2014. július 17., csütörtök

Fogatlan, a részletek, és én csak mentem meghalni

Basszuskulcs, Dreamworks, te aztán félelmetes vagy! :D
Nézelődtem Tumblr-n és egy gif sorozat rámutatott arra, hogy az első film messze félelmetesebb részletek terén, mint azt valaha képzelni mertem. ÉS EZ A FILM NEM KAPOTT OSCART???!!! HOL VAN AZ A KÉS, AMIVEL EGYSZERRE SZÚRHATOM LE AZ AGYAM ÉS A SZÍVEM????
(egyperces cikk következik ;) )

Na szóval, mindenki emlékszik arra a részre, hogy Hablaty lelövi Fogatlant. Elég kulcsfontos dolog, remélem senki sem felejtette el! ;)
Szóval, ugye egy eléggé feltűnő heget mindenki észrevett az incidensből, hogy hiányzik Fogatlan fél kormánylapátja. De mi a helyzet a többi heggel? hisz nagyon szorosnak kellett lennie annak a kötélnek, hogy nem bírt saját erőből kiszabadulni. És a DW gondolt erre, o-hó de még mennyire hogy gondolt.
Tehát:
Kötél a szárnyhajlatnál, heg a szárnyhajlatnál




Kötél a lábnál és a vállnál, heg a lábnál és a vállnál




























Kötél a jobb szárnyánál, heg a jobb szárnyánál




Kötél a nyakánál, heg a nyakánál














Kötél a lábánál, heg a lábánál


Én már nem tudom mit csináljak veled DW. Hogy lehetsz ilyen *csúnyaszó* tökéletes???!!!

9 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. De én ezt nem értem ez a remekmű nem kapott oscart pedig a látvány fantasztikus zene is van története is van bonyodalmak is de még sem kap. :( De a jégvarázs meg kapott pedig (nem akarok disney ellenesnek tűnni)nem is volt olyan nagy története és azért szerintem elég unalmas volt jó jó zene volt benne bőven de akkor sem lehetett jobb az ÍNAS-nál?! De most az nem annyira nevezem történetnek azt hogy van egy testvérpár az egyik tud varázsolni és még nem tudja kezelni és ezért elmenekül a testvére utána és vissza hozza aztán meg kiderül hogy a szeretet a kulcs ami minden egyes disney filmben elhangzik vagy legalábbis a legtöbben. Úgyhogy ezt én nem értem ha nem kap oscart a 2. rész sem akkor én meg mondom a magamét! Vagy magamba mérgelődök ahogy eddig. :)

    VálaszTörlés
  3. De ezt nézzétek mit találtam a facebook-on a DreamWorks oldala ezt írta:There's a Guy say All Dragons will Die on How to train your dragon 3 but they will not die because there's a two alpha night fury but they called the black carranger fury dragon also they save 10.0000000000 dragons well the night fury are 1689 dragons also they have 10 skills so they not lose anymore the the another is Queen well they are the best alpha night fury also that's Valka's secret if Hiccup and Astrid will get Married. Kérlek Lili vagy bárki aki jobban tud angolul mint én fordítsa le nekem légyszi! Könyörgöm mert csak a három negyedét értettem és pont a lényeget nem.:( Kérlek segítsetek nagyon szeretném tudni mi áll ebben a cikk ben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. öööööö okkké
      lehet hogy hülye vagyok, de csak szerintem van összekutyulva ez a szöveg?
      amit nagyjából kisilabizáltam.: egy srác, azt mondja minden sárkány meg fog halni a 3. részben, mert van két alfa éjfúria, de az úgy nevezett fekete carranger* fúria sárkány megment 10. "soknulla" sárkányt, az éjfúriának is van 1698 sárkánya és nekik 10 ismereteik (???), így nem veszítik el többé a másik királynőt, ők a legjobb éjfúria alfa páros, és van valami (vagy talán épp ez) Valka titkával, ha Hablaty és Asztrid összeházasodik

      * dunsztom sincs mit jelent ez, ha ez egy egész szó, de ha különírjuk akk a car autó ranger meg őrt jelent, tehát autó őr vagy van egy ilyen japán sorozat ahol a carrangerek amolyan szuperhős féleségek
      Egyébként hol olvastad?

