2014. április 18., péntek

Új egy perces klip

Előre szeretnék figyelmeztetni mindenkit, hogy ez a klipecske nem tartalmaz spoilert (amúgy kíváncsi vagyok, hogy ki találta ki ezt a szót, és honnan ered....hm...cikk után wikipédia) csak egy kis sárkányversenyt, birkadobálást, és Asztrid nyerési taktikáit.

Itt megtekinthető a klip

Oké, akkor lássuk.

Úgy néz ki, hogy ez a Sárkány Verseny ilyen hatalmas buli, amit a vikingek kitaláltak a sárkány ölés helyett. Van egy olyan érzésem, hogy ezt nem mindennap tartják.
A szabályokra kezdek ráérezni: Van egy csomó birka, akiket vagy a te, vagy az ellenség színeire festettek és a te színes birkáidat kell összegyűjtenek és abba a kosárba dobni. Ezek a birkák, gondolom, szét vannak szórva minden felé, hogy nehezebb legyen a verseny. ez a fekete birka pedig szerintem egy bónusz, hogy aki azt megszerzi és beledobja a kosarába (nem számít, hogy addig egy birkát sem gyűjtött) az nyer. Gondolom én, de ez csak az én elméletem.

És emberek, ezeken a versenyeken bizony Hablaty is részt szokott venni. Ezt onnan tudom, hogy ennél a résznél ÖT olyan birkakosár van viszont Asztrid, Halvér, az Ikrek, és Takonypóc csak négyen vannak.

A következő pedig az, hogy Pléhpofa hogy szurkol Asztridnak.


Ez szerintem iszonyat imádni való. Minden bizonnyal tud a Hablaty és Asztrid közti viszonyról, és mint a régi gondolkodású viking általában, már el is könyvelte, hogy az a kis szőke lesz az unokái anyja. Hogy őszinte legyek már én is elkönyveltem ezt. 

*Spoiler, csak az olvasson tovább aki látta az előző előzetest*
Szóval emlékeztek, mikor az előző előzetesben Pléhpofa felugrik UGYANEBBŐL a kameraállásból és ugyanebből a székből és azt ordítja hogy "ez az én fiam"? Vajon ez hogy lehet, mikor Hablaty kosara üres volt, és mint láthattuk Asztrid nyer. Ha nem nyert volna Asztrid, azt el tudtam volna képzelni, hogy Hablaty hirtelen megjelenik, elveszi a birkát és bedobja. Akkor jó lett volna az a rész ide, de így...
Én erre az eshetőségre csak azt a magyarázatot látom, hogy a hang és a kép két külön dolog. 
Ha megnéztek rengeteg előzetest és utána megnézitek a filmet, akkor látjátok, hogy a filmben csomószor nem azt mondják amit az előzetesben annál a résznél. És szerintem itt is ez történt.
*Spoiler vége*

És...még mindig csak azt tudom mondani, hogy ezt egyetlen egy állatvédő se nézze meg. A saját lelki nyugalma érdekében. 

Meg, csakhogy a birkáknál, maradjunk én imádom őket. Egyszerűen mémet kéne belőlük csinálni. Vagy egy külön kisfilmet, olyan színes arckifejezésük van. 

Halvér pedig...úgy látom ő is mindent megtesz, hogy Kőfej kedvében járjon. És az ikrek meg...örülök, hogy még mindig a régik.



Hát ennyi lenne mára, ha lesz valami jelentkezem, de igyekszem spoiler mentes lenni mostanitól, ezért lehet az, hogy a filmig kevesebb cikk lesz mint szokott. 
Kitaláltam, hogy miután megnéztem a filmet giffekkel fejezem ki a reakcióimat, mert biztos vagyok benne, hogy egy hétig nem tudok majd "ááááááá"-nál, és "Úristen, úristen, úristen"-nél többet írni... talán  még annyit hogy "Meghalok"....de nem biztos. Szóval először giffes utána pedig szöveges kritika lesz a filmről, úgyhogy én már készülök. ;)

Nem mellesleg, a blognak ez az 50. cikke.

 Én leírhatatlanul boldog vagyok, hogy idáig eljutottunk, annak idején álmodni sem mertem volna, hogy ilyen sok olvasót mozgató blogom lesz. Mert ugye értelem szerűen nem csinálnám tovább, ha nem lenne kikért. :) De van, úgyhogy, ne aggódjatok, nem hagylak titeket békén egy ideig. :D


(mikor ezt először láttam, majdnem elsírtam magam, olyan megható, hogy a csirke is hogy bújik hozzá)


7 megjegyzés:

  1. Most olvastam a Berksgrapevinen, hogy az orosz és a holland előzetesekben van egy pár új jelenet. Az oroszt meg is néztem, és tényleg :D Szerintem érdemes megtekinteni:)

    VálaszTörlés
  2. jó a cikk mint mindig mindegyik jóóóó.....igen valóba sokszor más a hang mert pl amikor azt mondja hogy egy anya sose felejt (az uj elözetesbe) akkor szentem ott s azt mondja látszik a mimikán

    VálaszTörlés
  3. Jó kis cikk.
    Hány nap van még a filmig?!
    Tudjátok, hogy hívják azt a vikinget Pléhpofa mellett, és hogy kicsoda? Morgópóc, Takonypóc apja! Megint szomorú, hogy nem a fiacskája nyert. Nem sajnálom. :D
    (ezt honnan tudom? sorozat, első évad, Olvadásfeszt.)
    50. cikk...menő! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, és az amerikai premierig 53 nap. :)

      Törlés
    2. De Amerikában mindig minden film hamarabb van! *durcás pofa*

      Törlés
    3. Mivel ott készül a film! :D

      Törlés