2015. június 29., hétfő

Meg van a sorozat (FRISSÍTÉS)

Örömmel tudatom mindenkivel, hogy megszereztem a sorozatot. Feliratot is szeretem hozzá (angol). Megpróbálom lefordítani, bár nem tudom, hogyan kell egyáltalán feliratot ráégetni videóra, meg hova tölteném fel. Meg persze, ha valaki hamarabb megteszi én csak örülök. De az előbb felsorolt kétségeimre szívesen fogadok javaslatokat :). És ha már elérhető lesz mindenki számára, akkor jön a vélemény kifejtés. *gonosz vigyor és tenyér összedörzsölés*

FRISSÍTÉS
Na úgy látszik, nekem nem is kell dolgoznom, a filmezz.eu már intézkedik az ügyben. Ha minden igaz, hamarosan feliratok is lesznek. 

27 megjegyzés:

  1. Indavideo, Videa, stb.
    De Youtubera semmiképp se, egy percen belül tiltja is. :D

    VálaszTörlés
  2. Már elkezdték feliratozni! JUHÚ! :)

    VálaszTörlés
  3. Ajj, égen-földön kerestem, de a Második részt sehol, sehol nem lelem... HELP, de most Ne Hozz Egy Liter Pálinkát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mozicsillagon probald en is csak ott tudtam megnezni ( mellesleg felirat is van hozza) :)

      Törlés
  4. A filmezz.eu-n fent van a 4. részig magyar felirattal! XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Linket tudsz küldeni ha szépen megkérlek?

      Törlés
    2. Jelenleg csak mobilról vagyok képes nethez jutni, és ez a kis telóka nem kultiválja Csak És Kizárólag a filmrzz.eu-t. Halál komoly.

      Törlés
  5. Nem hiszem, hogy lesz, mert a Netflix-es sorozatokat általában nem szinkronizálják.

    VálaszTörlés
  6. Istenem, mindegy, hogy hogyan, de nekem KEEELLL a második epizód!!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Fönt van filmezz.eu-n méghozzá magyar felirattal!! És (csak úgy mellékesen) eddig délutén fél 4 és 5 között jött ki egy-egy mér magyar feliratos epizód az oldalra!

    VálaszTörlés
  8. De könyörgök, tegyél ide egy linket, mert telefonról Nem Vagyok Képes Megkeresni!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.filmezz.eu/film.php?n=sarkanyok-a-hibbant-sziget-harcosai-3-evad&q=cz1zJUMzJUExcmslQzMlQTFueW9rJnc9MCZvPWFiYyZxPTAmbD0wJmU9MCZjPSZ0PTAmaD0w

      Törlés
    2. Úúú, hálám üldözzön :DDD

      Törlés
  9. Gyerekek, végignéztem.
    AKAROK. MÉG. SÁRKÁNYT!!!!! Kevés volt. Nagyon kevés!!!!!
    Spoiler alert!







    NINCSEN HICCSTRID!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy miért baj ?! Ez kérdés?! Amúgy tényleg kevés Hiccstrid van, de van benne és reméljük a kövi évadban több lesz!

      Törlés
    2. :OOOOOOOOOOOOOO LESZ KÖVETKEZŐ ÉVAD?!?!?!?!? úristen

      Törlés
    3. 2 éven keresztül félévente egy új évad (99% mert a neten találtam)

      Törlés
  10. fönt van filmezz.eu-n mind a 13 rész feliratosan és nekem igazából tetszett SŐT nagyon is tetszett. Várom a véleményt.

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. Lili, velünk vagy még? Ugye nem távoztál az élők sorából? Vagy ugye nem történt veled valami nagyon rossz? Több mint két hónapja nincsen cikk... :( Azt mondtad, ha elérhető lesz mindenki számára, majd lesz elemzés. Az oldalon, amit belinkeltél, minden rész fent van magyar felirattal... Mostmáraztán-csapjukalovakközé-illetvenyeregbeésrepülni!!!!

    VálaszTörlés
  13. Van egy oldal (sorozatbarát) . A nevét fojton változtatja (régen nagyon nehezen találtam rá e miatt ). A harmadik évadnak 13 része van fent angol-magyar felirattal , az első 1-2 magyarul is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juuuuuuuuuuuj be tudod linkelni? Nem is tudtam, hogy szinkronosan is meg van (^^")

      Törlés