2015. augusztus 1., szombat

Élek

Sziasztok! Nincsen semmi bajom (ha már halálozási elméleteket kreáltatok véletlen) mindössze nagyon elfoglalt vagyok mostanában és nincs időm arra legnagyobb sajnálatomra rendszeresen cikket írjak. Viszont a sorozatról már készül az elemzés, megigérhetem, hogy hosszú lesz és "minden kis hibát észreveszek"-ös. Szóval, nem kell aggódni, remélem, hogy jövőhét elejére kész leszek vele.

Annyiba azért segítsetek már, hogy hogyan írjam meg. Még nem csináltam sorozatkritikát. Keressem egyenként a hibákat, vagy a nagy egészet foglaljam össze? 

4 megjegyzés:

  1. Szerintem a hiba keresős jobb lenne. És nagyon-nagyon várom már az elemzést ^^

    VálaszTörlés
  2. LILI!!! Halleluja,hogy élsz! Ez az, ez az, ez az!!! XXXDDD HÚÚÚÚÚ!!! Na jó...hát az ÍNAS belső hangom azt mondja, hogy ő mind a kettő lehetőséget akarja egyszerre, és, hogy halgassak rá. DE (sajnos) a józaneszem (már amennyi maradt Xb) azt mondja, hogy ő nem tudna választani úgyhogy ő a többiekre hagyná a döntést. Hogy megkíméljelek a sok munkátol, a józaneszem mellett pártolok. De amúgy nem lehetne egy olyan megoldás, hogy az egyik cikkben az egyik, a másik cikkben meg a másik? *_*

    VálaszTörlés
  3. Dee jóó!!! ÍNAS fronton akkora unalom van... én pedig, ártatlan Hiccstrid fan naponta feljövök, és szomorúan látom, hogy megint nincs cikk, megint nem válaszolt senki... és akkor egyszer csak BWAAAAAAM!!!: Élek. Na, ez ígér valamit! :D Tratttarratta, igen, az én voltam, trattarrttarta, óóóó de kááár, tratttarrata, Thanks Thor, tatratttaratta, halovány lila és/vagy neonzöld fogalmam sincsen. :DDDD

    VálaszTörlés
  4. De jó hogy élsz! Már keztem félni hogy abbahagytad a blogot. WEEEEEE, MÉG ÉLSZ!!

    VálaszTörlés