2014. június 17., kedd

Alexander Rybak ~ Into a fantasy

Alexander Rybak (1986. május 13.) belarusz származású norvég hegedűművész, énekes és zeneszerző. Ő képviselte Norvégiát a 2009-es Eurovíziós Dalversenyen, Fairytale (Tündérmese) című dalával, amivel megszerezte az első helyezést. És ő az akit most az egész Ínas rajongó tábor istenít.

Alex, aki nem mellesleg a szinkronhangja Hablatynak Norvégiában, vette a fáradtságot és írt, megzenésített, előadott, és publikált egy gyönyörű dalt ami, természetesen, az Így neveld a sárkányodról szól. Nem tudom pontosan, hogy a dal szerepel-e a filmben, de nem érdekel, első hallgatásra beleszerettem. A klipet nem csak azért érdemes megnézni, mert látszik mögötte a fantázia és a kiemelkedő munka, hanem mert a filmből is csempésztek bele jeleneteket...még nem látott jeleneteket.



Megpróbálom lefordítani a szövegét, remélem jó lesz. 

Van egy álmom
Te ott vagy
Magasan a felhők felett valahol
Az égből eső esik
De sosem érint meg téged
Te sokkal magasabban vagy

Nincs több gond
Nincs több félelem
Elérted, hogy eltűnjenek
A szomorúság el akarta rontani a műsort 
De most olyan, mintha ez sok évvel ezelőtt lett volna

És én
Én veled leszek minden lépésnél
Ma este
Találtam benned egy barátot
És örökké veled maradok (magamhoz zárlak)

Gyere velem repülni
A fantáziába
Ahol az lehetsz, aki szeretnél
Gyere velem repülni

Egész nap repülhetünk
Mutasd meg a világot
Énekelj nekem egy dalt
Mondd el, mit hoz a jövő 
Te és én fogjuk az egészet és elmegyünk

És én
Én el fogom hinni minden szavad
Mert nekem
Nekem van egy barátom benned
Mi mindig együtt maradunk

Gyere velem repülni
A fantáziába
Ahol az lehetsz, aki szeretnél
Gyere velem repülni

És én
Én veled leszek minden lépésnél
Ma este
Találtam benned egy barátot
És örökké veled maradok (magamhoz zárlak)

Gyere velem repülni
A fantáziába
Ahol az lehetsz, aki szeretnél
Gyere velem repülni

Gyere velem repülni
A fantáziába
Ahol az lehetsz, aki szeretnél
Gyere velem repülni


Hát ez lenne az, nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem nagyon tetszik.
Nagy valószínűséggel a filmig már nem lesz új cikk. úgyhogy az akkori viszont olvasásra.
Sziasztok


10 megjegyzés:

  1. Kár,hogy addig nem írsz cikket én élvezettel olvasom minden cikkedet és nekem is nagyon tettszik a dal és milyen édi benne Fogatlan csak így tovább Lili és a film után várom a további remek cikkeidet. :-)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de ez nekem sokkal jobban tetszik mint a Jónsi dal... az sem rossz de ez valahogy jobban megérint :D
    Én sajnos csak szombaton tudom látni a filmet... a Pólus centerben pontosan 13 órakor 3D-ben :] remélem nem én leszek ott az egyetlen sárkány rajongó xD

    VálaszTörlés
  3. Ja és arról is beszélnek, hogy csak Kelet-Európában (tehát remélem itt is) és Skandináviában vagy egész Európában, kivétellel az angolul beszélő országokra, ez lesz a hivatalos zenéje, nem a Where no one goes.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is sokkal jobban illik a filmhez ez a dal mint a where no one goes
    Az olyan... túl modern
    Tényleg most néztem egy wikián, hogy Astrid 14 volt az első filmben, 15 a sorozatban, de akk hogy lehetne 20 éves, mikor Hablaty 15 volt az elsőben és 20 a kettőben, most akk mi van? Nyugtassatok meg, hogy ezt csak egy rosszul számoló rajongó írta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, kezdjük ott, hogy Astrid nyugodtan lehet 15 éves a sorozatban, mert a lányok hamarabb kezdenek el érni, mint a fiúk. Hablaty már más tészta. Könyörgöm, az első részben még látszik, hogy az arca egy kicsit pufibb, vagy nem tudom, milyenebb mint a sorozatban. Hablaty az alkata miatt tini korában egyszerűen nem lehet pufi. És: Az első hírek, amiknek majdnem mindig lehet hinni, azt írják, hogy nem 20 évesek lesznek, hanem 18-19. Úgyhogy Hablaty egyértelműen, csak 13 éves lehet a filmben, majd 14 a sorozatban.

      Törlés
    2. Ha te mondod bár én jobban hiszek a hivatalos oldalnak.

      Törlés
  5. A hivatalos oldalon azt írják meg a filmben is mondják hogy 20 évesek mind a ketten (legalábbis Hablaty biztosan, mert Bélhangos megemlíti, mikor őt keresik), de akk az első filmben 15 évesnek kell lenniük, ha meg a sorozattól számolják az öt évet akk a filmben 14 évesek

    VálaszTörlés
  6. És nem hinném, hogy egyikük idősebb mint a másik

    VálaszTörlés
  7. I have a dream
    You are there
    High above
    The clouds somewhere
    Rain is falling from the sky
    But it never
    Touches you
    You're way up high

    No more worries
    No more fears
    You have made
    Them disappear
    Sadness tried to
    Steal the show
    But now it feels like
    Many years ago

    And I,
    I will be your every step

    Hey!
    Hey!

    Tonight, I found a
    Friend in you
    And I keep you
    Close forever

    Come fly with me

    Oh woho! Oh woho!

    Into a fantasy

    Oh woho! Oh woho!

    Where you can be
    Whoever you want to be
    Come fly with me

    We can fly all day long
    Show me the world
    Sing me a song
    Tell me what the
    Future holds
    You and me
    Will cave it all in gold

    And I,
    I believe your every word

    Hey!
    Hey!

    'Cause I,
    I have a friend in you
    We'll always stay together

    Come fly with me

    Oh woho! Oh woho!

    Into a fantasy

    Oh woho! Oh woho!

    Where you can be
    Whoever you want to be
    Come fly with me


    Hey!

    And I,
    I will be with you every step

    Tonight, I found
    Friend in you
    And I kepp you
    Close forever
    Come fly with me

    Into a fantasy

    Where you can be
    Whoever you want to be
    Come fly with me

    Come fly with me

    Oh woho! Oh woho!

    Into a fantasy

    Oh woho! Oh woho!

    Where you can be
    Whoever you want to be
    Come fly with me

    Hey!

    VálaszTörlés