2014. augusztus 4., hétfő

Még több kép, és az a pillantat, mikor elkezdek gondolkozni

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.









Igen. Minden ember életében eljön a pillanat, mikor a nyár hatalma ellen tiltakozva beindul egy fogaskerék az agyban. Na, nekem valahogy most sikerült ezt elérnem. De biztos nem tart sokáig, úgyhogy gyors leszek. ;)

Itt van Eret:

Sármos, nyugdíjba vonult sárkányvadász, dupla karddal és hatalmas izomzattal. Nem kell bemutatnom, ismeri mindenki. VISZONT még mindig tartogat rejtélyeket. 
1.: Mi a fenék azok a csíkok az állán?
2.: Mi a fene az a bagoly a mellkasán?
Nem mondom, cukik a baglyok, nagyon divatosak is, nem értem, ki ne akarna egyet háziállatnak:

A tárgyra visszatérve, Eret nem olyan fickónak néz ki, aki azért tart a mellkasán egy bagolyt mert... imádni való. Vagy mert ezt diktálja a 8-9. század legutolsó divatja. 
Szóval, ja, nem tudjuk mi az a bagoly.
DE

Egy katona  mellkasán is ott van! Ahogy a csíkok is az állán, csak az most nem látszik. 
Úgyhogy kezdjünk el gondolkozni. Bagoly és kékes csík az állon, bagoly és kékes csík az állon, mi a fene lehet ez? Bagoly és kékes csík az állon, bagoly és kékes csík az áll...

AHAN!!!!



FELHŐUGRÓ! 
Bizony, drágaságom, most lebuktál! 

A leírása során többször is a fülünkbe rágják, hogy ez a sárkány bizony egy bagoly hibrid. 
ÉS ott a kék csík az állán. Bár nem ilyen élénkek az Ereték állán lévő csíkok, de na, nem várhatjuk el, hogy pont ugyanolyan festéket tudjanak összehozni ebben a században. 
És ha jobban megnézed Eret mellkasán lévő kis figurát, akkor láthatod, hogy szint teljesen Felhőugróra hasonlít. 
A kérdés, hogy miért?
Talán ez Eret törzsének a jele?
Vagy a sárkányvadászoknak?
 Akármelyik is, remélem az elkövetkezendő kisfilmekből, sorozatévadból és filmből kiderül. 
És, hogy tudjátok: Amiket itt felsoroltam... semmit sem tudok róluk. Csak annyit, hogy lesznek. :/

MÉG

Éles szemem mindent lát. ;)


4 megjegyzés:

  1. Wow! Ez hihetetlen!
    HOGY AZ ÖRDÖGBE TUDSZ ILYEN APRÓSÁGOKAT MEGLÁTNI??? NEKEM EZEK FEL SEM TŰNTEK! :-O

    Ja, és mégegy kérdés: Lili, HOGY TUDTAD MEGNÉZNI ÚJRA A 2.RÉSZT SÍRÁS NÉLKÜL?! :-O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén szólva nem tudom. Talán már elfogytak a könnyeim :P Túl sokat sírtam ebben a félévben. *vállvonás* :)

      Törlés
    2. Ja, csak azért kérdeztem, mert én TUTI, hogy újra rázkódnék a zokogástól...de hát én egy" érzékeny-lélek" vagyok! :-D

      Törlés
  2. szerintem az a csík ami van Felhőugró állán az azért van ott mert Valka festette oda hisz a hátán levő kiálló pikkelyek (nem tudtam máshogy fogalmazni ) is kékek plusz Valkán is van olyan színű kék Pl: a botja, a ruhája(az a páncél szerű valami), meg a sisakja vagy micsodája.

    VálaszTörlés