2014. április 15., kedd

Sárkányok 8. (Üszkös Füstlehelő és Fanyeső)

Sziasztok! Először is, mint már mondtam, ezek nem az én fordításaim. Nagyon köszönöm még egyszer, akik fordították. :)
Másodjára...itt a cikk. :)

Támadás: 4
Sebesség: 8
Páncél: 6
Tűzerő: 6
Lövéskorlát: 3
Méreg: 0
Tűz típus:Füst és nagyon forró levegő
Osztály: Mysery
Jellemző: A félrevezetés mesterei, édesszájúak ha hulladékfémről van szó.
Rejtett képesség: Az Üszkös Füstlehelők legnagyobb rejtett képessége valójában a természetfeletti hírneve. Egész viking falvakat ürítettek ki, az első jele jelenlétüknek fekete füstjük, amit összetévesztenek ködszörnnyel és fjord fantomokkal. Amikor a falu utcái és a házak üresek, az Üszkös Füstlehelők szabad kezet kapnak, és ellopnak minden fémet amit csak tudnak találni.

Az Üszkös Füstlehelők ravaszak, és szívesebben rejtőzködnek
Bár nem természetüktől fogva agresszívak, a Füstlehelők megtámadnak olyan vikingeket, akik behatolnak a területeikre. Ahelyett, hogy tüzet lehelnének, ezek a sárkányok vastag, fekete füstöt lehelnek. Mivel közösségi lények, ezek az egyéni füstfelhők gyakran egyesülnek, egy nagy ködréteget képezve. Sok viking hajót süllyesztettek már el ezek a sárkány-készített ködrétegek, amik Füstlehelőket hordoztak valójában, a finom fémdarabokat elsöpörték/elvitték, hogy a fészeképítésnél használják.



Fanyeső:
Támadás: 10
Sebesség: 12
Páncél: 8
Tűzerő: 10
Lövések száma: 8
Méreg: 0
Harapáserő: 3
Lopakodás: 13
Osztály: Sharp
Jellemző: egyszerű kiegyensúlyozott nyugalom, tüzes védelem a sárkánylovasra
Tűz típus: : Titokban néhány olajcseppet eldob, amit meggyújt és a lángra lobbantja a fát amit kivágott és összegyűjtött.
Rejtett képesség: Azok a hatalmas szárnyak nem csak fa kivágására jók. A földön a fanyesők is képesek arra, hogy a fáradt lovasok köré vonják a szárnyukat mint egy összetákolt sátor, mely megtartja a meleget és véd az időjárástól és más sárkányoktól.

Született erdőlakó, a Fanyeső erősen érzékeny teremtmény, jobban szeret békét és nyugalmat találni a szeretett erdőkben.
De ne engedd, hogy önelemzős viselkedése megtévesszen. Mikor támad, az elárult vagy megsértett Fanyeső csapkodni kezd, kiterjeszti a szárnyait, amik penge élesek és elég erősek ahhoz, hogy átvágja egy kifejlet fa törzsét, anélkül, hogy lelassítaná a repülésben.



15 megjegyzés:

  1. jó lett a cikk és grat a fórditóknak! lenne egy kérdésem/észrevétel mellékesen Drago ügyben mármint nem tom h lesz e róla elemzés vagy ilyesmi, de egy eléggé furcsaságot vettem észre amihez én kicsit negativan álltam hozzá... na szóval (Dragot egészbe még nem nagyon láttuk) azt vettem észre hogy a bal keze elég furi mármint nem is elég hanem nagyon furi :) ugyanis karmokat vélek látni rajta ilyen sárkánykarom féle szerüséget + ugye ott van az a mondat is hogy ő "irányitja a sárkányokat egyedül" ....... humm csak nem valami mutáns félig izé mágus szerűség mert szentem az elég fura igy nem tom ti hogy vagytok vele de nekem ez az ötlet nem nagyon jön igy be persze ez csak tipp de hát ........ itt van 2 kép amin meg tudjátok nézni, és javitsatok ki ha az ott normális kéz:::: (((http://37.media.tumblr.com/4525e9f95e2966faa2ffcb275c217ffc/tumblr_n41btydydE1riurjqo1_500.gif))) (((http://www.ebay.com/itm/HICCUP-VS-DRAGO-DreamWorks-How-to-Train-Your-Dragon-2-Viking-Warriors-Figures-Pk-/141253674348?pt=TV_Movie_Character_Toys_US&hash=item20e360056c))) jahh és viszonyitsátok méretbe a másik kezéhez is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is... SPOILER VESZÉLYES AZ ELSŐ KÉP, AKI NEM AKAR NE NÉZZE MEG!!!!!
      Másodjára....szerintem az műkéz. Mint Hablatynak a bal lába. Csak ő azt akarta hogy félelmetesebbnek tűnjön. De ez az én elméletem. :)

