2013. december 16., hétfő

Valka, (szinte biztosan) Hablaty anyja

Mint ahogy azt öt bejegyzéssel ezelőtt leírtam, Valka, elméletileg, Hablaty anyja, akit (nem 100% biztos források szerint) száműztek, mert szerette a sárkányokat és segített nekik. Pl.: összeszedte a sárkánycsapdákat, stb. De ez ugye az előtt volt, hogy a vikingek cimbik lettek volna a mozgó tűzhányókkal, ezért Valkának fel is út, le is út.
Nemrég a készítők a publikum elé tártak róla, egy tisztább és többet eláruló képet.
mint láthatjátok eléggé jóba van azzal a sárkánnyal az ölében, aki úgy látom vak, és furán méregeti Fogatlant, aki pedig a jobb sarokban látható. A bal alsó sarokban is ott egy sárkány, bár annak csak a hátsó fertálya. Valka egyenesen a kamerába néz. vajon Hablaty állhat ott? Passz, lehet hogy csak elkalandozott a gondolata, de ha Fogatlan ott van, Hablatynak is ott kell lennie.

Hamarosan (talán már ezen a héten) kijön egy új előzetes. Esküszöm tövig rágtam már a körmöm, hogy megjelenjen. nem baj, Dreamworks, most már a kozmetikus számláját is nektek továbbítom, nem csak a diliházét. Amúgy végül nem kerültem oda, de egyre több esélyt látok.
Visszatérve az előzetesre, azt mondták, hogy nagyon sok új infó és különlegesség lesz benne (please, legyen egy kis "Hablaty+Asztrid is, please).

Amint kijön, ide belinkelem, és írok róla véleményt. Mármint, ahogy abbahagytam a sikítozást és a bőgést. Mert akármi lesz benne, én tuti hogy sikítozni fogok. A bőgést még meglátjuk.

1 megjegyzés: