2015. április 13., hétfő

AZ ELSŐ TRAILER


Bizony! Épp ideje volt! Megérkezett az első trailer a sorozathoz! Nem is húznám az időt, lássatok neki megnézni:


Mit is láthatunk ebben a videóban... 
  • új sziget, 
  • sok színes sárkány (ijesztő színű sárkány....de komolyan, nekem nem tetszenek, ezek az abszurd színű tűzhányók :P, olyan természetellenesek, mintha most jöttek volna ki egy oviból, ahol sárkányfestő napot tartottak), 
  • valami fura nevelde szerűség, ami tuti nem Hibbant
  • Asztrid. Hál' Istennek, őt nem tudják elszórni az animátorok, de JÉZUS, a frufrujáról alkotott filozofikus elméletemet a romokba tiporták!!!!! Hát ezek nem olvassák a blogomat? Vagy nem néznek a dolgok mélyére??? Aki új és nem tudja mit vagyok kiakadva, ajánlom, hogy olvassa el az alábbi cikkben
  • Meg a banda többi része, a maguk megszokott módján
  • Éééés szerintem tuti ez a kaleidoszkóp a Sárkányszem. Na akkor ez most csak éjfúriával működik? Meg igazából tuti nem arra való, mint a tralierben, mert azért ilyen fejlett technika nincs abban az időben, de akkor mi a fenére való? Valami titkos térkép?
  • Új, még furább sárkányok...
  • Meg valami térképek, vagy adatlapok, vagy mit tudom én
És a videó végén az is kiderül, hogy a Netflixen június 26.-án az összes epizódot megkapjuk egybe. kezdjünk el imádkozni, hogy nettre is tegye fel valaki, lehetőleg ne két hónapra rá.

Izgatottak vagytok? Mert én naggyon kíváncsi vagyok, hogy mit fognak ebből kihozni.

A legközelebbi viszontig!



10 megjegyzés:

  1. áááááááááááááááááááááááááááááá de vááááárom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem bírtam másképp reagálni ( ááááááááááááá )

      Törlés
    2. Én is követem, szintén egy nagy : wááááááááááááááááááááááááá
      Ez nagyon szupi már alig várom!

      Törlés
  2. Követem Fogatlan:) példáját: wáááááááááááááááááááááááááááááááá *hanyatt esik örömében* Pont két nappal a szülinapom utááááán! WÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    VálaszTörlés
  3. Azok a sárkányok amik a videóban szerepelnek az első a Night terror a második a Deathsong a harmadik a Catastrophic Quake, és a negyedik a Hólidérc (Snow Wraith). Csak akit érdekel annak mondom. :) És én is alig várom már! :D

    VálaszTörlés
  4. Képzeljétek el mi történt. Éppen YouTube-oztam és megláttam a trailert (reméltem, hogy nem megint az előző 2 évadból raktak össze valami hülyeséget mint egy csomóan). Megnéztem és életemben negyedszerre hátra estem a székkel (mármint a meglepődéstől meg ilyesmi. Tudjátok mint amikor Lili azt írta az egyik cikkjébe, hogy hátra esett a székkel amikor megtudta, hogy lesz ÍNAS 3. Na velem pont ez történt. Amúgy az első három az az volt amikor megtudtam, hogy lesz ÍNAS 1-2-3. Persze külön.). És gyorsan beléptem az oldalra és azzal a lendülettel fel is tettem volna de láttam, hogy már fönt van. Vicces volt!

    VálaszTörlés
  5. Gyerekek, ez nagyon állat lesz :D
    Amit megfigyeltem, hogy jó mozgalmas lesz. Meg eseménydús. Meg megdöbbentő. De ha rossz lesz, akkor is jó lesz, mert mindegy, milyen, csak SÁRKÁNY! (najólvanazértelvárjukaminőséget)

    VálaszTörlés
  6. Legyen benne HICCSTRID!Legyen benne HICCSTRID! Legyen benne HICCSTRID!

    VálaszTörlés
  7. Áááááááááááááááá!! Végre!!! Jaj de varom márrr!!!!!!!!😆

    VálaszTörlés
  8. Amúgy az új szigetnek szerintem az a sztorija,hogy: Hablatyék kalandozva mindenfelé megtalálták ezt a szigetet és "beépítették"ilyen kicsit titkos csoport találkozó helynek vagy inkább ilyen bázisnak. És most ott van a találkozási helyük. Szerintetk, hogy volt?

    VálaszTörlés