      Törlés
    2. ok ez a műkéz nekem nem is jutott eszembe no de akk minek egy ilyen? mármint akk viszonyitás Bélhangos műkezéhez... itt van még 2 kép (ami nem spoiler) : (((http://images6.fanpop.com/image/photos/36800000/How-To-Train-Your-Dragon-2-Concept-Art-how-to-train-your-dragon-36854699-1280-960.jpg))) (((http://www.pagetopremiere.com/wp-content/uploads/2014/04/Screen-Shot-2014-04-10-at-6.10.11-PM.png)))

      Törlés
    3. Nos, a nagy mérete és ez a "furcsa" alakja szerintem elrettentésként szolgál, sárkányoknak és embereknek egyaránt. Mert azért, én ha egy ilyen kezű pasassal futnék össze az utcán, 180 fokos fordulatot vennék, átváltoznék Transformers-é és kipróbálva a végsebességemet eltűznék Kínába egy völgyi kis faluba, ahol elbújnék az egyik család pincéjébe.
      És a sárkányok miért félnének tőle a keze miatt? Nos...szerintem azok az "ujjak" sárkány karmok. És ismét csak képzeljük magunkat a helyzetbe... sétálsz az utcán és szembe jön veled egy pasas akinek egy ember kar lóg a nyakába...igen...a már fentebb említett Transformers átalakulás itt is érvénybe lép.... csak most Mexikóba megyek...

      Törlés
    4. :D ...... aham értem... akk az csak valami kesztyű lesz ... és ha már kéz... megnéztem mindenkiét már csak ugy viccből ... és tényleg Valkának is a barlangos részbe in + karmok vannak rászerelve + még ott a furi botja igy a sárkányok irányitására saccolok mindkét oldalon :D ......akk sajna nem lesz mutáns :( ...XD

      Törlés
  2. heló kérnék egy kis segitséget ugyan is nem értem vagy nem is hiszem.... már több helyen is olvastam hogy ezen a hétvégén láthatunk majd 5 percet a filmből vagy mi.... mi?!!!?? nem to most mi van vagy valami extra jelenet lesz vagy mi..... nem igazán értettem. igaz ez a hir?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, félig meddig. Valóban lesz egy ilyen vetítés, ha minden igaz a Rio 2 valamelyik vetítése előtt. Az az öt perc pedig a film első öt perce lenne. De én úgy tudom, hogy június 2.-án lesz. Arról pedig fogalmam sincs hogy ez Magyarországon is érvényes lenne-e. Viszont valaki biztos fel fogja venni. Én pedig addig vacillálok, hogy kitegyem-e vagy nem...mert ugye megígértem, hogy nem teszek ki olyat ami nem hivatalos....mondjuk, ha belegondolok...ez eléggé hivatalos. Csak ugye sokan meglepetésnek akarják az egész filmet, így még az ilyen dolgokat sem szeretnék látni.

