mire tippelek, hogy mik azok az izék?... Festék patronok! Mert úgye van ez az új sárkányjáték, ahol mindenkinek más színűre kell befestenie magát és, ha jól tudom, Hablaty nem nagyon szokott játszani, de ha játszik, akkor az ő színe a piros (plakátokon látszik). Én így rögtönözve erre jutottam. más tippem tényleg nincs! :)
      Óóó, és ha már ennyire átnézted, mondok egy pluszt amit te nem láttál, én nekem viszont eltünt.
      mikor bélhangossal ott repülnek abba a jég folyosóba azokon a kerek fejű sárkányokon, akkor ha megnézed Hablaty mögött Astrid és Valka van! :D

      Törlés
    2. huhh ez festékpatron lessz :D valóba nekem nem jutott eszembe de amikor olvastam amit irtél és nem értem még a mondat végére egyböl arra gondoltam hogy a térkép készitésekor,bövitésekor kell a festék de mival pros igy az sanszosabb :D a valkésat azt tényleg nem vettem észre ... le fogom csekolni :D én annál a jelenetnél szurtam ki hogy a sárkányok hátán van ember amikor van az a jelenet hogy uu hogy is mondjam :D mikor a gonosz csákeszt mutatja a kamera (asszem drago a neve) és aszongya hogy a sárkányok az enyémek és akk a feje felett elsuhannak a sárkányok és én amikor képkockánként lapoztam nagyon nagyon ugy tünt mintha lenne rajta ember persze tévedhetek de az rajzolodik ki :D de mégegyszer megnézem majd és azt is amit te mondtál :D

      Törlés
    3. Én mikor észrevettem azokat a patron bigyókat, láttam a lángoló kardot és miután Lili felhozta "olajt a kardra" gondolatot arra gondoltam ,hogy olaj van bennük, mert ha harcban van és épp nincs ideje hazaugrani egy üvegcséért, amivel lángokba borítja a kardját, jól jön ha van kéznél, azaz lábnál egy pár... de lehet, hogy más miatt ég a kard, meg én először a csuklójánál lévő ketyerét valami olyasminek néztem amivel "beizzítja" a kardot. Tudjátok olaj rá és aztán parázs kéne, végighúzza a "kövön" és meggyullad.
      De ez a festékes öltet is ésszerű
      Mellesleg hol van az a térkép tároló valami? Azok a kerek bigyók a hasfalán meg a hátán? Vagy ha nem akk azok mik?
      Szerintem a lábánál van az sárkány/denevér szárny, onnan húzza ki vagy mi. Én ha sok mást nem is, de az az egyet végképp nem értem, hogy honnan a fenéből és hogyan varázsolja elő azokat a fekete/barna bőrszárnyakat? Mert beledugja (bocs a szóért) a kezeit azokba a szíjjakban vagy mikbe és megrántja őket, így jön ki (~) a szárny...
      De ha jobban megnézitek láthatjátok, hogy alig van anyagi kapcsolatban a "nadrágjával", csak egyszerűen köré van fonva/varrva/ nem tom micsinálva. Meg ott van az barna csík szerűség az oldalán, talán abból húzza ki, de akkor mivel, mert mint ahogy írtam, nincs kapcsolatban vele.
      Meg amit még nem értek, hogy hogyan fér bele (megint bocs) a kardja abba a "tokba"? mert ha kb, akkora, mint Hablaty karja, akkor miért olyan pici a markolata, meg ha összecsukható, (ami ésszerű, bár kétlem) hogy lehet, hogy nem látszik a "csukási" él?
      Tudom kesze-kuszán fogalmazok és nem is olyan jól, de remélem lehetett érteni
      Előre is kösz a válaszokat, ha kapok és bocs ha már mások is leírták ezt én csak eddig jutottam a kommentek olvasásával (még)

