2015. augusztus 26., szerda

3. epizód

Sziasztok! Mivel a hajpakolásnak idő kell és nem mehetek sehová sem abban a sapkában ami most rajtam van, mert NYÁR VAN (!!!!) ezért végre tudtam időt szakítani a sorozatra.
Kezdjünk is bele:

Halvér átadom neked az élet nagy tanácsát: Semmiért sem éri meg felkelni!

Fogatlan hatalmas a háttérben, mikor Morgópóc beszél! :D
(Cuki vagy)

Megható apa-fia jelenet, meg Valka említése....már szinte vártam.

Ezúttal egyetértek Takonypóccal. Nem kell itt a dráma, csak fogd és csináld!
(Csak csináld!)

Na várjunk, most annak a lepusztult szigetnek örülnek, vagy annak, hogy egy kicsit messzebb repülgettek Hibbanttól mint eddig? Csak én érzem úgy hogy egyik sem túlzottan ad okot az ilyen fokú ünneplésre?

 Bár az is lehet, hogy csak annak örülnek, hogy van egy hely ahol végre meg tudnak állni. Na akkor én is ünnepelnék.
(Olyan boldog vagyok!)

Csak én látom úgy, hogy az a rakás szikla amit repülés közbe láttak, tuti nem az a sziget ahol landoltak? Mert ott én csak egy nyeszleg fát láttam, ahol viszont vannak, az egy DZSUNGEL!!!!

Mi értelme volt olyan hosszan kiönteni a zselét, nem lett volna egyszerűbb csak a bokorra rakni? Akkor több maradt volna! Pazarlók....
(Mekkora idióta!)

Ennél a résznél igazán vártam volna valami vállátölelést, puszit, csókot, hajfonást, vagy bármit, ami egy picit jobban hiccstrides, de persze nem kaptam.... tipikus....

Mi az hogy nem élné túl? Egészen addig amíg nem szelídítették meg, szerintük mégis mit csinált?

Az egész sorozat legjobb részét láthattuk! XD Szegény Fogatlan, tényleg nagyon elszánt volt.

Már megbocsássanak, de az első filmbe volt egy olyan hogy SÁRKÁNYTÚLÉLŐ TRÉNING!!!! Annak az volt a lényege, hogy megtanuljanak küzdeni a sárkányok ellen. Ne mondják már nekem, hogy akkor öten nem bírtak volna el egy dörgődobbal vagy hogy annyira elkényelmesedtek, hogy sárkányok nélkül már könnyű prédák?! Vikingek az istenit is!

Ezek nem tudnak szájról olvasni?
(Mi?... úgy értem, MI?!)

Mégis miért vagytok védtelenek??? Egy felfedező körúton vagytok szülők nélkül!!! Én ha már kimegyek az utcára viszek magammal egy kemény borításos könyvet meg dezodort önvédelem céljából! (a könyv: ha fejbe találsz vele valakit, akkor minimum megszédül, sarkával kibökheted a szemét, a lap élével megvághatod az ujját... a dezodor meg egyértelműen a szem ellensége)
(nézd a késem!)

Gyorsan elmúlt a nagyothallásuk.

Borostyán.... komolyan csak én látom, hogy az borostyán?

Szerintem meg egy sárkány, ahogy éppen vitatkozik a pizzafutárral mert az egy pirosasságra masszává gyúrta össze az úton a négysajtos, gombás-szalálmis, extra nagy pizzáját.

Kőfej beszólása és az arcok... a rész tetszett :D

Milyen logika alapján gondolta Halvér hogy ki tudja húzni Viharbogarat abból a borostyánból a fejénél fogva? 

 Rájöttem, hogyha az ember folyton hibákat keres sokkal kevésbé élvezhető valaminek a nézése....
(miért csinálom ezt magammal?)

Hősies ugrás és megmentés kombó Astridtól! *taps*
Amúgy az előbb láttam, hogy ez a cucc füstölgött. Nem égette őket, mikor rájuk csapódott?
(mi történik?)

És persze hogy Hablaty horzsolás nélkül túlélte azt a zuhanást. Én minimum eltörtem volna 9 bordámat, mind a két könyökömet meg persze szilánkokra tört volna a bokám...és ne feledkezzünk meg az állfelhasadásról!
(Jól vagyok!)

Na várj, az előbb Hablatyra ráüvöltött a dörgődob! Nem kellett volna neki is halláskárosodást szenvednie?

Ahan, most visszaverte a pajzs, de az előbb mi volt??? Meg mi az hogy visszaveri a pajzs?

Gratulálok Hablaty, a legnehezebben megülhető sárkányt sikerült kifognod! (nem tudsz szorítani a lábaddal és még a kezeddel sem nagyon)

Azon agyalok így közbe, hogy miért nem próbálták meg legalább megszelídíteni a gyászdalt? Azonnal abba gondolkodtak, hogy ezt a csúf sárkányt ki kell iktatni. Értem én, hogy más sárkányokkal táplálkozik, de hát ez a tápláléklánc, nem?

