2014. augusztus 23., szombat

Gyorstalpaló pótoló cikk

Szóóóval, újra itthon vagyok! :D 

Újult erővel és szétfagyott testtel (szó mi szó, HIDEG van a Balti-tengernél), de neki vágtam bepótolni a 10 napot. Tudni kell, hogy ez nálam nagyon nehéz, és hosszú idő. Gyakorlatilag belehaltam, mire végigértem a Tumblr oldalamon és végigolvastam minden fanfictiont.

A tárgyra visszatérve:


~ Nem csak egy, hanem KETTŐ évadot fogunk kapni tele sárkányokkal, vikingekkel meg minden ami kell! :D
52 részes lesz összesen a kettő, ami jóval több mint az eddigi 40-ek. Szóval....


~ Az előző cikkben megjelent borítón KISEBB hibákat lehetett felfedezni. Most találtam egy másikat. Végül is, nem a szokásos minőség, lehet, hogy csak egy vázlat, de látszik Hablatyon a kezdetleges öltönye meg úgy minden.




 ~ Emlékeztek, hogy Hablaty az első részben még alig tudott felemelni egy fejszét? És mi van most? Csak lazán dobálgatja.
Amúgy ez az egyik kedvenc jelenetem. Nézd már meg Eret arcát, meg Fogatlan arcát, meg a mögötte lévő katona arcát, meg ahogy Asztrid odakapja a fejét, mikor Hablaty Eretnek adja a fejszéjét...Jézusom de várom már, hogy megjelenjen DVD-n, és kifigyelhessek minden egyes apró részletet. :D 
Mániákusan részlet őrült vagyok, ez most már biztos. 
;)



4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Vééégre, megint egy cikk!
    Sikerült, behoznod a 10 napot, legalábbis én már ki vagyok elégítve! :-)
    Még két dolog:
    1. Eléggé satnya lett ez az "új" borító szerintem
    2. HŰŰŰŰ DE JÓ, MÉG TÖBB ÉVAD, MÉG TÖBB EPIZÓÓÓD! :-D

    VálaszTörlés
  2. Na jó. Jó cikk, jó sok új rész, és nagyon nem jó új borító! Le se mentem *durca*.

    VálaszTörlés
  3. nem lehet hogy Fogatlan másik farkát is befestették a verseny miatt? tudjátok a design miatt. legalábbis nekem ez ugrott be elsőre. meghát ugye Hablatyék színe a piros, így még érthető is lenne

    VálaszTörlés