2014. szeptember 4., csütörtök

Megjelenési dátum


Van oka szomorkodni a sárkány-rajongó-családnak. Eddig csak pletykák terjengtek róla, de most már hivatalos: Az Így neveld a sárkányodat 3. premierjét egy évvel eltolták. Azaz a megjelenési dátum 2017. 06. 09.
Befejezni egy trilógiát nehéz dolog, überelni az eddigi részeket pedig még annál is nehezebb. Úgyhogy érthető, hogy a DW időt kért ehhez a nehéz feladathoz. Reméljük elég időt kapnak így, hogy valami nagyot alkossanak és megérje várni...vagyis, miről beszélek? Még szép, hogy megéri várni! A másodikra négy évet vártunk, Ezt a hármat már a könyökünkön rázzuk ki! :)


Amúgy pedig, boldog sulikezdést mindenkinek és sikerekben gazdag évet! :D

8 megjegyzés:

  1. Szia! Szerintem ez a blog a világ egyik legjobb blogja! Tényleg,csak így tovább! Szinte majdnem minden infót innét tudok és nincs nap amikor ne lépnék fel megnézni a blogot! Csak így tovább! ;) :)

    VálaszTörlés
  2. Pedig én azt hittem ez a netezős este olyan lesz, mint az összes többi...amikor elolvastam ezt a hírt, azt hittem önként felkenem magam a falra: MIVAN?!ÁTTETTÉK?! NEEEEEEEEE!.....
    Bár....igazad van....kibírjuk...együtt...veled....valahogy! :-)

    VálaszTörlés
  3. Hogy tehették?Mért?:'(Pedig már örültem hogy csak 2 év...

    VálaszTörlés
  4. Hát Night fury....korai öröm volt... :-(
    Már én is mondtam, hogy milyen jó hogy csak 2 év, és máris!.....de nem ....
    Senki se mentalista! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor viszont legközelebb meg kell kérdeznünk Patrick Jane-t. :)

      Törlés
  5. Sziasztok!
    Gondoltam egy merészet!
    Kérlek olvassátok el,és várom a véleményeket!---- >http://tobbmintbarat.blogspot.hu/2014/09/httyd-blogger-awards.html

    És 3 év???
    Én kb 1-et alig bírtam! :O

    VálaszTörlés