2015. június 12., péntek

Exkluzív klipp


A megnyíló ablakban alján láthatjátok a videót, melyben láthatjuk a Death Song-ot, azaz Halál dalt. Érdekes név, mit mondjak. 
Mivel már kérdeztétek, ezért mondom, hogy igen, ki fogom fejteni a véleményemet a sorozatról és a teljesről. Nem pedig minden egyes epizódot külön. Kivéve persze, ha a helyzet megkívánja. 
Természetesen az animációt nem fogom értékelni, mindenki tudja, hogyan érzek iránta. Senki sem várhatja el, hogy szeressem az ÍNAS világát egy ilyen felhozatalban látni, mivel a második rész elég magasra tette a lécet. 

Szóval a legközelebbi viszont olvasásra, és mindenkinek sárkányos nyári szünetet kívánok!
A linket pedig köszönöm ÍNASfannak.

U.i.: 00.51-nél IMÁDOM az arckifejezéseiket! Főleg Asztridét!

10 megjegyzés:

  1. Nincs mit este fel egz ota mar legalabb 2o/syor megneytem mer imadom Astrid arc't olyan mintha vissza ment volna 6 evesbe nagzon edi es el sem tudom hinni, hogy 19 eves!

    VálaszTörlés
  2. z:y bocs nem tudom mi baja van a gepnek meg ekezetet se ir ugyhogy sorry!

    VálaszTörlés
  3. Én Fafej arcán nevettem a legtöbbet! :D

    VálaszTörlés
  4. Jaj gyerekek! KIKÉSZÍTENEK MINKET!!!! WHYYYYY ONLYYYYY ON NETFLIIIIIIIIIIIIX?!?!?!

    VálaszTörlés
  5. Amúgy az jutott az eszembe, hogy az a cucc, amibe beleragadtak a sárkányok, az gyorsan szilárduló borostyán.
    Szerintetek lehet igazam?

    VálaszTörlés
  6. Rybun Scienc szerintem igazad van mert ezt már sokaktól hallottam, mert vagy a szövegben van benne (gondolom én mert nem tudok angolul), vagy mondjuk a rajzolója a sárkánynak mondta (legalábbis szerintem).

    VálaszTörlés
  7. Hallod, én annyira tudok angolul, mint egy űrangolna fétiscuccban. (Keveset.) A videó nézése nálam tényleg csak nézés volt, hallgatás nem.

    VálaszTörlés
  8. Én a Halvér-Kőfej pároson akadtam meg! Mit csinálnak?! Halvér túrja Kőfej orrát!? X"D ( Legalábbis, úgy néz ki! :-) ))

    VálaszTörlés
  9. Én Fafejen akadtam meg.Tök vicces a nézése!!! XD Szerintem is borostyánba ragadtak.

    VálaszTörlés
  10. Végdal a neve. Egyébként nagyon szép sárkány :) !

    VálaszTörlés