2014. augusztus 26., kedd

Ha unatkoztok

Tudom, hogy sokan nem 2010 óta szeretitek az ÍNAS-t. Van aki csak a második film előtt szerette meg, van aki a második film után. Van aki pár évvel ezelőtt, esetleg, egyszer mikor véletlen meglátta online az első részét és rászánta magát, hogy megnézze. Ők nagyobb esetben nem tudnak a kisfilmekről, amik közvetlen az első rész előtt vagy után jelentek meg. Így én úgy döntöttem, hogy összegyűjtöm nektek, hátha unatkoztok a nyári szünet utolsó hetében. ;)

Téli játékok
Sí ugrás:
Medál ceremónia:
Snowboard:
Gyors korcsolya

Bobozás:


Hogyan "győzzünk" le egy sárkányt:
Cipzárhát:

Rettenetes rém:

Szörnyen nagy rémség:

Éjfúria:

Siklósárkány:

Gronkel:


Itt van a Gift of the Night fury magyar felirattal:
Itt szerintem jobb minőségben megtekinthető:


A sárkányok könyve:
Felirat nélkül, de jobb minőségben:

Legend of the Boneknapper Dragon
Ehhez sajnos nincs ráégetett felirat:

És itt egy kis repülés fogatlannal, amiben bejárhatjuk Hibbantot. Legalábbis egy részét:
http://snowflake1814.tumblr.com/post/95822706970



És még pluszba egy modellkép Hibbantról. Még az első részből:

ÉS MÉG EGY PLUSZ.... mert csak :D
Remélem mindenki észreveszi a hibát a képen. ;)

10 megjegyzés:

  1. TÉNYLEEEG! HOGY A FRANCBA KERÜLTEK ODA A PINGVINEK?!
    Na mindegy, EZER köszönet a kiflimnekért, már régóta kerestem őket!!!! :-*

    VálaszTörlés
  2. BOLDOG SZÜLINAPOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EZER GRATULÁCIÓM NEKED LILI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszi a kis filmeket! Én sem 2010-ben láttam sajna csak 2011-ben mert apám nézte meg neten ő imádta meg elsőnek és azt mondta ezt a filmet meg kell néznem szóval apám és én már 3 éve imádjuk a filmet! :D És a képpel kapcsolatban úgy látom a pingvinek újabb titkos kommandó küldetésen vesznek részt a sárkányokkkal!!! :D

    VálaszTörlés
  4. Jó, hogy összeszedted őket. Eddig egy kivételével mindet láttam. Lesz majd észrevételes cikk Felhőugróról? Meg elkezdtem írni egy fanficet. Majd elküldhetem neked mailben, mielőtt feltöltöm?
    Boldog szülinapot Lili!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, és persze küld nyugodtan. :)
      Hogy lesz e Felhőugróról elemzés....hááát...majd még meglátjuk. :)

      Törlés
    2. Oksi. Nagy segítség. Már csak azért is, mert ahogy látom nagyon jól fogalmazol és külső szemlélőként észreveszel olyan hibákat is, amiket én nem veszek észre. Egy héten belül küldöm őket :)

      Törlés
  5. Hogy kerülnek oda Kapitányék?
    Amúgy szerintem a "Bob"ozás a legjobb.XD

    VálaszTörlés
  6. Én úgy szerettem meg, hogy a 2. rész megjelenése előtt suli utolsó heteiben megnéztük, de mivel angolórán így angolul. Előtte még nem is hallottam róla. Ráadás kivetítőn néztük és mivel az 1. rész sötét résszel kezdődik így nem értettem volna belőle semmit, és már az elején unatkoztam. Erre az egyik sárkányrajongó barátnőm (aki már látta magyarul) elkezdett magyarázni. Így, mivel már értettem,hogy mi van (nagyjából) egész tetszett. De mivel annyira még nem voltam járatos abban, hogy mikor milyen rész jelenik meg így valamikor csak októberben jutottam el oda, hogy megnézzem a 2. részt. Mostmár a kedvenkedven filmem és veletek várom a 3. részt.
    Ui.: most találtam az oldalra és nagyon szupik a cikkjeid

    VálaszTörlés