2014. augusztus 6., szerda

Dawn of the Dragon Racers

Éjszaka volt. Ültem az ágyamon, gyéren világította meg az arcomat a lámpa és a laptop fénye. Egy molylepke és egy légy közös erővel próbált az idegösszeomlás felé lökdösni, miközben minduntalan kikerülték az újság temetőjüket. Nem mellesleg dörgött kint az ég, fura ciccegő hangot hallottam valahonnan a végtelen sötétségből az ablakom rosszabbik oldalán éééés már simán feljelenthetett volna a zene replay gombja fizikai bántalmazás miatt, annyiszor kattintottam a szemei közé (ami jó az jó, és kész).

Ebben az elcsigázott állapotban görgettem folyamatosan lefelé a Tumblr kezdőlapjának csodákat rejtő mezején. 

És görgettem

És gö....

WHAT THE HELL?????




És ekkor jött az a rész, hogy:

Kétségbeesve túrtam fel az internet mély bugyrait, hogy rábukkanjak eme elme-épségét-tökéletesen-felborító kép hihetőségének. 
ÉS IGEN! 

Igaz, emberek! 
(legalábbis mindenhol ezt írták)
2014. november 11.-én, mikor a második film is hajlandó elénk tárni magát DVD mivoltában megjelenik egy KISFILM melynek címe:

Dawn of the Dragon Racers
(magyarul: A Sárkányversenyek hajnala)


A címből arra lehet következtetni, hogy ez a kisfilm fogja nekünk bemutatni, hogy hogyan is jött létre a "dobáljunk kiszínezett birkákat hálókba" verseny. 

Előre garantálhatom, hogy ha megjelenik, meglesz hozzá az angol felírta (és le tudom valahol tölteni a kisfilmet, hogy rá is tehessem) és nem teszi ezt meg előttem valaki gyorsabban, akkor lefordítom nektek az egészet. :) Hallás utáni fordításban nem vagyok jó, sajnálom. 
És azért is mert az az érzésem, hogy hőn szeretett hazánk nem fogja leszinkronizálni.
Imádkozzunk, hogy tévedjek!

Ó, bocsi a gif áradat miatt, de éjszaka az embernek megnő a GIF beillesztésére való hajlamának a nagysága. Meg olyan rég használtam őket, be kellet pótolni. ;)


A legközelebbi viszont olvasásra. :)


5 megjegyzés:

  1. "Thorra mondom! Ez nagyon jó hír!"
    A cikk után én is hasonlóan reagáltam erre, és TÉNYLEG örülök, hogy megpróbálod lefordítani! ISZONYATOSAN FELCSIGÁZTÁÁÁL! :-D

    JA, AMÚGY SEMMI BAJOM A GIFFEKKEL! ANNÁL JOBB EGY CIKKED, MINNÉL TÖBB GIFF VAN BENNE! :-)

    VálaszTörlés
  2. Lili, regénybe illően kezdted a cikked. :D Első reakcióm a képre: VÁCÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁEFJLÉJGNLNGÉLSHJKGNÉHSLÁAGÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
    YYYYEEEEHHHHHHAAAAWWWWWW!
    Aztán: HOLLYWOOD HÍRÜGYNÖKSÉG! Aztán: KI VAGY DOKI! Aztán: YEEEEHAW! MAKIN' BACON! :D :D :D :D :D :D :DDDDDDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen!
      Én bele tudtam élni magam Lili helyzetébe!

      amúgy nem tudtam hogy létezik Hollywoodi Hírügynökség giff is! :-9

      Törlés
  3. Ezeken a gif reakciókon annyit nevettem! :D Gergő ♥ :D

    VálaszTörlés