2014. június 1., vasárnap

Sárkányok 13. (Bewilderbeast-ek)

Dragoé:
Támadás: 50
Sebesség: 6
Páncél: 38
Tűzerő: 60
Lövések száma: 8
Méreg: 0
Harapás: 48
Osztály: Tidal
Személyiség: Megsebzett és csatára tenyészett (pontos fordítás)
Tűz típus: Jéglehelettel lefagyasztott víz
Rejtett képesség: Amellett, hoyg jeges levegőt lehel, és irányítani képes a többi sárkány akaratát (!!!) a Bewilderbeast még a víz alatt is félelmetes erőt birtokol. Hihetetlen sebességgel úszik a víz alatt majd meglepően és pusztítóan bukik ki a felszínre.

Drago fiókaként találta a Bewilderbeast, régebbi hódításai során. A sárkány szerencsétlenségére egy őrült lett a gazdája.
Ellentétben Hablaty és Valka módszereivel, Drago rendszeresen kihasználta a Bewilderbeast gyengeségeit, így létrehozva egy vakulásig hűséges "Sárkány Istent". Így lett Drago titkos fegyvere egy ördögi Bewilderbeast ami nem ismer mást csak a gyűlöletet és a célt, hogy megdöntse Valka Bewilderbeastjének az uralkodását egyszer s mindenkorra.


Valkáé:
Támadás: 50
Sebesség: 6
Páncél: 38
Tűzerő: 60
Lövések száma: 8
Méreg: 0
Harapás: 48
Osztály: Tidal
Személyiség: Jóindulatú uralkodója az összes sárkánynak.
Tűz típus: Jéglehelettel lefagyasztott víz
Rejtett képesség: A Bewilderbeast rendkívüli lenyűgöző építészetre képes. Egy áthatolhatatlan jégréteggel egy biztonságos fészket hoz létre, meleg vizű forrásokkal és elég élelemmel, hogy ellása az ott élő sárkányokat. Ebben a jégbábban a sárkányok kérdés nélkül betartják a Bewilderbeast szabályait.

Mint miden fajnak az állatvilágban, a sárkányok is hierarchiában élnek egymással.
A sárkányok hierarchiájának a csúcsán egy nagyon ritka sárkány áll, a Bewilderbeast. Azonban ez a faj nem születésétől kezdve volt alfa. Harc és éberség árán szerezte meg ezt a pozíciót,  és ami a legfontosabb, a vággyal, hogy megvédhesse a többi sárkányt. Szerencsére a világon kevés az akkora méretű sárkány mint a Bewilderbeast, így nem kell senkivel sem megküzdenie a "minden sárkányok királya" címért.

Az a kép ahol ELMÉLETILEG megmutatják mekkora is ez a sárkány, határozottan rossz ezeknél a sárkányoknál, tehát inkább nem raktam ki. 

Oké, akkor...miért világít Fogatlan gerince és miért tört le a Bewilderbeast agyara??? Erről a világítós cuccról még senki sem hallott ezt eddig letitkolták, bár a Hablatyos plakáton is ilyen színben világít Fogatlan orra. És ez mégis mire jó? Vagy csak úgy világít, mint egy lámpás és semmi funkciója? Azt azért nem hinném.

Jézusom, emberek!!! Ebben a hónapban jön ki a film!!! Négy év várakozás után itt vagyunk egy karnyújtásnyira!! *fangirl sikítás* OMG, OMG, OMG....*elájulás*




11 megjegyzés:

  1. Jó lett a cikk.
    Lili, ne hidd azt, hogy nem olvasom a cikkeidet, mert olvasom, csak teljességgel egyetértek azzal, amivel lehet, ezért nem írom le, hogy: ,,Egyetértek, egyetértek, egyetértek." Szóval, nincs mit mondanom. Szerintem, a többiek is így vannak ezzel. Úgyhogy nem elkámpicsorodni! :)

    VálaszTörlés
  2. És 17:59-kor írtam az előzőt! Nem lehetne ezzel valamit csinálni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, néha tényleg elgondolkozok, hogy tényleg ilyen sokan olvassák ezt a blogot (a megtekintések száma egy cikknél 80-300 közt mozog) vagy csak kevesen nézik meg sokszor. :) Igyekszek felvenni a régi önmagamat, én is tudom hogy a mostani cikkeim nem igazán a régi önmaguk. :) Ami az időt illeti, dolgozom rajta, de makacs egy jószág.

