2014. június 19., csütörtök

Élmény beszámoló

Nos igen. Ez is megtörtént.....ATYAÚRISTEN!!!! LÁTTAM A MÁSODIK FILMET!!!!

Még nem bírtam felfogni, de igyekszem.




Amivel leginkább jellemezni tudnám, nos....ez:
Így néztem ki a film előtt:

És így utána:

A könnyeim úgy folytak, mint egy kisgyereknek, akinek elvették a játékát és az állatkertbe bedobták a kenguru ketrecbe. 
A lábaim remegtek, mikor felálltam, és nem azért mert másfél óráig ültem egy helyben, ebben a pozícióban már kibírtam 15 órát is. Pedig akkor a buszon még levegő sem volt rendesen. 
A szinkron ÁLLATI, egyáltalán nem rontották el.
Még a kiadott klipekkel sem tudták elrontani, mert, mint kiderült, mindegyikből kivágtak jelenetet, még abból is, amiről azt hittük, teljes.

A második rész nem egyszerűen jó volt, hanem olyan jó, hogy amelyik szóval jellemezni tudnánk azon Shakespeare-nek egész életében gondolkodnia kellene....és még úgy sem jönne rá. 

Szükségem van arra, hoyg lefeküdjek és némán bámuljam a plafont, hogy ezt meg tudjam emészteni. 
Utána majd elkezdődnek az elemzős cikkek, mikor a film minden egyes tizedmásodpercét átnyálazzuk...HALELUJA!!!

Tanácsok, hogy éld túl a filmet, úgy hogy ne zárjanak ki a moziból egész életedre,és ne utáljon meg a többi néző: (figyelem, az alábbi tanácsok átlagosan lányoknak szólnak, mivel lány vagyok, és fogalmam sincs a fiúk hogy viselik az ilyesmit, de ők is megfogathatják)
  • Vigyél magaddal legalább egy közeli barátot, akivel együtt sírhatsz!
  • Vigyél annyi élelmiszert, amennyit csak lehetséges, az élelmiszer mennyiségével arányosan pedig szomjúság oltót is. Sírásközben nem fogsz enni, lesz olyan rész ahol megakad a kaja fél úton, de még mindig előnyös ha kéznél van valami amivel be tudod tömni a szád. 
  • VIGYÉL PAPÍRZSEBIT!!! MINIMUM 100-AT!!!
  • A film végén ne állj fel a székből azonnal, úgyis visszaesel, esély sincs arra, hogy a lábaid megtartanak. 
  • Azért se állj fel azonnal, mert a stáblista eszméletlen szép képekből áll. 
Úgy összességében ennyi lenne, amit lebénult agyam nyújtani tud. Ha kijózanodtam majd jövök. Sziasztok




8 megjegyzés:

  1. azt még így el tudod mondani hogy mi a bewilder magyar neve?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem emlékszem :P nem is értettem.

      Törlés
    2. Én mintha gru-t értettem volna, úgy hogy azt a filmet nem is láttam.A szinkronhoz annyi:a fordítás rendben, de nem olyan jó az átélés mint az eredeti hangoknál.Ja és ey tanács: min 2-szer megnézni, mert: én fiú vagyok, nem is sírtam, de a film felét fel se fogtam.
      .....Ebből vers is lehetne.....

      Törlés
    3. Ha jól értettem, gnúvad volt. És mindenben egyetértek, Lili! ;)

