2014. április 11., péntek

Új plakátOK

Uh, de rég volt már ilyen, emberek.

Míg távol voltam (persze hisz nincs is megfelelőbb idő arra, hogy közkívánatra tegyenek két plakátot, mint az a hét mikor történetesen nem vagyok otthon) kijött két plakát, Valkáé és Bélhangosé....igen, a jó öreg kovács-pót apára még én sem számítottam. Gondoltam én (és úgy általában az egész rajongói front, tisztelet a kivételnek) mindenkire, Pléhpofa...Drago...Eret...Gustav...de őrá csak két pohár narancslé után... és egy kukoricás pizza után.... egy kellemesen humoros társalgás kellős közepén, akinek a fele német volt... egy üres pizzázóban....fél tizenegykor...
A lényeg, hogy nagyon meglepődtem, főleg látva a sárkányát...Grump-ot...


Ooooké... mi ez a sárkány? Nem mondom, hogy nem cuki és nem érzek késztetést arra, hogy jól megszeretgessem (női dolgok, fiúk, bocsi), csak... csak nekem tűnik úgy mintha egy kicsit ki lenne lapítva? Esetleg, akin átment egy sárga, "Dreamworks rajzolók" feliratú úthenger? Habár szerintem valami Gronkel hibrid lehet, mert a fülei egyeznek Bütyökével meg úgy nagyjából a színe is. És...Grump... bár semmi értelme, nekem nagyon tetszik a neve. Olyan mintha azt mondanánk, hogy krumpli. Grump, a krumpli. És még hasonlít is egy krumplira. Grump, a krumpli...Grump, a krumpli...Grump a kru...

Rendben, ugorjunk, mielőtt még be krumplisodok.

Bélhangos! Már te is szőrösebb lettél? Mi van itt? Míg a 21.században az a menő, ha egy fiú "csupasz" (tisztelet minden egyes kivételnek), itt az, ha nem tudjuk mi a bőrszíne a testfelületét elborító szőrtengertől? Nem mintha rosszul állna,  én sem bírom a giliszta pasikat, sőt, neked kifejezetten előnyös a karodat és a füledet elborító aprócska szőrszálacskák, amik olyan bolyhos és pelyhesek, mint egy újszülött verébbé...oké, Lili ebből már nem jössz ki jól, mentsd ami még menthető...

Lépjünk

Szóóval, szinte biztos vagyok benne, hogy egy hegesztő sisak van a fején. A karján lévő "fejeket szétloccsantót" pedig lehet, hogy Hablaty találta ki neki...valahogy olyan mintha benne lenne az Ifjú-Sárkány-Lovas-És-Kis-Vezető keze...nem? Ó, és itt érvényesül az az elmélet, hogy "amilyen a viking, olyan a sárkánya". Ugyanis, az a vuuundersőőőn (német nyelv 4ever!)"koponya lapító" pontosan úgy néz ki, mint Grump, a krumpli farok buzogánya...még egy pont, miszerint a krumplink egy kilapított Gronkel...


Valka


JUMPEEER!!! Az egyik kedvenc sárkányom! *.* De most mondjátok, hogy nem imádni való azokkal a citromsárga szemeivel meg a kék rúzzsal kihúzott szájával! Elolvadtam...valaki porszívózzon bele egy pálinkás pohárba!
Valka pedig...kinézte volna bárki az első trailer-ből, hogy neki kék szeme van és nem zöld?! Mert én egy kicsit kiakadtam... mármint, hogy nem olyan szeme van mint Hablatynak.
A szőrmét tőle is elcsórikálnám...bitttee!!!! (kell egy hét mire átszok az agyam a németről a mi csudiszupi anyanyelvünkre...amúgy azt jelenti, hogy kérlek...)
Visszatérve egy kicsit Jumper-re, olyan mintha gyöngyökkel lenne kirakva a teste...nem? Vagy csak én vagyok egy kicsit elfogult?

Hát ez ennyi lenne, az előzetessel remélem hamarosan kész leszek, mer már egy csomó dolgot észrevettem benne, amit már nagyon meg akarok osztani veletek, de azt akarom utoljára. Még lesz két sárkány, a Dreamworks troll királyt lehet, hogy nem írom meg, majd meglátjuk.

Hamarosan jövök, pápá!


(Észrevettétek, hogy ennél a résznél Fogatlan szemei kiguvadnak?)

5 megjegyzés:

  1. Jó végre hallani felőled. Jó kis cikk.
    Na, hát először is, szerint Valkának nem kék a szeme. Olyasmi árnyalata van mint Pléhpofának, harsány kicsit kékes zöld. Azért érdekes, hogy a házaspár egyik tagjának sincs olyan mély smaradzöld szeme, mint Hablatynak. Mindkettejüknek van egy nem is olyan kicsit kékes beütése, de határozottan egyiküknek sincs kék szeme. Meg olvasom a hivatalos oldalon, hogy Valkának vörös haja van. Na most, csak nekem volt olyan benyomásom, hogy az barna?
    Bár nem mintha a haj meg a szemszínek lennének a legfontosabb tényezők.
    Szerintem Bélhangos egész jól néz ki. Olyan..... milyen..... ártatlan (?) tekintete van mikor kilövi szegény barit, aki aztán lazán végig szambázik a sötét mittoménhogyhívják giga sárkánykirály orrtüskéin. Tényleg akkor ki kapja el? Mert én mintha Eretet látnám ott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ő Eret lesz, de ilyeneket majd a trailer-es cikkbe írok le...már észrevettem párat. :) ;)

      Törlés
  2. Jó a cikk, mint mindig! De legközelebb írd oda, hogy mit jelentek a német szavak!
    Grump - ról az volt az első gondolatom, hogy ez egy gronkel. Jó lenne tudni a faját.
    Bélhangos már más tészta. (mondjuk pizza. Kukoricás. Narancslével. :D) Róla én már korábban is tudtam ezt az állas dolgot. A sorozat, 2. évad 9. részében (igen, fejből fújom. És aggasztó: nem adja a CN az új részeket! Hol lehet vállalatokat feljelenteni?! ), a Zipzárhát a pácban című részben elmondják, hogy erdőtűz szezon idején Bélhangos álla száraz és rücskös, mikor máskor meg ,,kellemesen ruganyos és puha, mint a baba popsija." Ezt ő maga mondta. A - gondolom - Halloween - i különkiadásban, a Legend of The Boneknapper - ben meg belepillanthatunk kedvenc kovácsunk múltjába, és hogy hogy változott a haja, szakálla és bajusza az idők során.
    Más: Szerintem Bélhangos pótkezén levő dudorok valamit fognak csinálni. Mondjuk kilövik magukat. Mert ott van az a Hablaty-által-Fogatlanhoz-készített-szerkezetszerű dolog a felkarján.

    VálaszTörlés
  3. Érdekes, Hogy Pléhpofáról és Tornádóról nem készült plakát. Vagy még nem adták ki! :D

    VálaszTörlés