2014. szeptember 10., szerda

Éles szemem mindent lát

Apró kis észrevétel a filmből. Most, hogy kiszivárgott egy HD minőségű verzió, a Tumbl ezerrel nyomja a giffeket, amik természetesen a legalkalmasabbak arra, hogy észrevegyem az ilyen apróságokat.


Miután Asztrid Habalty szívére teszi a kezét, Hablaty el akar indulni felé. A kis főnököcske már akkor meg akarta csókolni, úgyhogy az ez után történt (Hiccstrid rajongók számára a mennyország) az nem csak egy flashmob volt. :D


Mikor Hablaty Eret hajóján próbálja meggyőzni az apját, hogy beszéljenek Dragoval, Asztrid aprón bólogat, míg mellette pléhpofa elfordul és a fejét rázza. Ez nekem mindig is nagyon tetszett a filmben. Asztrid bízik Hablatyban és a  döntéseiben, így mellette áll MINDIG!

Amúgy meg észrevettétek, hogy ebben a részben Asztrid többet mosolyog, mint az első filmben és a sorozatban, meg a kisfilmekben együtt véve (na jó, lehet, hogy ez túlzás, de akkor is sokat mosolyog)


Komolyan csak én vettem észre azt a kisgyereket a tubicák között, ahogy átöleli azt a Gronkelt? Milyen cuki mááár! :D

Végre ez a rész is HD-ban! Eret arca még haggyám, de nézzétek, hogy ahogy Hablaty odaadja Asztrid fejszéjét Eretnek Asztrid odanézz. Azt még nem figyeltem, meg de nagyon is kíváncsi vagyok rá, hogy hogyan szerzi vissza. 

Mindenki azt szajkózza, hogy Asztrid már nem is a régi, mivel nem üti meg Hablatyot. Akkor ez mi? Asztrid mindig akkor csinálta ezt, ha Hablaty valamit jól csinált. Ezt nézve ez a gyomorszájba ütés, kissé oda nem illő, de még mindig imádni való. Én például nagyon jól el tudnám képzelni azt, hogy mondjuk a végén, mikor oda lép hozzá, nem ezt a szárnyat ugrassza ki, hanem megüti. De ahelyett, hogy ő csókolná meg Hablaty húzza oda magához. 

Asztrid és Hablaty egyszerre lélegzik. 

Asztrid megdermed, mikor összegzi, hogy mi mindenről kell lemondania Hablatynak ahhoz hogy vezér legyen. Gyakorlatilag mindenről ami őt azzá teszi ami és amit szeret. Ahogy kinyitja a száját és a szemével ugrál (ez furán hangzik) keresi a megfelelő szavakat hogy szépítsen a helyzeten, de nem tud. Ez az igazság. 

Eret kezébe van egy kislány (vagy kisfiú???). Komolyan, ezt a gyereket, mintha láttam volna máshol is. Majd még egyszer megnézem a filmet. 
A gyerek neve mostantól Ella, hogy felismerjük. Csak mert e betűs. És kész. Eret tartott Ella. 

Eret Asztrid baltáját szegezi oda Fogatlanhoz. :D XD

Hablaty nagyokat lélegzik, tehát nem kapott levegőt a jég alatt (mondjuk ez érthető), és leesik az álla mikor észreveszi, hogy a sárkánya neon csővé változott. 

Asztrid egy pillanatra megdermed, miután beleüt Hablaty mellkasába. Nem tudom kinek ismerős, mikor valakit játékosan megütsz és egy pillanatra megáll benned az ütő, hogy "szent tehén, ugye nem ütöttem nagyon?!" De mikor látja, hogy nincs semmilyen komoly baja, nevetni kezd.

De sokáig néztem ezzel a giffel farkasszemet...
Na szóval:
-Milyen imádni való Asztrid arca :D
- Valka meg...először döbbent aztán meg "OMG", amolyan "jaaj, de aranyos" fej
- Fafej még gyorsan mond egy "igen"-t, olyan arccal, hogy azzal gyerekeket lehetne rémisztgetni
- Bébi gronkelek a bal sarokban....BÉBI GRONKELEK A BAL SAROKBAN!!! Nem az volt, hogy a babákat nem lehet kontrollálni? Vagy ők már tinik?


Ennyi lenne az első ilyen "Éles szemem mindent lát" cikk. Egy cikkbe egy tucat giffet gyűjtök össze, és ha megvan a 12 akkor teszem ki. :) Úgyhogy így számoljatok ;)
Amúgy milyen a suli? Beilleszkedés? Új osztálytársak?  Régi haverok? Biztos sokat változtak. :)

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez a mostani cikk nagyon jó lett, tényleg éles a szemed! Mi minden apróság van ebben a filmben! :-O
    Hát...a suli? Egy csomó új anyag bejött, és a tanárok fenyegetőznek, hogy MOST KELL TANULNI!!! Ez néha kikészít, ekkot szoktam a HTTYD világába menekülni...

    AMÚGY AZ UTOLSÓ GIFF A KEDVENCEM LETT!!! HOGY ÖRÜLNEK! IMÁDOM NÉZNI ŐKET!! :-D

    VálaszTörlés
  2. A kiscsajt, Ellát a film elején, a sárkány verseny alatt lehet látni ;)

    VálaszTörlés
  3. Szia jó lett a cikk! :) ui: Gratulálok a Httyd awards-os győzelemdért én szavaztam rád :)

    VálaszTörlés
  4. https://38.media.tumblr.com/05f75f7d1843bf87fd4d2121cfd3c8b8/tumblr_nbgbiov9x51qkuv6wo1_250.gif

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok vki elmondja h az ÍNÁS 2 végén Fogatlan ilyen alfaszerűség lesz v mi?

    VálaszTörlés
  6. Húha, ha te nem mondod, én sosem veszem észre... :D Gratulálok, több ilyet! (:

    VálaszTörlés
  7. NAGYON-NAGYON DE NAGYON JÓ LETT EZ A CIKK!Ezen a cikken rengeteget nevettem,ámultam és majdem elkeztem ütögetni a fejem,hogy hogy nem vettem ezt észre.Imádom ha "megmutatsz" olyan dolgokat amiket én nem vettem észre.Mégegyszer:NAGYON JÓLETT!!!

    VálaszTörlés
  8. Amúgy Ella a Gift of the Night Fury-ban is szerepel amikor az a 3 kisgyerek (köztük Ella) egy hóból készült Gronkelt simogatnak.

    VálaszTörlés