2015. április 2., csütörtök

EGYETLEN EGY kép a harmadik évadból

Azt hiszem mindenki sejti, hogy miért akadtam fel ezen, hogy csak egy képet kaptunk a harmadik évadból.... mert tavasz van...és azt mondták, hogy tavasszal jelenik meg!!!
már nem azért, de ez egy kicsit gáz, hogy itt vagyunk a tavasz közepén és még mindig semmi hír róla. Vagyis én nem találtam, pedig kerestem.
Csak ezt a képet, a mai napon:

Mi az isten ez???
Asztridot még felismerem, Bélhangos meg nem változott semmit, de Hablaty?????
Ritka fura lett szegény. Még a Sárkányversenyek hajnalába is jobban festett. 
Lehet hogy azután vette fel ezt a színt, hogy Asztrid közölte vele, hogy jól áll rajta?

Teljes bizonytalanság, senki sem tud semmit és nem is tudhat meg... így néz ki most a rajongók élete...

Ti mit gondoltok? 
Mikor jön ki a sorozat, ha még semmit sem tudunk róla?

5 megjegyzés:

  1. ömm... izé...tényleg elég "érdekes"...
    ha most egy kép van róla akkor szerintem:
    1, Nagyon jól titkolják
    2, decemberben jön ki a sorozat...

    VálaszTörlés
  2. Ja, és Sárkányversenyek Hajnaláról sincs hír? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, egy régebbi cikkben már belinkeltem, hogy hol lehet megnézni feliratosan.

      Törlés
  3. A sorozat április 5-én kezdődik angol nyelven. Nem Magyarországon. :(

    VálaszTörlés
  4. Szerintem, nem oolyann roooosz. Habar....😕

    VálaszTörlés