      Törlés
    4. A "patron helyet olaj van benne" elméleted egyáltalán nem hülyeség... sőt, egy zseni vagy! Azt amit te kovakőnek mondasz iránytű, de lehet, hogy van ilyen másod funkciója.
      Oké, most nézem az előzetest lassítva HD-be, tehát:
      Jobb kezén egy tör van, balon ugye iránytű. Jobb lábán ezek szerint olaj...a hátán látszik, hogy hol jön ki az a "hátsó szárny" (ami szerintem teljesen felesleges és ostobán néz ki).
      Jobb combján ugye ott van valamilyen tok, ami szerintem biztos nem kard tok, inkább térképre szavaznék, de arra meg szerintem egy kicsit nagy...., hohó, de ebbe van valami!!! Az előzetesbe 1:00-nál látszik, hogy az bizony nem üres, vagy az csak egy fedél rajta, minden estere fura fedél. Mikor zuhanna és megnézed az oldalát ott van a valamilyen bevágás, szerintem onnan jön ki a "szárny"... de hogy tuszkolta be oda a ruhájába azt ne tőlem kérdezd! :D Azt hiszem... igen, van egyszer a hónaljánál rögzítve, kétszer a kezén, és kétszer biztos az oldalán. És igen, a lábából húzza ki, és valami fémrúdra van erősítve, azt húzza ki gyakorlatilag a szíjjakkal.
      A kérdéseidre a válasz:
      Azok a kerek bigyók, hát...öm... díszek? Igazából fogalmam sincs.A többit remélem kb. megválaszoltam, de ha akarod akkor megnézheted te is lassítva HD-ban.
      Annyit kell csinálni, hogy megnyitod Youtube-on az előzetest (az eredetit) A videó alatt megnyomod azt a kis fogaskerék ikont, a teljes képernyős ikon mellett kettővel ott a minőséget beállítod 1080p HD-ra a sebességet pedig 0,25-re. :) Remélem segítettem.

      Törlés
    5. Az a bokájánál a tűzkard markolata. Biztos kinyitható mint a lézerkardok! :D

      Törlés
  4. Hol lehet megnézni a trailert képkockánként?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én letöltöttem a trailert a dreamworks oldalárol hd-ben Real Player nevü programmal amivel bármilyen netes videot le lehet tölteni legyen az youtubos vagy bármilyen. csak 1 kattintás a jobb felsö sarokba és már szedi is a videot mintha torrent lenne :D ... miután letöltöttem az After Effect necü progival lehet képkockánként lapozni.

      Törlés
    2. Hát...ez elég bonyolultnak tűnik de megpróbálom! Köszi!

      Törlés
  5. Lili, ezt most neked írom. Egyszer írtad, hogy Drago sárkányvadász.Jó eddig oké. De a sárkányvadászatnak nem az a lényege, hogy elkapják utána meg annyi neki? Vagy ( ezt Roli mondta) elkapják őket, hogy a még több sárkánnyal még többet ejtsenek el. Ámbár ez nem lenne logikus. De az is lehet, hogy ők is tartanak sárkányokat csak ők nem "babusgatják" őket, hanem inkább harci fegyvernek, hogy más népeket leigázzanak. Inkább nem is folytatom nehogy az agyadra menjek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne aggódj, nem tudsz az agyamra menni! :D
      Nos szerintem az utóbbi lesz az igaz. Szerintem a legtöbbet, amit elfognak megölnek, de amit úgy gondolnak hogy alkalmas a harcra azok úgy csinálják mint a sorozatba az egyik szereplő. Mivel nem láttad még a sorozatot csak körvonalakban írom le. abban is az egyik szereplő nem idomította a sárkányt viszont láncon tartotta és gyakorlatilag fegyvernek használta. Minden bizonnyal itt is valami ilyesmiről van szó itt is. Vagy csak szimplán ki akarják irtani őket... nem tudom. 98 nap múlva kiderül! ;)

