2014. november 28., péntek

Kiderült, hogy...

A napokban kiderült pár vicces és pár fontos dolog is. :) Na meg rég írtam cikket, és már viszketek az ujjbegyeim értetek.

1, A német tanárom szereti az ÍNAS-t
És ez még megdöbbentőbb, ha valaki ismeri. Ő az a fajta ember, akit vagy utálsz vagy imádsz, de közömbös nem lehetsz iránta. Kissé tartunk tőle, de általában mindig fájó hassal ér véget az órája, annyit nevetünk. A dolog amúgy úgy derült ki, hogy a Facebook oldalát nézegetve találtam egy csomó ÍNAS-os videót, még Hiccstrideset is. Olyanok voltak fölé írva, hogy "És tényleg bal kezes!", meg stb. 
A barátnőm még rá is kérdezett órán, és megerősítette, sőt, moziban is látta. 

2, Kiderült, hogy Fogatlanról ez a legcukibb gif
Kell nekem...csak...csak adjátok ide egy piros szalaggal, vagy anélkül!

3, Kiderült, hogy újra nyomtatni kezdték az ÍNAS könyveket
A Moly.hu-n láttam, hogy sorra szerzi meg mindenki a könyvet, míg végül valaki fel nem világosított, hogy újra nyomtatják. Úgyhogy lecsapni a könyvesboltokra emberek! :D Reméljük ez az új nyomtatás arra is ösztönzi majd a kiadót, hogy a többi részt is lefordítsa. 

4, Kiderült, hogy Hablaty nagyon vicces fejeket tud vágni, mikor nem ő van a középpontban
Olyan mintha zongorázna a kezével. Én is ugyanezt csinálom ha ideges vagyok...az arcfelpuffantáson kívül. 

Ennyi lenne mára, hamarosan találkozunk. 
Ami a Sárkány versenyek hajnalát illeti.... megér annyit, hogy kielemezzem, vagy inkább ne bolygassuk?
Döntsétek el kommentben :)

És még valami: Nektek van olyan ismerősötök aki ÍNAS rajongó, de sosem néztétek volna ki belőle?
A legközelebbi találkozásig!


13 megjegyzés:

  1. Szerintem is elemezd! Én egy két hónapja tudtam meg arról a barátnőmről, hogy ÍNAS rajongó akit már lassan egy éve tök jól ismerek (legalábbis azt hittem). Pont úgy néztem mint azon a felső giffen (legalábbis szerinte valahogy így néztem rá).

    VálaszTörlés
  2. Nekem volt egy imerösöm akiböl nem néztem volna ki hogy I.N.A.S rajongó

    VálaszTörlés
  3. Sztem is elemezd!
    Az utsó giffet lopom ha nem baj
    Én tegnap tudtam meg h a föci tanár imádja az ÍNÁSt reakcióm mint az első giffen lévő csajé.
    Óh és tudtad h a szolnoki Auchanba árulják az ÍNÁS könyvet????? a második részét csak a második részét logika sehol...

    VálaszTörlés
  4. Heló!
    Nekem a Sárkányversenyek hajnala nem tetszett annyira, olyan a minősége, mint sorozatnak.

    VálaszTörlés
  5. Sterintem ez a jó benne. Jó mondjuk a vissza emlékezős résznél engem is nagyon zavart mert ott tényleg elég rossz a minősége mert olyan mint az 1. 2. évadnak ahol nagyon rossz volt ez viszont sokkal jobb.

    VálaszTörlés
  6. Elemezd ki légyszí', és küldj egy rendes linket is!
    Megvan a karácsonyi ajándékom. Második gif élőben...

    VálaszTörlés
  7. Am sajna nincs... egyelőre :D

    VálaszTörlés
  8. Legalul fogi olyan cukiii!!!!!😃😃

    VálaszTörlés