Igen, az egy tény, hogy sikerült megszelídítenie a dörgődobot, de az egyből tudja is, hogy milyen lovasjelzés mit jelent? Nagyon kétlem...a lovakat is a betörés után legalább egy évig tanítani kell, ha nem tovább. 

Egyetértek Fafejjel, ez tényleg vicces volt. :D

Na várjunk, akkor a borostyánnal együtt eszi meg őket? Mint valami szósz? Ez azért elég bizarr...
Meg egyáltalán miért viszi el őket, ha úgyis percekbe kerül neki, hogy megegye?

Csak én láttam, hogy az ikrek haja ÉGETT mégsem lett semmi bajuk?!
(Mi a fene?)

Miért nem Asztridot öleled meg?????
(Idióta!)

Na jó, szerintem ez a "zárjuk be" húzás kifejezetten gonosz volt. Furán hangzik, de remélem, hamar kiszabadul.
(Miért tetted ezt?)

Nos, ennyi lett volna hirtelenjében. Amint lesz rá lehetőségem (vagy megint hajpakolást csinálok) rom a többi epizódhoz is a cikkeket. 
Sziasztok!

20 megjegyzés:

  1. Jajjj
    Avatar - Korra legendája, Gru 2, Harry Potter, Hart of Dixie, Agents of SHIELD, Agymenők, Leonardo di Caprio. Már csak a Szirmai úr hiányzik :D
    Én már a rész felét elfelejtettem, úgyhogy egy csomó mindent nem értek... majd újranézem. :)

    VálaszTörlés
  2. A dörgődobot túl sokan hiszik gyengének, az egyik legerősebb fajt csak nem tudná legyőzni 5 tinédzser viking

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És miután fogatlan emberien gondolkodik, forri megérti az emberi beszédet AZT AMIT ÉLETÉBEN ELŐSZÖR HALL, akkor a dörgődob is simán megértheti a jelzéseket..

      Törlés
    2. Tény, hogy a filmet sokkal jobban kidolgozták...
      A másik egyébként, ami zavar, hogy a sorozatban a sárkányok, úgymond "kifakultak", tehát szürkésebbek, fakóbbak lettek...
      Mintha a filmben jól leégtek volna, a sorozatban meg eltűnt a "bőr"színük xD

      Törlés
  3. Király lett a cikk mint mindig! És a gifek!!!!XD Halleluja! Halleluja!...Bocsi, hogy ide írom tudom, hogy ez az előző cikkhez tartozik, csak...csak...na mindegy! Szóval szerintem az Astrid csapat c. rész arról szól(na), hogy Astrid egy kicsit "átveszi az irányítást" Hablatytól. Legalábbis nekem ez ugrott be elöszőr!:D

    VálaszTörlés
  4. https://www.youtube.com/watch?v=DcDLLxgWa_Y ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ OMG!!!!!! VILÁGREKORD ÉS ALATTA AZ ÍNAS ZENÉJE! ÁÁÁÁÁÁ! XXXXDDDD

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Remélem a jövő héten már tudok rá időt szakítani :/

      Törlés
  6. Az a gif, amikor egy lány és egy srác pacsiznak, az honnan van?

    VálaszTörlés
  7. Khm... Lili... MÁR LEGALÁBB 4 HÓNAPJA NINCS CIKK! MI az oka ennek? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig én nagyon szerettem a blogját. Nagyon Szerettem a blogod, mikor megtudtam, hogy lesz 2.rész akkor találtam rá. Az tiéd a 2. blog, amit életemben olvastam (ez első Kiwié volt). Innen tudtam meg egy csomó dolgot, és annyit nevettem, mikor rávilágítottál dolgokra, amiket én nem láttam addig és amikor a filmet újranéztem akkor már figyeltem rájuk. Nagyon szerettem, szó szerint faltam minden cikkedet, a kedvencem a Love Story-és mégsem volt. Ezeket csak azért írom le, hátha olvasod és újból kedvet kapsz az íráshoz. :)

      Törlés
  8. Emberek nyugalom már!!! Lili 100%, hogy nem hagyta abba az írást ő nem ilyen (gondolom, hiszen csak VIRTUÁLISAN ismerem)! És ezt a pár mondatot nagyon becsűlje meg mindenki mert ezt én mondom, a világ legpesszimistább embere. Ezt tanukkal tudom alátámasztani!

    VálaszTörlés
  9. Hopp egy kis helyesírási hiba...Hehehe! XD

    VálaszTörlés
  10. Hát már pedig erősen abban a hitben élek hogy abba hagyta, 4 hónap kihagyás még suli mia2tt is csak nehezen kivitelezhető

    VálaszTörlés
  11. Ha belegondolok, hogy szeptemberben írta, hogy jövő héten ír cikket, nem tudom mit gondoljak.

    VálaszTörlés