2015. augusztus 24., hétfő

Az új epizódok címei

Na emberke, már kész a következő epizód értékelése (csak a giffek hiányoznak), de megláttam ezt és tudtam, hogy minél hamarabb ki kell rakni. Íme a következő 13 epizód címe:

Team Astrid (Asztrid csapat)
Night of the Hunters, Part 1 (A vadászok éjszakája, első rész)
Night of the Hunters, Part 2 (A vadászok éjszakája, második rész)
Bad Moon Rising (Rossz Hold felkelte)
Snotlout Gets the Axe (Takonypóc megszerzi a fejszét)
The Zippleback Experience (A Cipzárhát tapasztalat)
Snow Way Out (Hó kiút)
Edge of Disaster, Part 1 (A katasztrófa széle, első rész)
Edge of Disaster, Part 2 (A katasztrófa széle, második rész)
Shock and Awe (Sokk és félelem)
A Time to Skrill (A Skrill ideje)
Maces and Talons, Part 1 (Buzogányok és karmok, első rész)
Maces and Talons, Part 2 (Buzogányok és karmok, második rész)

Bármi ötlet, hogy mi miről fog szólni?

7 megjegyzés:

  1. Most akarom mindet!!!! Amúgy a night of the hunters az nem inkább a vadászok éjszakája?

    VálaszTörlés
  2. Taláááán....




    esetleeeeg...




    LESZ HICCSTRID?!?!?!?! (Team Astrid) A másik lehetőség, hogy Asztrid elmegy... az neem akarjuuk

    VálaszTörlés
  3. A skrill az magyarul ölvész. Én olyat olvastam hogy kb. november december körül lesznek meg, de nem biztos.

    VálaszTörlés
  4. Ráakadtam, hogy december 16-án jönnek ki!!!

    VálaszTörlés