      Törlés
  2. helló :) természetesen nagyon zsir a cikk és visszamenőleg is mind (mostanában nem voltam úgy gépközelben ahogy kellet volna de azé figyeltem az oldalt ahogy tudtam.... ) huhh a mai nap nagyon eszméletlen volt természetesen a film miatt... mikor felkeltem ma reggel és ránéztem az órámra és azt láttam rajta hogy 19 :D az már csúcs érzés volt pláne mikor beültem a moziba hát az valami utánozhatatlan egyedi érzés volt hogy "véééégre valahára nem hiszem el hogy már csak 1 kibaszott hosszú idegesitő évekig tartó reklám választ el a filmtől :D elkezdődött :D deamworks logóval a csontig hatoló libabőr :D és hát igen minden tisztelet a készitőknek komolyan... nagyon jó volt.... természetesen a film után a kellő 2-3 óra teljes áramszünet és sokk meg volt:D a székből kikelés is szintén egy komplikált művelet volt... én amm nem vagyok egy ilyen megörülős tipus de ha nincs ott a két haverom valószinüleg........................... nem akartam azé magamból teljesen hülyét csinálni de ez nem volt egy egyszerű feladat nagy önuralmat igényelt :D a hihetetlen részletgazdagság természetesen felfoghatatlanul ámulatba ejtő de őszintén szólva félreértés ne essék igy is sokkba vagyok de nem voltam még igy se annyira elájulva történet terén mint amire számitottam :/ nagy valószinüséggel azért mert már előtte elolvastam a storyt én marha bazi nagy hiba volt mert valószinüleg igy nem volt meg az a meglepődés a kellő részeknél ami kellet volna de hát ez van saját hülyeségem ettől függetlenül baromira élveztem , feledhetetlen volt... nagyon nagyon életszerűre sikerült minden tényleg hatalmas respect!!!! a dreamworks-nek a szinkron is nagyon jó lett egyetértek ,pedig ettől egy kicsit tartottam hogy elbasszák.... de nem!! :D hál isten .... bár amugy a 6 os korhatárral én azé apszolut nem értettem egyet már csak azért se mert ugye a filmen sok gyerek volt és azé az a sirás roham ami bizonyos jeleneteknél volt az baromi idegesitő volt.... bár nagyon nem tudott kizökkenteni a bambulásból de azé na..... hát jahh nam lehet szavakkal leirni amm hogy milyen jó volt :DDD.... most azé érzek némi űrt hogy hát láttam meg minden és most hogy tovább mi lesz.... remélem minnél hamarabb lesz valami infó morzsa hogy újra legyen mit várni (3) és hát persze a sorozatot is nagyon várom..... és persze természetesen nagyon nagyon nagyon várom már a kielemzős cikkeket :) ahogy tehetem figyelem majd az oldalt és nagy örömmel olvasom majd..... amugy még mindig nem hiszem el hogy eljött ez a nap :DDDD

    VálaszTörlés
  3. Na gyerekek. Kezdem a saját kritikámat:
    MINDENBEN EGYETÉRTEK LILIVEL.
    Vége. :D
    Amit kaptam a moziban a jegy beváltásakor szórólapot (aminek az elején az a kép van, mint a zene CD borítóján, a hátulján pedig egy igen béna labirintus van, körülvéve egy Halvér - Bütyökkel, egy tükrözött Astrid - Viharbogárral, és egy szintén tükrözött Hablaty - Fogatlannal. Egy hivatalos fant nem lehet becsapni, Hablaty bal karján a vörös koponya, Fogatlannak jobb oldalon van a pótfarka, ás Astrid frufruja bal oldalon, a fonata amellett? Na, hagyjatok már!) a film alatt végig szorongattam, és otthon kiraktam a külön ÍNAS-nak szentelt falamra, mint első hivatalos plakát. Amikor SPOILER ALERT! Pléhpofa meghalt, és Fogatlan ott bökdöste már békésen a kezét, és Hablaty ráordibált, hogy: ,,Ne merj hozzáérni! Takarodj! Nem hallod?! Tűnj innét!" akkor azt hittem, hogy megszakad a szívem. És megértettem a az íjászkodós képeket. Azért nem értettem, amikor megláttam, mert elfelejtettem a vikingek temetkezési szokásait, hogy felgyújtják a halott vízre lökött hajóját. SPOILER FINISH!
    Érdekes, hogy NEM SZÚRTÁK EL A SZINKRONT, amin annyit aggódtam. Apropó, most is Csifó Dorina volt Astrid szinkronja? Mert csak egy helyen hallottam. Olyan volt, mintha Csuha Bori hangját ötvözték volna Csifó Dorináéval. Bélhangos volt a legviccesebb az egész filmben, nem az ikrek. SPOILER ALERT! 1: Megfésüli az egyetlen fésülhetőt az arcán, a bajszát. 2: Beleszól, majd befejezi Valka és Pléhpofa dalát. 3: Nekimegy a jégfalnak a bébisárkányok lovaglásánál. SPOILER FINISH!

    VálaszTörlés
  4. Hú de hosszú lett az előző kommentem! De még valami: a stáblista első felénél levő képek a The Art of DreamWorks How to Train Your Dragon 2 - ból, tehát a filmbe bele nem tett jó kis vázlatokból vannak. Apropó 2, valami meg tudná nekem nézni, hogy van-e ez a könyv (túl hosszú a neve, hogy még egyszer leírjam) magyarul bárhol is? És ha igen, megvehető?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magyarul nem, de az amazonról megrendelhető angolul

      Törlés