2015. augusztus 3., hétfő

Na akkor a sorozatról...(első két rész)

Sziasztok, drágáim! :) Eljött az idő a sorozat véleményezésének, úgyhogy a továbbiakban csak az maradjon velem, aki már mindegyiket látta, mert KÖNYÖRTELENÜL SPOILEREZENI FOGOK!

Itt az őrszem-fóka, aki nem tartozik a fent említett kategóriába, az ne nézzen lejjebb nála. (amúgy is hipnotikus hatása van, úgyhogy legeltessétek rajta nyugodtan a szemeiteket :D )

Szóval tudom, hogy azt mondtam, hogy nem epizódonként megyek majd, de ha muszáj akkor muszáj. :D
 Hablatyék már 18-19 évesek és már hááááááárom éve élnek Dagur meg minden egyéb gondmentesen. Azt hiszem, ez eddig a rekordjuk. Meg is látszik ez a kis csapaton, mert mindenki egymás után talál magának személyhez való elfoglaltságot. Kivéve persze Hablatyot, aki már nem tud mit kezdeni magával. Na persze, akkoriban még nem találták fel a sorozatokat, azaz a "tinik idejének ellopóját". És miután már éppen megkéri az apját, hogy ugyan foglalja már le őt valamival, betoppan Johann! Mert miért ne? Szóval, itt egy tökéletes ok, hogy összezörrentse a bandát, ki a normális és nyugodt életből, hogy újra összefogjanak az elmebajos tesómániással.

Beszéljünk egy kicsit az angolnákról. HOGY A VIHARBA NŐTTEK EZEK EKKORÁRA????
Őskőkorszak méretűek, de komolyan. Nem is tudtam, hogy Hibbant átköltözött Skóciába, ahol összefutottak a Loch Ness-i szörny gyerekeivel!

És mi a helyzet a Kaszással? Ennyi csapdával mégis hogyan lehetett azon a hajón dolgozni? Élni?Egyáltalán levegőt venni? Na meg a sárkányok a ketrecekben. Egy fahajón. Logikából ötös, bárki találta is ezt ki. Na meg hogy vitték le őket a fedélközbe?

Akár hiszitek akár nem, de én Dagurt jobban kedvelem ebben az évadban, mint az előzőben. Van valami vicces abban, hogy most már eljutott a teljes őrületig. Bár ezt visszaolvasva, azt hiszem én is jó úton járok felé.

Ami meg a ketrecet illett, amiben a banda volt.... volt olyan lyuk, ahol például Asztrid vagy Kőfej simán kifért volna! Emlékszem, ilyen egyszer volt a hupikék Törpikékbe is, mikor az öcsémmel ordítoztunk a TV-nek, hogy "Az istenit, sétáljatok már ki a két rács között!"


Itt véget is ért az első rész. Lássuk a másodikban a hibák keresését.

Még mindig ki vagyok akadva a törpike-effektuson...

Angolna nem ugrik ekkorát!!!!!! Még akkor sem, ha a Lock Ness-i szörny porontya.
(kinek is magyarázok én itt egyáltalán?)

Csak szerintem nem vall a bandára, hogy hallgassanak Hablatyra, mikor az hazaküldi őket? Minimális tiltakozást mondjuk az ikrek részéről elvártam volna. 

Istenem, én tényleg megkedveltem Dagurt! :D

"Mert én annak neveztem el." Ó, a jó öreg Hablaty. Az az arc mindent megér XD

"Viszket a fogam." Na ja, neki legalább van foga (saját belső poén, ne is figyeljetek rám :D)

Csak engem ijeszt halálra Gothi? 

Oké, az angol szöveg azt mondja, hogy "teenager" mikor Gothi mesélni kezd, azaz tini. Na engem ne akarjanak beetetni azzal, hogy csak mert a "visszaemlékezős" Gothinak fekete a haja, attól még egy TINÉDZSER!!!!

Óóóóó, Hablaty nagyon tud rábeszélni ;)

Ez a Hószellem még mindig kicsi.

Ó, hát nem édes, hogy csak Asztridot kérdezi, meg hogy hogy van?

Hablatynak nagyon nagy koponyának kellett lennie, ha abban a korban rájött a testhős dologra. 
(vagy egyszerűen nem figyeltek az írók)

Hát nem mondom, hogy sokáig figyeltek, mikor Halvér feladta. Csalódtam benned, Halvér! Kitagadunk!

 Nos, ha kötekedőek akarunk lenni, akkor az HÁROM fog és nem egy.

Szegény, Fogatlan, pont elhelyezkedett, az ágyát is épp "tükört tojást tudsz rajta sütni" hőmérsékletűre állította és erre kiugrasztják onnan. 
(Fogatlan amúgy hasonlít a kutyámra....)


Szóval, hogyan is képes a Sárkányszem világítani folyamatos fényforrás nélkül? Mert azért annyira fejlett nem lehet a technológia, hogy a kapott fényt magába zárva bent tartsa. Tehát ha nem világít Fogatlan folyamatosan bele, akkor nem kéne világítania.


Nos, ennyi hibát találtam az első két részben, hamarosan jön a többi ;)
(végre használhattam a gifeimet! *örömtánc*)


10 megjegyzés:

  1. Szerintem az utolsó pontra térve, olyan lehet, mint azok a fluoreszkáló csillagok, amiket a plafonra szoktak ragasztani. Ha fény éri őket x ideig, a sötétben világítanak y ideig. Én erre gondoltam.
    Amúgy bármelyik sárkány csinálja, mindig ez lesz - hogy csak rövid ideig okádik tüzet -, viszont utána az a kütyü még ontja magából a fényt és képet a falra, mint egy projektor. :P :)

    VálaszTörlés
  2. As angolnáktol filmnézés közben is kirázott a hideg. Utálom öket.😲

    VálaszTörlés
  3. Nem 16-17, hanem 18,5-19 évesek. xD Úgy egy évvel vagy mennyivel játszódik a 2. film előtt. És ez azért is lehet igaz, mert
    1. Hablaty 15 volt az első filmben és ha ebből a 17-ből leveszel hármat, az akkor csak 14. xD
    2. Állítólag már a versenyes kisfilmben elmúlt 18(amikor a festések vannak rajtuk, arra gondoltam.) tehát itt is megbukik az elmélet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, félreszámoltam :P Ostoba matek, kinek kell a nyárra?

      Törlés
  4. Úúúúj bejegyzés :D
    És van benne KÉT Logan Lermanos gif. És Fogatlan és Hablaty, és én most meghalok *-*-*

    VálaszTörlés
  5. Juuuuj, imádom a posztjaidat! Megnyugszom tőlük, hogy nem csak én imádom ennyire a filmeket, sorozatokat :DD :) A gifek közül, amelyikben Logan tapsol az melyik film? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszi és Logan akkor épp a Ne hagyd magad, Bill!-ben van. Látom nem csak én szeretem a srácot. :D

      Törlés
  6. Lili, behoztad az őrület-lemaradásodat, büszke vagyok rád :D (Apropó, nem lehet, hogy Dagurral szegről-végről rokonok vagytok? O.o)
    Szerintem a Reaperen csak Tárolták a sárkányok csontjait, és biztos van valami kultusz amögött, hogy a halott sárkányok csontjait attól még be kell zárni SB-ketrecbe (SárkányBiztos). Meh, megint sok volt a pálesz a készítők közelében :P
    Zörgőfürge LOL: Once Upon A Time :D

    VálaszTörlés