      Törlés
    2. Hidd el szerintem elég sokan olvassák...

      Törlés
  3. jajjjjjjjjjjjj ahhha hát ez az a világitó cucc nem igen értettem ezzel kapcsolatos dolgot múltkor mikor olvastam angolul.... :DDDD,,, mostanában nem nagyon tudtam nézni a blogot :/ most is csak fél percre tudok géphez ülni.... sajna nem vagyok most otthon... :) de most ebben a fél percben mindent megpróbálok elolvasni... és szerintem a mostani cikkek is nagyon jók, legalábbis én nekem mindegyik cikked tetszik... :D és igen bakker hát tényleg mindjárt itt a film... :D tényleg ki hol nézi??? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Roli, és én Vásárhelyen. Az egy kisebb,d e nagyon jó premier mozi, így hát később tiltanak ki. :)

      Törlés
    2. az jó :D én dunapláza....lehet hogy ha ott kezdek orditozni akk hamar ki dobnak... :D de majd felfegyverkezem :) amm a világitó kék cucctól nem kell várni semmi extrát majd....... :DDDD a egyébként meg nem értem hogy mozi oldalán mért nincs még fenn ? o.O már fenn kéne legyen nem??? hisz ebben a hónapban lesz

      Törlés
    3. Roli egyszer már írtam, de megkérdezem mégegyszer. El tudnád küldeni email-ben az Ínas 2 tartalmát? Még mindig úgy néz ki hogy nem megyek moziba megnézni. :(

      Törlés
    4. szia. igen..... bár irásban nincs meg mert nem mentettem le én hülye.....de megpróbálhatom leirni.....múltkor úgy rémlik mintha válaszoltam volna itt kom ba de ha nem akk bocs... nem tom vissza nézni se mert 1szar a net de nagyon... 2hogy mostanába nem nagyon vagyok gépnél... időm sajna most nem engedi de kb7. e után... vissza álnak a dolgok... most még irni se tok mert ez a vacak laptop semmire se alkalma igazából... kicsi meg gyenge meg lassú...minden ami rosszat el lehet mondani egy laptopról... :D ha lesz szabad időm akk majd leirom..... de hova?... a másik meg hogy neten biztos fenn lesz majd a film kb ugy 14. re felirattal :D de ha nem akk ....................
      (((van egy nagyon fullos kamerám.... ezt csak úgy teljesen mellékesen mondom..... még mikrofon is akad ami feleszi a hangot (magyar) ha a képet nem lehet...(3d) persze ennek semmi köze filmhez csak úgy tök random gondoltam megosztom veletek..... ))) :DDDDDDDDDDD de igazából én nem nézném meg neten a filmet mert az megszentségteleniti a látvány/hang világot... és rengeteget ront az élvezhetőségen. ugyan úgy ahogy az is hogyha elolvasod......... én amm biztos meg nézem moziba vagy 5x :D

      Törlés
    5. akkor itt az email címem: tzitanora@yahoo.co.uk

      Törlés
  4. https://www.youtube.com/watch?v=JTHh7-t4SaA
    elején:
    ó anyám, de cukik *ráfagy a mosoly az arcomra*
    a végén:
    ó anyám, mindjárt bőgök, "this is who you are, son. Who we are."
    Minek adnak ki még több spoilert mikor nincs két hét a bemutatóig?

    VálaszTörlés