2014. augusztus 12., kedd

Dawn of the Dragon Racers borító

Húhúúúúú, mit találtam! :D

Szóval, hazaértem, nagy bevásárló körútról (bármennyire vagyok lány, nem a kedvenc időtöltésem a vásárlás), bekapcsolom Sweety-t (laptopom neve. Minden olyan tárgyat elnevezek, amit sokat használok.... a szintetizátorom Szinti névre hallgat. És teljesen normális vagyok.) éééééés felléptem a jó öreg Tumblr-re. Ahol persze mindig találok észelvesztésre okot adó bejegyzéseket.
Most is ez történt:


Áááá, hogy én mennyire várom ezt a kisfilmet. :D 
  • Fogatlannak jól áll a piros, éés Hablatynak is. 
  • Miért érzem úgy, hogy ez a sport egy balesetből vagy valami ilyesmiből jött létre? Mert az IKREK és TAKONYPÓC van a háttérben, elől pedig egy épp sokkot kapó birka, Hablaty kezében. Igen....ez csakis valami nem betervezett dolognak a következménye lehet. :D
  • Legyen benne Hiccstrid! Legyen benne Hiccstrid!

Nagy valószínűséggel most 12 napig (kb) nem lesz cikk. 
Mindenkinek azt kívánom, hogy élvezze ki az utolsó három hetet a nyári szünetből, mert utána jön a suli, és akkor lesz ne mulass rendesen. :)


Hamarosan újra találkozunk, sziasztok! :)
.
.
.
.

((Nyílt egy üzlet, elméletileg Budapesten, ahol nézzétek csak miket lehet venni:
http://www.rajzfilmjatekok.hu/igy-neveld-a-sarkanyodat
Gondoltam megosztom veletek. :) Ha valaki egy Fogatlant szeretne magához ölelni alvás közben. ;) ))

13 megjegyzés:

  1. Wow!
    Hát ez nagyon... Eláll a szavam..király...nem tudok mit mondani...szuper, amúgy én vagyok Fogatlanka :-)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is király ez a cikk, és a borító is! :-D
    Még egy dolog, amit lehet várni tűkön ülve!....ez a film az! :-)

    VálaszTörlés
  3. Whááááááááá! és: YEEEEEHAAAAAWWW! MAKING' BACON!!! :D
    Szóval Dawn of the Dragon Racers. Hát ja. Várjuk. És nem akar jönni. Hát, ha nem akar jönni, akkor mi hozzuk közelebb! :D Dolgozom egy olyanon, hogy minden nap a kisfilmig lehessen valamit csinálni. Pl. valami játék. Hogy minden nap más a feladat. Vagy mittudomén. Akartam ilyet az ÍNAS 2-ig is, de nem tudtam, hogy fogjak hozzá. A játékok után a másik ötletem, hogy aki akar csinálja meg akár kis kezével, akár Excel-lel a táblázatokat, mint én. Én kis kezemmel csináltam, és igen vicces volt. Közben ment telómról a filmzene, és így elvoltam egy jó órát! :D Aztán, lehet rajzolni. És rajzoltam egy sorozatbeli Fogatlan rendes- és pótfarkat, és egy Viharbogarat. Egy kicsit nyomi lett, de ez van. Aztán, tessék újságokat nézni, Ínasos cikkek után kutatva. Én eddig csak egyet találtam, de kivágtam, és ráragasztottam egy kartonra. És végül, de nem utolsósorban, lehet szerezni plakátokat. Jó Ínasozást! ;)
    Ja, és a plüssfigurák. NEKEM NEM TETSZIK EGYIK SE! Mondjuk nekem semmi sem tetszik, ami nem PONT ugyanolyan, mint az eredeti, úgyhogy sajnálok mindent és mindenkit. :D

