2014. október 21., kedd

Dawn of the Dragon Racers hírek

Tartozom egy kisebb vallomással:

Két napja volt az az eset, hogy mindenki megdöbbenve figyelte a Tumblr-t, hogy folyamatosan jönnek az újabbnál újabb részek giff formában, és senki sem tudta honnan származnak. Nekem még aznap sikerült megtalálnom a forrást és az okot:
 A kisfilm teljes egészében kiszivárgott, full HD-ban. 
Eleinte csak oroszul (az oroszok mi mindenre képesek...) és én is csak így tudtam megszerezni, még aznap.
Azért nem szóltam nektek erről, mert mégis csak illegális ez az egész, és én is illegálisan szereztem meg, bármennyire is szégyellem. 

Nem mellesleg....
Nem tudok oroszul.


 Azóta viszont már változott a helyzet és angol szinkronnal is megszereztem. Felirattal, nem mellesleg. 
!!!!

Úgyhogy ez azt jelenti, hogy amint végzek a fordítással és az égetéssel feltöltöm a videót. Erre az őszi szünet folyamán számíthattok. 

Arról, hogy leszinkronizálják-e, még semmi hír sincs. 

A kisfilmet csak azután fogom elemezni, miután feliratosan is feltöltöttem. 
Annyit mondok: Nem volt rossz, de többet vártam.

Amúgy meg ez az egész maradjon a mi titkunk... mégis csak illegális. ;)

5 megjegyzés:

  1. Illegális???? Miért???
    Én pedig megnéztem! :O

    VálaszTörlés
  2. Én nem értem ezt...hogy miért kell parázni, mert illegális. Kérem, már csak egy hónap kell a premierhez, miért lenne baj az, ha esetleg egy hónappal előbb látjuk?! He?!
    Namindegy, nagyon várom a fordítást Lili, és pozitív reményekkel ülök majd neki a kisfilmnek! :-)

    VálaszTörlés
  3. Én kíváncsian várom már hogy milyen lesz a kisfilm. Remélem lesz olyan jó mint a The Gift Of The Night Fury. :)

    VálaszTörlés
  4. Igen, lesz a Sárkányversenyek hajnala+ az ÍNAS 2 DVD-n!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2014-11-12_én adják ki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Itt az url címe, csak be kell írni google-be: http://www.rocky.hu/blu-ray/csaladi/igy-neveld-a-sarkanyodat-2-bd-dvd UI: szeretem olvasni a blogodat, nagyon tetszik,csak így tovább!!!!!!! Kis Boglárka Karina

    VálaszTörlés
  5. Mikorra lesz kész? Már nagyon várom!!! :)

    VálaszTörlés