2014. november 18., kedd

A kisfilm magyar felirattal

Bár nem én fordítottam le ahogy ígértem, de megtaláltam magyar felirattal a kisfilmet. Igazán sajnálom, hogy nem tartottam be az ígéretem, de sajnos a suli bekorlátoz. 

Még a történeteimet sincs időm írni.... azaz itt az életem vége....
Na, de majd csak kibírom valahogy a nyári szünetig.


A lényeg, hogy megtaláltam a feliratos kisfilmet és mivel szeretek nektek minőséget hozni, le is csekkoltam a feliratot rajta. Egészen ügyesen megcsinálták bár néhol kicsit eltér az eredetitől és a szó szerinti fordítással megérthetőbb lett volna. Na mindegy. :)
Szóval itt a link:

FRISSÍTÉS: Leírom lépésről lépésre, hogyan kell megnyitni a filmeket azoknak, akik nem értenek hozzá. 
1 link: rákattintasz a linkre, mire kidob egy oldalt, igen itt semmi különöset nem kell látni, általában hirdetések vannak, de nem ez a fontos hanem az oldal jobb felső sarkában lévő számláló. Ha az a számláló átvált arra, hogy "SKIP THIS AD" akkor kattints rá. Ekkor adja be a film helyét. Látod a videót és minden bizonnyal lesz rajta egy ilyen mellékes kép, na azt X-el ki, és úgy indítsd el a filmet. 
2. link: Ugyanaz a sztori mint az elsőnél a SKIP THIS AD-ig. Itt ahogy kiadja az oldalt, várnod kell 5 másodpercet, mint ahogy azt a kiírás is mutatja, majd ha az letelik kattints a "Proceed to video" gombra. 
3. link: szintén ugyanaz a gombocskáig, majd itt beadja a filmez.eu oldalát. Itt nem kell mást tenned, mint rákattintani a videóra és élvezni.

Jó szórakozást!
Amúgy, ki szerezte már meg az Így neveld a sárkányodat 2-őt DVD-n? Ha jól tudom, már megjelent Magyarországon is. 

9 megjegyzés:

  1. Mi ez? Mi ez? MI EZ?!
    Rámentem a linkre, bejött egy oldal, volt három választási lehetőség, hogy honnan akarom elindítani. MIND A HÁROM ugyanarra az idióta oldalra dobott ki, ahol nincs SEMMI Ínassal kapcsolatos, és nem láttam semmit a hirdetésektől. Az én gépem ennyire béna, vagy mi ez?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, látom valaki nem jártas a filmezz.eu világában. Frissítem a cikket, ahol elmagyarázom hogyan kell.

      Törlés
    2. Hát, jól látod :D
      Many thx

      Törlés
  2. https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/149385_875521952492331_310932432571163130_n.jpg?oh=8663fd841017c14bc94bb316c653e972&oe=55169C48&__gda__=1427947061_06bb18004b490baccffaf20213b518b0

    VálaszTörlés
  3. Én már láttam a kisfilmet angolul és akkor sem tetszett... Szerintem nagyon gagyi! Ritkán mondok ilyet olyan dologra ami az ínas-sal kapcsolatos, de ez szar.

    VálaszTörlés
  4. Másra számítottam de végülis így is jó volt.Kár, hogy nem volt benne Hiccstrid, jó oké egy ici-pici volt de én tübbre számítottam.És hát, hogy is mondjam...Astrid egy kicsit bunkó volt az elején Hablatyal de én azt gyanítom, hoögy csak kicsit szégyellős még a többi tini (vagy barátai) előtt.

    VálaszTörlés
  5. Szia Lili! Nekem már megvan a DVD a media marktban (mert hülye azért vagyok :D) lehet kapni. Mind2 egybe 3000 Ft, csak a 2. 3200 Ft (???) (:

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! Már nekem is megvan a DVD az 1 és a 2 is :D a tescoban lehet kapni 2990Ft-ért és most ott újra árulják az 1.-et is egy ezresért.
    Ó, egyébként nagyon naggggyooon tetszik a blog! Csak így tovább!

    VálaszTörlés