    VálaszTörlés
  4. Amúgy a balesettel kapcsolatban az elméletem: Takonypóc és az ikrek cibáltak egy birkát, hogy kié legyen. Ekkor jött a Gronkelorkánban (lásd sorozat, Az angolna hatás) elszédült Bütyök és Halvér, és mindhármójukat belelökte egy ruhafestő dézsába, majd ő is utánuk ment. Aztán felbukkantak az ikrek és Takonypóc sárkányai, kirángatták őket, és a levegőben folyatódott a birkacibálás. És utána, megjelent Astrid, és szólt Hablatynak, hogy rendbe kéne szedni őket. De Hablaty Astridot lefröcskölte festékkel, aztán elrepült. Trallalalalalallllaaaaa. Lehet folytatni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szervusz Rybun Scienc!
      Állításod valószínűnek hangzik, hiszen simán az ikrek egyik hülyeségéből alakulhatott ki a Sárkány verseny! Bár az én elméletem az, hogy Pléhpofa szeretett volna valami ünnepi mérkőzést a viking-sárkány barátság emlékére.Aztán olyan jól sikerült a verseny, hogy megszaporodott a mérkőzések száma!
      Esetleg Hablatyék unatkoztak....aztán így jöt ez az ötlet! :-)

      Ui.: Hát nekem se jönnek be ezek a fogatlanos-plüssök, talán azért, mert olyan ijesztően nagy a szeme! :-@.... X-)

      Törlés
  5. Azok plüssök voltak? Úgy néztek ki mint vmi félresikerült kerámiacucc. Amúgy nagyon szórakoztató történeteket találtatok ki a kisfilmhez főleg az a ruhafestődézsás tettszett. :)
    Amikor megtuttam vagyis most, najó pár percel ezelőtt h lesz ilyen kisfilm azt gondoltam: SZÁNSÁJN HÁLIDÉJ! Aztán meg amikor megtudtam h novemberben lesz közöltem az itthon tartózkodó famíliatagoknak hogy én szenvedni fogok most! Úgyhogy megyek rajzolni Fogatlant! ;)

    VálaszTörlés
  6. Amúgy nem tudja valaki h a sorozatból lesz e több évad is? Mámint mondjuk felnőnek mint a 2ben, stb. Remélem lesz. Aztán megint szenvedhetek ha megtudom hogy csak mondjuk 1 év mulva lesz!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fogatlan! :-)
      Én ezeket tudom a 3.évadról:
      - A címe "Dragon Masters" lesz
      - 2015 tavaszán fog kijönni
      - Egy ausztráilai stúdió vette át a gyártást
      - Ja, és a 2.előtt fog játszódni, de nem lesznek fiatalok, mint az előző kettő évadban!

      Én ezeket hallottam, nem tudom mennyire igazak, úgyhogy nem vagyok biztos benne nagyon...

      Törlés
  7. MI EZ???? HABLATYNAK VISSZANŐTT A LÁBA??????? WTF?

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Ja igen én is ezt akartam mondani meg azt is hogy Fogatlan rosszul van kifestve hiszen az eddigi képeken a farka is piros volt most meg nem értem én hogy vannak kis hibák na de EKKORA azért figyelhetnének hogy Hablatynak a bal lába hiányzik jó a festős hibát még elnézem na de ezt a lábfelcserélőset nem. Mondjuk Bélhangosról is vannak fordított képek az is még oké na de egy borítót rontanak el azért az nem szép dolog.

    VálaszTörlés
  10. Juhuuuu. Végre tudok megjegyzést írni. Viiii
    Na jó, legyünk komolyabbak. Nagyon jó hogy lesz kisfilm. Nagyon várom már. A lábfelcserélés kicsit nagyon nagy baki. A sárkányfestésről csak annyit, hogy mivel ez azt mutatja meg, hogy lettek a versenyek, lehet hogy a festés még nem végleges.
    Akik szoktak chatelni azoknak csak annyit hogy én vagy NaBí... oh és Lili! Majd átnéznéd kérlek a készülő HTTYD 2-ös fanficemet?

    VálaszTörlés