2014. április 19., szombat

Karakterek 6. (Bélhangos)

Bélhangos
Klán: Huligán
Magasság: 5'9"
Szem: kék
Haj: piszkos szőke
Fegyverek: Bármilyen 
Élőhely: Hibbant


Bélhangos (55) Pléhpofa durva, nagyképű barátja és megbízható jobbkeze. Öt éve, hogy a falu kovácsa volt, aki fegyvereket kovácsolt a sárkányok megölésére, aztán nyergeket készített, hogy megüljék őket.
Még sárkány fogászatot is csinál.


A béke, mint kiderült kemény munka, és Bélhangos látta a nehezét, feladata sárkánybarát szerkezetek építése, ami lehetségessé teszi a velük való életet. Ennek eredményeként úgy tűnik, Bélhangos állandóan csak Grump-nak panaszkodik, az ő fontoskodó, lusta sárkányának. Bár látszólag zsugori, Bélhangos a leghűségesebb és jószívűbb viking a környéken, csak nem akarja, hogy bárki is tudja.

  • Km...km...az első képen úgy néz ki mint Iron Man....vagy valamelyik másik szuperhős.
  • Öt évvel öregebb, mint Pléhpofa, ami fura mert én mindig azt hittem, hogy egy idősek
  • Grump a krumpli úgy látszik egy lusta krumpli
  • Tudni sem akarom, hogy mire az a reszelő a kezében...ha elképzelem a hangját ahogy ide oda mozog egy sárkány fogon (gondolom arra való) iderángást kapok
  • Amúgy mire kell egy fogászati beavatkozáshoz hegesztő maszk? Talán arra, ha véletlen félre nyúlna és ezzel fájdalmat okozna a páciensének. Én sem nyúlkálnék védő cucc nélkül olyan szájába aki bármelyik pillanatban lepörkölheti a szempilláimat.
Köszönöm a segítsége, Random! :)
Észrevettétek, hogy kiírtam, hogy kevesebb cikk lesz, és erre két nap alatt három is lett? A Dreamworks mindig az ellenkezőjét éri el, mint amit én leírok.
Szóval, kellemes húsvétot mindenkinek! :) Lányoknak sok locsolkodót, és fiúk! Ne felejtsétek el a verseteket, ne hívjátok házisárkánynak a ifjú hölgy anyját a versben, (saját tapasztalat, a fiúk csúnyán megjárták) és gyűjtsetek minél több...nem is tudom...21. századba mit szokás adni? ;)

4 megjegyzés:

  1. most néztem meg az első öt percet.... :D nagyon király volt és semmilyen spoiler nincs benne :/

    VálaszTörlés
  2. https://www.youtube.com/watch?v=bqk6rbhuKd0

    VálaszTörlés
  3. Én nem régiben tettem egy felfedezést. Vagyis nem a film elejéről. Szerintem Hablatyot (legalábbis az első filmbeli Hablatyot ) Erick Formanről mintázták az "azok a 70-es show"ból. Vékony, nyurga srácok, a frizurájuk is ugyanolyan, félénkek, nem értenek egyett és nem jönnek ki az apjukkal, meg van bennük a vezető szellem.
    Még a magyarhangjuk is ugyanaz, Hamvas Dániel.

    VálaszTörlés