      Törlés
  3. Szerintem ha megtalálod se rakd fel, mert így is eleget tudunk már a filmről. Ha mindent tudnánk, akk már nem is lenne olyan jó. Jó hogy még a végét nem lövik le...
    Szerintem mindenki várjon türelmesen. Már csak 53 nap. "Azt már féllábon állva, egy levegő vétellel is kibírjuk"

    VálaszTörlés
  4. engem érdekel minden apró részlet mert türelmetlen vagyok :D ..... am nekem két verzióm van hogy mért osztanak meg ilyen sok infót... az egyik hogy életben akarják tartani a nevet amig el nem készül és nem akarják hogy az emberek elfelejtsék... 2 ami valószinübb hogy valami még nagyobb csattanó lesz a filmben és mi csak hisszük hogy sokat tudunk ,de nem... hát azé nézzük má h mióta is csinálják?..... :) nem biznak szentem semmit a véletlenre nem hülyék azok :D tuti hogy valami komolyabb sztorija lesz én már inkább attol félek hogy túlzsúfolt lesz a film... ja és azt se felejtsük el hogy ha már a komoly sztorinál tartunk hogy a 2. rész egy úgymond átvezető a 3 hoz mert erősen összefügg majd a kettő storiban is! (ami magyarázat a könyvre hogy nem értelmetlen a kiadása) :D egyébként mostanában olvastam pár technika infót a dreamworks ról és nekik ez a legnagyobb sikerük eddig mármint az 1. rész jahh és a 2. részen már most több 100 mill dolcsit kerestek úgy hogy még ki se adták és reklámozzák ezerrel és akk még ott a sorozat is :D úgyhogy szerintem ezen a filmen rendesen ,nagy!! erőfeszitésekkel dolgoznak mert mindeggyik csapatuk most ezt csinálja csizmáskanduros csapat a shrek es és ugye a most felszabadult féligmeddig uj tagokból álló + az első httyd böl álló mr p body s csapat is ........... úgyhogy szó mi szó nem hiszem hogy olyan hülyék hogy elcseszék ezt igy szerintem amit láttunk és látni fogunk még a film előtt az csak izelitő :D előétel :D bár hogyha ájulást és az állunk elvesztését akarjuk majd a meglepődéstől akk biza ki kell várni ha úgy vesszük akk már igy is túl sokat láttunk hisz láttuk hogy néz ki hablaty öregen meg stb stb stb ...... amint ugye ha nem láttuk volna még jobban meglepődtünk volna...... egyébként meg idézek 1et a wikipédiáról::::: ""SPOILER :::((( azonban az újabb kutatások szerint viszont akár élvezetesebb is lehet a művek olvasása, ha előre tudjuk a végüket)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, akkor ideje cselekedni:
      *telefon elő, tárcsázom barátnőmet
      - Reni? Igen, én vagyok. Még is csak kell az a mentő ismerősöd a mozi bejáratához, ha azt szeretnéd, hogy a barátnőd túlélje az Így neveld a sárkányod 2. Meg ha már itt tartunk, intézz nekem egy hangszigetelt üvegburát, amit a székem köré lehet szerelni... a többi néző érdekében. Köszi, puszi. *

      Törlés
  5. Szerintem az előzetesekben nem kellett volna Valkát előhozni. Hiba. Naaaagy hiba. Mert ez egy nagyon fontos mozzanat lesz a filmben szerintem, és az ilyeneket MINDIG lelövik, pedig nem kéne. De biztos azt hiszik, hogy ezekkel életben tarthatják bennünk a reményt a film után. Vagy, hogy amikor meglátjuk, elkezdjünk pattogni a négy fal, a plafon és a padló között, mint valami gumilabda, és ordítsuk hogy: ÍNAS 2! LÁTNOM KELL! MIKOR JÖN MÁR KI?! LÁTNOM KEEEEELL! (én pont ezt tettem ;D)

    VálaszTörlés
  6. Lili, az üszkös füstlehelőnél kihagytad, a harapáserőt és a lopakodás...miért???
    Előre köszi: Doma

    VálaszTörlés
  7. Drago fél keze műkéz neki a vállától kezdve "leesett a karja, amikor a családja is meghalt egy sárkánytámadástól!

    VálaszTörlés
  8. Hali..azt akarom kerdeznibhogy a fanyesokrol van egy video? Vagy egy epizod? Egyaltalan valami gif vagy akarmi? Ha valaki tudna linket kuldeni akkor az email cimemre kuldjon leci..nagyon nagyon megkoszonnem..
    bodorszimii@gmail.com

    VálaszTörlés