      Törlés
    2. Mondom Facebook-on ezt írta a DreamWorks oldala szó szerint én meg csak néztem mint a moziban hogy MIVAN??? aztán valami értelmes szöveget próbáltam kihozni abból az angol izéből nem igazán jött össze mert a végét nem igen értettem de nagyon köszi Lilla Nagy hogy lefordítottad.

      Törlés
  4. Sziasztok! :)
    Volt egy észrevételem, ami engem nagyon ledöbbentett Hablattyal kapcsolatban. Nem tudom hogy megy ez az animációs filmeknél, hogy a 2010-es sikekr után mikor tervezték, hogy lesz második film, én úgy gondolom, biztos tudták, hogy lesz. Vagy ha nem is, legalább biztosan készültek rá. Nem néztem utána a neten, engem erre egy valami vezetett rá: Hablaty álla. Igen, hogy Hablaty álla mikre nem képes? :)
    VIGYÁZAT! SPOILER!
    Szóval a második filmben Valka a hegről ismeri fel 20 éve nem látott fiát. Egy régebbi képen tisztán látszik ez a heg, amin Hablaty 15 éves. Bár a filmet újranézve, néha elbizonytalanodok ebben a megállapításban, de szerintem ott van. A sorozat nincs annyira kidolgozva, hogy ott legyen (ott még a szőrmebundák sem szőrösek),
    Csak ennyit észrevételeztem. Vagy csak én vagyok olyan vak, hogy most? Jesszus, megőrülök.
    Mindenkinek sok.sok puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg ott van a vágás az arcán, és már akkor van (alig látható) arcszőrzete
      a vágás akkor látszik jól, mikor a műhelyben van fel-le gurigatja a ceruzáját, meg mikor megtalálja fogatlant a medencében

      Törlés
    2. És ha már részletek...
      Bocs a témáért, de csak szerintem... nagyok azok a sisakok Valka mellvértjének. Meg teljesen meg alakúak, a SISAKOK. Pléhpofáé keskeny és hegyes, viszont amit Hablatynak ad az széles és lapos.
      És ha már heg, akkor Asztrid karján is van egy heg, ami még a sorozatban is látszik. Valószínűleg akkor szerezte, mikor Fogatlan felkapta.
      És hogy kell kiejteni Dean Deblois nevét helyesen?
      Meg a sorozatban emlékeztek, mikor felbukkanak a szárnyváltók? Akk azt mondják, hogy nem lehet őket lerajzolni, mert nem látják őket, de akkor megkérdezném, hogy az isten nyilába volt a filmben kép róluk a sárkánykalauzban, meg illusztráció a sárkányok könyvében (kisfilm)?
      És lehet hogy csak menet közben találták ki a sárkánykarmolásos sztorit a heghez, talán csak szimpla dísz lett volna, ha nem hoz akkora sikert, hogy folytathassák. Vagy ha mégsem, akk szem már az első filmnél akadt egy millió ötlet hogy folytassák és azok közül válogattak, vagy már jó régen megvolt már az egész trilógia története és a részletek kidolgozásával és a megvalósításukkal tököltek annyit (megtervezni a karaktereket, megtervezni a tájat, meganimálni a lehetetlen öltözeteket, meganimálni minden egyes izomrángást, kivéve a levegővételt, komolyan ha már egy karakter arcmimikájával törődtek annyit , mint az a popdíva, aki 80 ruhát próbál fel, órákat tölt a haja és külön a smikje megalkotásával egyetlen esemény miatt, akk miért nem tellet a lihegés és a szuszogás meganimálására, csak akkor látjuk ezeknek a nyomát, mikor nagyon kimerült a karakter vagy kulcsfontosságú a jelenet szempontjából)
      Ez egy kissé hosszú lett, nem?

      Törlés
    3. Okééé, akkor:
      - A sisakokat én sem értem.
      - Valószínűleg, vagy valamikor régebben fejsze edzés közben
      - "Dín Diblojs"
      - A sorozatban is látszik, hogy nem mindig láthatatlanok. Ilyenkor jönnek a fotografikus memóriával rendelkező vikingek és lerajzolják őket :)
      - Nem menet közben találták ki, kezdetektől fogva trilógiára volt tervezve a film. És mint a könyveknél, itt is jóval előre meg kell tervezni az összes kötetet, hogy hiteles legyen.

      Törlés