2014. augusztus 27., szerda

BOLDOG SZÜLINAPOT NEKÜNK!!!

Bizony, eljött ez a nap is! :)

A blog egy éves! 

Egy éve, hogy egy vásárlás során az az abszurd ötletem támadt, hogy kritikus leszek. Ennek a nyomát láthatjátok, a blog első cikkében. De aztán meggondoltam magam és a blog egy ÍNAS-os blog lett. Hogy megbántam-e? Soha, egy pillanatra sem. Úgy gondolom, teremtettem egy helyet a rajongóknak, ahol az őhozzájuk hasonlóakkal együtt lehetnek, beszélgethetnek a chaten, igaz barátságokat köthetnek. Én pedig közben hozom az infókat, ami, higgyétek el, hatalmas öröm számomra. És azzal még nagyobbá teszitek TI, hogy olvassátok, szeretitek, és biztattok. 
Ez nem csak egy egyszerű szülinapi cikk, hanem a blog 100. cikke is. 
Most már ez a fiatal kis blogocska úgy kinőtte magát, hogy egy cikk nézettsége sosem megy 200 alá, mindig van legalább 2 komment, és az oldalmegjelenítés 83234. Még ha nem is tudom, mi ez az utolsó, de szép nagy szám. :D

Én őszintén szólva sosem hittem volna, hogy valamit, aminek köze van az íráshoz, de semmi köze a történetvezetéshez, ilyen sikerölelésben vihetek. Mindennap feljövök ide, beszélgetek a már ismerős emberekkel a chaten és olyan pozitív bombát kapok tőletek, hogy vigyorgok mint egy tejbe tök. 

Ha ti nem biztatnátok, nem árasztanátok el a szeretetekkel, nem csinálnám. De amíg van ÍNAS és ti itt vagytok nekem, én nem állok meg. Szüntelenül pötyögőm majd a klaviatúrát, és kutatom az internet bugyrait, hogy információt hozzak nektek. Ha pedig nincs... nos...akkor sem állok le. AZ ÍNAS egy olyan dolog, ami kifogyhatatlan titkokból és részletekből. Ez pedig azt vonja maga után, hogy jön Ms. Filozófia az alvásmániája és a cikkei! :) 

Úgyhogy, nem, nem tervezek leállni. 
Még sok évig együtt jóban és rosszban! 
Ezt kívánom a blognak, azoknak akik olvassák és magamnak. 
Szeretlek titeket!

12 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot ennek a remek kis blognak! ^_^ Nagyon szeretem olvasni az írásaidat, te vagy az egyik példaképem e téren! (: Szóval csak így tovább! :D

    VálaszTörlés
  2. Imádlak Lili!
    És a blogot is!
    Nekem is van egy ínas blogom,kár hogy az nem ilyen népszerű!
    És az a jó nagy szám,az az,hogy hányszor jártak itt!
    Csak így tovább!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi a blog neve?, amúgy gratula Lili! Így tovább 1000 megírt cikkig.

      Törlés
    2. http://inasesmindenmas.blogspot.hu/

      Törlés
    3. az én blogom se ennyire népszerű, de mit is várok.... 5 hónapja kezdtem és csak 6-7 bejegyzés van :/ XD de attól függetlenül csak így tovább Lili, jó kis blog ;)

      Törlés
  3. Nagyon boldog szülinapot ennek a remek blognak! Én is imádom olvasni a cikkeidet. Csak így tovább Lili! :D

    VálaszTörlés
  4. Váááá. Ez nagyon jó hír!! Kb 9 hónapja akadtam rá a blogra. Már akkor nagy sárkány-fan voltam. Amikor először elolvastam, nem igazán nyerte el a tetszett. Aztán pár héttel későnb megint ide kóboroltam. Akkor már nagyon tetszett. Azóta minden nap minimum 2szer benézek és ha laptop elé jutok,akkor chatelni is szoktam(NaBi). Szóval csak így tovább!! ;) :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi a néhol előforduló értelmetlen mondatrészekért, csak ilyenkor nem mutatja mit írtam és ezért nem is tudom úgy folytatni, ahogy terveztem

      Törlés
  5. Gratulálok! :)
    Én májusban találtam a blogot és azóta minden második nap rajta lógok.
    Mindig alig várom h legyen fenn valami új hír, nagyon jó :)
    Csak így tovább!! :D

    VálaszTörlés
  6. Boldog szülinapot a blognak! :D
    Így tovább Lili! Imádom a bejegyzéseidet! :) <3

    VálaszTörlés
  7. OH....ÉN IDIÓTA! MA, VAGYIS CSAK 28.-ÁN VETTEM CSAK ÉSZRE EZT A CIKKET! :-O
    ETTŐL FÜGGETLENÜL BOLDOG BLOGSZÜLINAPOT!!!!!!!!!!!!!!!
    ÉS SOK BOLODOGSÁGOT KÍVÁNOK AZ ELSŐ LEGJOBB Í.N.A.S. BLOG ÍRÓJÁNAK, LILINEK!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Happy Birthday HTTYD blog! (háttyödö :D )
    Nagyon örülök, hogy valamikor év elején véletlen megtaláltam a sorozatot, és felüvöltöttem: ÍGY NEVELD A SÁRKÁNYODAT?! És attól kezdve megszállottan kutattam képek után. És mivel alapos vagyok, megnéztem a forrást is: fogatlan.blogspot.hu. Én egyébként nem sokkal a DVD megjelenése után láttam az első részt, és akkor is nagyon tetszett. :)
    Nagyon szeretem a cikkeidet, Lili, és mivel szeretsz minket, arctalan olvasókat, merem állítani, hogy én is szeretlek :)
    És az oldalmegjelenítés az, hogy mindenki, összesen, mindenkor ennyiszer jött fel és nézte meg az új cikkeket. Én mindennap fellátogatok, Hibbant szőlőültetvényére úgyszintén. És még ha csalódnom is kell, hogy nincs minden egyes nap cikk, örülök, hogy rátaláltam erre a blogra. :)

    VálaszTörlés