2015. június 4., csütörtök

Részlet a sorozatból (Frissített)

Oké, drágáim, szemeket a képernyőre tessék megnézni mit találtam.

Szóval, mit tudtunk meg? Leginkább hogy Hablatyék nagyon nem fázós típusúak, ha egy szál páncélba álldogálnak a hóviharban. Van egy új hósárkányunk, ez a bizonyos Snow wraith, aki tűnik, csak hőkamerásan lát és ezért nem vette észre Takonypócot, mivel túlságosan kihűlt. Amit nem is csodálok és már rég kínkeserves fagyhalált haltam volna ilyen lenge öltözékben. 
Amúgy, csak én képzeltem nagyobbnak ezt a sárkányt? Láttam róla pár napja egy képet Tumblr-n, de nem tudtam, hogy hivatalos-e. Ott valahogy nagyobbnak tűnt. Ez meg...közepes.
De hát, amit kapunk, azzal érjük be, nem? 


MONDOM, HOGY KICSI!!!

8 megjegyzés:

  1. Most már komolyan! Nagyon várom! Áh de nekem akkora pechem van itt élek Németországban úgyhogy még arra is várnom kell hogy valaki feltöltse a netre ahhj :( amúgy itt a 2. előzetes: https://youtu.be/ShIsJu3xhkE

    VálaszTörlés
  2. Tök jó, ah most ettöl még jobban várom. De tényleg ez a CartoonNetworkon fog menni? Remélem lesz benne Hicstrid, na meg sok akció.😁

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Nekem mázlim van, Angliában élek és van Netflixem! :D ;P

    VálaszTörlés
  5. Kééééééééremkéremkéremkérem!!!
    GIMME IT NOW!
    DAMMI! (Mert olaszul is tudok!)

    VálaszTörlés
  6. Legyen elemzés a Snow Wraith-ről légyszí'!
    Ki van velem? Válaszba.

    VálaszTörlés
  7. Én veled vok Rybun Scienc!
    LILI LILI NÉZD MIT TALÁLTAM:www.comingsoon.net/tv/trailers/449177-death-song-in-dragons

    VálaszTörlés
  8. Na jó, most lehet örülni: MAGYARORSZÁGRA BEFOGJÁK VEZETNI A NETFLIXET*OOO*...............elvileg. Amúgy meg a rák tudja:'D Vagy még az se owo
    Engem a sorozatban az zavar, hogy még csak annyi Hiccstrid volt az egészben, hogy Astridunk átkarolta Hablatyunk vállát, ezzel magához húzva és úgy merengtek el a távolba. Meg az amikor Astridot kimenti Hablaty a vízből..De ez semmi :c Még egy csók sem volt :c...ezzel összetörtem...
    de semmi gond, "A jó Hiccstridnek is meg van az ideje!"...by:Tőlem...owo Meg még van hátra nem kevés rész, hiszen most rakták föl a 13 részt, és még hátra van 39 asszem. :3 :$ Kitudja abba lehet hogy lesz még..ömm..na neeem, az azért nem. :'D De 5 Hiccstrid csók lesz...vagy...kevesebb:c Na mindegy.:'D
    Remélem tényleg bevezetik hozzánk a Netflixet:$

    U.i.: Lili! Találtam egy képet, amire le volt írva angolul hogy nagyjából mi lesz a 3. filmben! Hát ömm..most nem tudom hogy kamu-e de én annyira fellelkesedtem, hogy körbeszaladtam az udvart, táncoltam az ágyamon, körbe újságoltam a HTTYD fanoknak, és énekeltem is.:D Lényeg hogy azt írták (most magyarul fogom írni azért is! :33 mert kis troll vagyok hahah...:$ xd): Hablaty és Astrid összeházasodnak........................*most leestem a székről*

    Remélem tényleg igaz*o* :33 Üdv:'DD

    VálaszTörlés