2014. november 21., péntek

A film animátor szemmel és Eret sebhelye

Gyors hírek: Egy kis bemutatás a karakterek animált alakjáról. 
http://vimeo.com/111940393

Bővebb hírek:
A mai főtémánk Eret sebhelye lesz, ugyanis a nemrég publikált forgatókönyvben leírják, mit is kéne kinéznünk Eret mellkasáról:

A lényeg a szövegből az, hogy ez egy sárkánykoponya egy kardal átszúrva/átdöfve. 
De Odin szakállára esküszöm, hogy én ebből a kriksz-krakszból nem bírok kinézni még egy ember koponyát sem. Nemhogy egy sárkányét, ÁTDÖFVE. 
Ha valaki ki bírta nézni, írja meg kommentbe :D És lehetőleg valami útmutatót is hozzá, hogy hogyan sikerült neki. 
.
.
.
.
.
.
Mert én tényleg nem látom....



8 megjegyzés:

  1. én asszem látom!! a függőleges , az a kar, és "mögötte" valami, ami talán elmegy egy Szörnyennagy rémség koponyájának.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja a középső függőleges vonalon lent van két "fül" az a kard markolatának a dísze, és a vonal mellett van a sárkány két szemürege, az a fölötti folt, meg akol belefúródik a kard a koponyába. Vizuális típus vagyok :D És őszintén én egy laposabb és szélesebb koponyát veszek ki belőle... talán éjfúria?

      Törlés
  2. Én először azt hittem hogy valami tüskefejes fegyver (mint pléhpofáé )amit hozzávágott. Őszintén, ha ezt nem mondják azt hogy ez egy sárkányfej-kard-átszúrt izé sohasem jutott volna az eszembe. Vagy hablatynak s astridnak az jutott eszébe hogy "huh egy sárkánykoponya egy kardal átszúrva azta" :)

    VálaszTörlés
  3. Nem tom, nekem azonnal összeállt a kép, de szerintem nem egy éjfúria koponya, mert azok a hullámos vonalak egyértelműen két-két szarvat ábrázolnak, nem pedig Éjfúria füleket. És igen jól mondják, ott a függőleges vonal a kard, ami meg ott a szarvaknál van az a kard markolata, mellette a két szemüreg és a fej alján meg a két orrlyuk

    VálaszTörlés
  4. Amíg a szöveget el nem olvastam stormcutternek néztem. :D szarvas fej, duplaszárny, két kormányszárny és farok. Nem? :D
    De amúgy tényleg szörnyennagy rémség koponya lehet. Mégiscsak fémből van csinálva, csak nem lehet tökéletesen élethű.. x3

    VálaszTörlés
  5. be van keretezve a szörnyen nagy rémség koponya felülről átdöfve!! a négyzet alakú keret csak körberajzolja az egészet! :P vélhetően a billog pereme... :P

    VálaszTörlés
  6. Akárhogy nézem, ez egy Éjfúria koponyája alulról átszúrva.

    VálaszTörlés