      Törlés
  6. huhh én megnéztem vagy még 20.szor azt a jelenetet és
    elbizonytalanodtam.. hogy lovagolnak a hátukon... nem
    tom ugy rajzolódik a kontúrokon 2-3 sárkányon is de nem
    tom már nem vagyok benne annyira biztos :D ..... jahh meg
    találtam egy klassz oldalt lehet hogy már ismered itt
    legörgetve a: "Bewilderbeast"és a "Seashocker" az ami
    érdekes lehet mert a második részben lesznek
    itta link:(((http://sarkanyfajok3.webnode.hu/sarkanyfajtak/)))
    neked meg Annabell Woods valahol nem emlékszem melyik cikk
    alatt olvastam hogy egy részt se láttál a sorozatbol...
    ha érdekel akk itt meg tod nézni itt a link onlinba magyarul elsö évad:
    (((http://www.mozicsillag.com/movie_show.php?id=9837#.UxiLEvmqmro)))
    a második évad:(((http://www.mozicsillag.com/movie_show.php?id=12822#.UxiL0Pmqmro)))
    de itt még nincsen fenn az összes rész magyarul... ha az összes rész érdekel akk ezen az oldalon mindent le tudsz tölteni hd ban:(((http://torrent.eval.hu/torrent-kereso/defenders%20of)))
    itt már csak az utsó 20 rész hiányzik a 2. évadbol amugy meg minden fenn van.. ha esetleg felirat
    kell akk azt itt megtalálod (magyart) :D ::(((http://www.filmfeliratok.org/film-feliratok/defenders+of.html?l=0#search)))
    itt már a 16. részig van felirat... remélem tudtam segiteni és amm meg bocs ha regényekbe fogalmazaok(hogy ilyen hosszat
    irok) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jahh meg a sok szoköz is azért van mert sz@r a bilentyüzetem bocs :D

      Törlés
    2. Ezer köszönet és még több!!!!! :D

      Törlés
    3. Köszi az oldalt, mindjárt átnyálazom! :D

      Törlés
    4. nem is tudtam hogy ilyen sok helyen szót ejtenek az oldalamról.. xd

      Törlés
  7. Lili, megtaláltad az a képet (Seashocker) amin középen Pléhpofa, ha szemben nézzük jobb oldalt valami "Mikulás" fillingű (a hátán manók vannak?),bal oldalt egy féllábú,(mintha Bélhangos apja lenne :D) "skotszoknyás" viking áll és a fejük fölött az áll, hogy The elders ( A vének)?Azért kérdezem, mert már tutibiztos, hogy már megtaláltad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öööö...mi van? Én erre a képre nememlékszem. :D Nem tudnád belinkelni?

      Törlés
  8. De tényleg fogatlannál miért kell váltogatni azt a farok izét? Nem értettem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, nem kell váltogatni. Ugye az első pót farkat, azt a barnát, azért kellett kicserélni mert elégett a vörös halállal való harcban. azt meg utána azért, mert, gondolom, Hablaty "divatosabbat akart". :D

      Törlés
    2. Igazság szerint én 7 szárnyat számoltam meg:
      1. a barna a filmben, ami elégett a Vörös Halállal való harcban.
      2. Azt lecserélték arra a vörösre.
      3. Majd a gift on the night fury kisfilmben kap egy fekete szárnyat, amivel maga is tud repülni, de a végén Fogatlan széttöri és "visszakéri" a vöröset.
      4-5. Ez a sorozat 15. részéig meg is volt, de aztán viharba keveredtek és a szárny megsemmisült. Ekkor Hablaty egy zöld pótszárnyat rakott fel, majd miután vége a résznek újra egy vörös farokszárnya van.
      6. Később a 2. évadban mikor tűz üt ki az erdőben a vörös szárny elég, de kövi részben újra ilyennel repül.
      7.Meg persze a mostani új vörös szárny

      Törlés
    3. Na jó. Ez részeként van:
      1. A barna bőrfarok. (ÍNAS)
      2. Az általános vörös farok. (ÍNAS)
      3. Az önműködő aranyfarok. (Gift of a Night Fury)
      4. A villám sújtotta vörös utáni új vörös. (Ha beüt a ménkő)
      5. A SÁRGA pótfarok, aztán az új vörös. (Az engedetlen)
      6. Az új Huligán törzs-címeres vörös (ÍNAS 2)
      Számold össze.

      Törlés
  9. Aha am pont most néztem meg az így neveld a sárkányodat

    VálaszTörlés