2014. április 11., péntek

Mindent pótolok

ÉÉÉÉÉSSSSS HAZAÉRTEM!!!


A kirándulás nagyon jó volt, megmásztam 3072 lépcsőfokot (a vádlim már nem létezik) kétszer tizenöt órát ültem egy buszon, láttam nagyon sok fantasztikus dolgot, DE már nagyon hiányoztatok. Bár volt wifi-m (igaz, csak három nap után) így csak a megjegyzésekre tudtam válaszolni, de mindenben képben voltam.
A cikkek:
Igen minden bizonnyal sokat fogok nektek írni vasárnapig. Pl.:

A Dreamworks troll király lett, hogy miért, leírom
Kijött a hivatalos oldalon Valka karaktere, és még kettő sárkányé, leírom
Új hivatalos karakter plakát...véleményem?...és hogy ki?....leírom
KIJÖTT AZ ÚJ TRAILER, amit már a fordító kezeim közé is vettem, ha kész felteszem, de vélemény róla egy nagyon hosszú cikk lesz...szerintem.

Ezekre gondoltam ;)




1 megjegyzés: