2014. október 18., szombat

Törölt jelenet és "Haladj, november 11!!!"

A Tumblr napraforgó mezején találtam pár érdekességet. Persze, ezt mind infó óra kellős közepén, úgyhogy igen érdekes fejet vágtam, mikor rájuk találtam. Valami ilyesmit:
Barátnőm és a tanár is nagyon nézett, hogy akkor most megállt a szívverésem, vagy görcsbe rándult az arcom, és azért nem mozdulok. :D

Először is egy törölt jelenet gifekben, hogy hogyan is működik a tűzkard.

Vicces lett volna az biztos :D XD

És ami még izgatottabbá tett azok a képek a Dawn of the Dragon Racers-ből!!!!
Itt is vannak:

Imádom őket! fantasztikusan nézz ki! Asztrid az szebb mint valaha! :D Hablatyon meg ugye ott van a kezdetleges páncél és áááááá! De vááárooom!!!
November 11! Haladj mááár!!!!



De várjatok!!!... Hablatynak ott van a kettő összefont tincs a hajában!!! ÚRISTEN!!! Mond, hogy lesz benne Hiccstrid, mond hogy lesz benne Hiccstrid!!!

3 megjegyzés:

  1. Felhőugrónak az-az arc. Haláli! Biztos jó lett volna széles vásznon. No, nem baj.
    Én is nem rég találtam meg a DOTDR képeket. Hablatynak még tényleg nagyon kezdetleges a páncélja. Asztrid még mindig kék, már mint a felsője.
    Kíváncsi vagyok, hogy mennyivel van a második film előtt. Takonypóc már itt is alacsony, és az ikrek... még mindig birkafej szobrok.

    VálaszTörlés
  2. ( Kiwi vagyok, csak a húgom volt épp bejelentkezve)
    Ez a cikk iszonyatosan felizgatott, és megnevettetett engem is!
    Első reakcióm: Miért hagyták ki azt a tűzkardos részt?! Olyan vicces lett volna! :-(
    Második reakcióm: Whoah!
    ( Őszintén szólva én azt hittem, hogy rosszabb lesz a grafikája a kisfilmnek mert nem Dreamworks, de NEM, ÉS NEM! Így is nagyon jól néznek ki! *.*
    Harmadik: DVD? Akkor Blue-ray!....mert azon van a kisfilm! :-D

    VálaszTörlés
  3. Amúgy pont ez egy apró figyelmetlenség a két készítő között hisz ez még a 2. film előtt játszódik és a 2. filmben Astrid csak a 2. fonatot csinálja Hablaty hajába ami így vizsgálva egy kicsit furcsának tűnhet. Kíváncsi lennék azért arra, hogy a DW miképp magyarázná ki ezt az apró ám annyira nem feltűnő bakit

    VálaszTörlés